שתי דקות ויצאת מהז'ורנל

רוצה להיראות מיליון דולר אבל אין לך זמן להשקיע באאוטפיט הורס? את לא לבד. מצאנו את הטריק איך לפצח את השיטה ולהיראות קלאס באפס זמן ומאמץ.

ברוכה הבאה לעולמן של מיליארדי נשים:  אלה שאין להן זמן, אלה שהיו משתוקקות לעשות קורס סטיילינג שלם רק כדי לצאת מהבית מתוקתקות ברמה האופנתית ואלה שיודעות שהרצונות לחוד והמציאות לחוד ובכל זאת מתעקשות לא להתפשר וכדי להיראות טוב ובסטייל לא ללבוש בהכרח את הפריט הראשון שימצאו בארון

החדשות הטובות הן כאמור, שאת לא לבד והחדשות הטובות יותר הן שיש דרך לפצח את המהירות והדיוק בבחירת אאוטפיט שייראה טוב ויעניק לך סטייל הורס במינימום זמן והשקעה

 

מה צריך שיהיה בארון?
קבלי רשימת של פריטי לבוש שיש כמעט לכל אחת בארון (ואם אין לך, שווה לאמץ):

• בלייזר מחויט בגוון שחור קלאסי שיעשה תמיד עבודה טובה ויהפוך כל בגד "סתמי" שתלבשי לקלאסי ומתוחכם יותר.

• נעליים צבעוניות (לא שחורות) מכל סוג: נעל פתוחה או סגורה, או מגף בכל צבע ו/או דוגמה

• חגורה או צעיף מעניינים – לא משנה הצבע העיקר שיהיו מיוחדים

• ג'ינס- מכל סוג

• טישירט – מכל צבע ומכל סוג

והנה השיטה:
מכירה את הלוק של הג'ינס והטישירט הקלאסיים שנראים מעולה על כל אחת (אבל דווקא כשזה מגיע אליך זה נראה סתמי)?  זה מה שאת צריכה לעשות:  לבשי על עצמך את הג'ינס והטישירט, הוסיפי לשניהם חגורה מעניינית בצבעים מיוחדים או כזו שיש לה אבזם ייחודי בעל אמירה מעניינת,  הוסיפי נעליים צבעוניות ומיוחדות ומעל הכל לבשי בלייזר שחור ש"יסגור" את הלוק הסופי. מובטח לך שמראה כזה "יבוא" לך טוב בעין כשתסתכלי במראה.

שיטה נוספת להשיג סטייל באפס זמן ומאמץ מתבססת על חצי חולצה בתוך המכנס:
לבשי חולצה ומכנסיים לבחירתך, רק הקפידי שהחולצה תהיה מבד רגיל ולא מטריקו. כעת, תחבי את החולצה לתוך המכנס רק בחלק הקדמי שלו (כך שמכיוון המותניים ואחורה תישאר החולצה מחוץ למכנס).  המראה שיתקבל ייראה "כאילו" מרושל ו"כאילו" לא מתאמץ, אך מאידך יהיה סופר אופנתי ושיקי וייראה כאילו תכננת אותו במשך שעות על גבי שעות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן