רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תחזית אופנה קוביסטית ואיפור

השקת קטלוג תחזיות היופי של ירין שחף, מאפשר למאפרים,מעצבי שיער וסטייליסטים רבים, ליצור מראות איפור חדשים  מעוררי השראה.תחזית היופי הבולטת השנה מתאפיינת בצורות גיאומטריות, המעניקות תלת מימד ואפשרות "לשחק" עם צורות שונות, הן בעולם האומנות והן באיפור היום-יומי.תחזית האופנה יכולה להתכתב עם סגנון אומנות בשם "קוביזם".

הקוביזם הוא סגנון של ציור ופיסול שהחל בשנת 1906, ועיקרו הינו "פירוק" האובייקט לכדי צורות. נקודת המבט של האמן בבואו לצייר או לפסל הינו פירוק האובייקט המצויר לגורמים, עד לכדי צורות וחלקים קטנים. הקוביזם זכה לתפוצה רחבה כאשר האמן המוביל שלה היה פיקאסו.

ירין שחף, העניק משמעות חדשה לסגנון הצורני המוכר. ויצר איילינר המורכב משני חלקים וצבעים, שימוש בקו המוכר שפרץ לעולם האיפור בשנות החמישים. תחזית היופי המורכבת מצורות גיאומטריות היוותה השראה נוספת ללוק לחג האהוב על המאפרים – חג הפורים. יחד עם אנסטסיה מיילר, יצר ירין מראה קוביסטי  על פני הדוגמנית.

שימוש בצבעי שמן (מייק-אפ בגוונים שונים) והמפגש בניהם יצר מראה הרמוני על פני הדוגמנית , למרות הקווים והצורות החדות. החג השנה מתמקד במינימליזם גם בעולם התחפושות, הוא מעניק במה צבעונית לעוסקים בעולם היופי וזוהי הצעת הגשה נהדרת , למי שמחפש להיות שונה ומקורי השנה.

איך תעשו זאת בבית?

ליצירת הצורות נמדוייקות, תוכלו להשתמש בשבלונות, אותן ניתן ליצור מדפי מדבקה: ניתן לחתוך ריבועים או כל צורה אחרת, להניח על הפנים ובשימוש בצבעי איפור ומכחולים, ניתן לצבוע את השטחים הקטנים הנוצרים.

אופציה נוספת- ניתן לקחת נייר דבק ו"לסמן" את קווי המתאר על האזור המבוקש, לצבוע את החלקים ללא הדבק . בהסרת נייר הדבק יווצרו קווים/ריבועים וצורות מדויקות.

המראה שיוצר יהיה ללא ספק  כעבודת ידי אמן ותיק.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן