רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תוסיפי משהו לקוקו?

מה שהיה פעם נחלתן הבלעדית של שחקניות נחשב ממזמן לתענוג שכל העולם משתמש בו: תכירו את תוספות השיער שמשדרגות כל תסרוקת, אסופה או פזורה.

שימוש בתוספות שיער יכול להוות שדרוג רציני לכל תסרוקת לאירוע חשוב אבל לא רק: התוספת טובה ואידאלית גם לשימוש ביומיום עבור מי שמחפשת מראה שיער ארוך ומלא. מצד שני חשוב לזכור כי גם אם נעזרים במעצב שיער מקצועי שעבר קורס תסרוקות,  הרי שלשימוש בתוספות שיער קיימים גם לא מעט חסרונות וחשוב לדעת לזהות אותם על מנת להימנע מסיכונים מיותרים.  

מבולבלים? במיוחד בשבילכם, אספנו את העובדות החשובות ביותר שצריך לדעת לפני שמשתמשים בתוספות שיער.

אילו סוגים של תוספות קיימים?
את תוספות השיער ניתן להשיג בכמה סוגים של איכויות: תוספות סינטטיות שמחירן נמוך יחסית והן מחזיקות בהתאמה, לזמן לא ארוך במיוחד.  תוספות שיער אדם מעובדות (שנצבעו ו/או הוחלקו או סולסלו) ותוספות שיער אדם שאינן מעובדות ונחשבות ליקרות ולעמידות ביותר לאורך שנים.

לבד בבית או במספרה?
את תוספות השיער ניתן להצמיד לראש בבית באמצעות מדבקות זמניות שמסופקות יחד עם התוספת או בעזרת קליפסים מיוחדים.  במספרות המקצועיות תוכלו להיעזר במעצב שיער שידע גם להשתמש בדבק ייחודי או לחליפין בשיטות של תפירה או שזירה (קשירה) של התוספות אל שורשי השיער הקיימים.

פריימר ה"קוסם" להתזה על השיער לשיפור המראה באופן מיידי לרכישה באתר ירין שחף

תחזוקה שוטפת
הדבקה או חיבור של תוספות לשיער אינה חד פעמית: אחת לרבעון מומלץ להגיע אל המספרה ולבקש ממעצב השיער לשחרר את התוספות ולחבר אותן מחדש . הדבר מרענן את מראה התוספות ומונע גם לחץ מתמשך על עור הקרקפת.

מה הכי חשוב לבדוק?
חשוב ממש לוודא שאין לחץ על עור הקרקפת. צריך להקפיד ולבדוק שהשיער של התוספת לא "מושך" את עור הקרקפת , דבר שעלול ליצור קרחות לאורך זמן. זו הסיבה שתופסות שיער לא מתאימות לבעלי/ות שיער דליל בכלל, עבור א.נשים אלה מומלץ לבחור בפתרונות של פאה/חצי פאה להעשרת מראה השיער.

פן מקצועי לייבוש השיער לרכישה באתר ירין שחף

איך מסתרקים?
איסוף לקוקו מתוח לא מומלץ בכלל שכן הוא עלול לגרום לתלישה של תוספות ולהחלשה כללית של חיבורי התוספות עצמם. ניתן לאסוף את השיער לקוקו מרושל או רופף והכי מומלץ לבחור בתסרוקת בעלת אופי פזור.

מברשת הפלא שמתאימה לסירוק תוספות לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן