רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שפה מדורגת? גם את יכולה

התמונות של הדוגמניות עם השפתיים בגמה גוונים עושות לכם את זה? מדובר בטכניקת איפור קלה במיוחד גם לבעלי "ידיים שמאליות" בואו ללמוד איך ליצור את הלוק

תכירו את ה"אומברה" – שיטת דירוג צבע כאשר צבע כהה מתפוגג לתוך צבע בהיר או ההיפך.  אומני עיצוב שיער משתמשים בסגנון הזה בעת צביעת קצוות שיער לצבע שונה מגוון השיער אבל לא רק: בתחום איפור השפתיים עושה האומברה קאמבק כשהוא מחייה טרנד של תוחם כהה ושפתיים בהירות שהיה נהוג באופנת האיפור של שנות ה-90, עם תוספת עדכנית של טשטוש הגבולות: לא עוד תוחם שנראה כמו פס כהה וגרפי, אלא משהו עדין יותר שמתפוגג היישר אל תוך גוון הליפסטיק שנמרח על השפה עצמה. טכניקת האיפור הזו נלמדת כיום בכל קורס איפור מקצועי כמעט וזוכה לפופולאריות גדולה ולהתלהבות של ממש.

שיטת איפור בטכניקת אומברה בשפתיים מגיעה בכל מיני סגנונות שהמשותף להם הינו מראה שפתיים כהה באזור גבולות השפה שמתפוגג לאט לאט לכיוון מרכז השפתיים, שם הוא מתבהר. קיימות לא מעט שיטות ודרכים לייצר מראה איפור של השפתיים בסגנון אומברה ובאופן כללי ניתן להגדיר זאת כעבודה עם שניים ואף שלושה גווני שפתון או תוחם.

איך מאפרים שפתיים בסגנון אומברה?

הכנה: מומלץ לבצע פילינג שפתיים ולאחריו הזנה של השפתיים עצמם בקרם לחוצ איכותי ייעודי לאזור השפתיים. הכנה כזו תבטיח כי כל איפור השפתיים יימרח בצורה אידאלית וחלקה על השפה. מי שרוצה לוותר על השלב הזה יכול/ה להסתפק במריחת פריימר שפתיים בלבד

ליפ באלם הזנה לשפתיים לרכישה באתר ירין שחף
פריימר שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

מרחו את השפתון שלכם והשתמשו בשני גוונים: בהיר יותר בכיוון מרכז השפה וכהה מעט יותר החל מאזור אמצע השפתיים ועד לאזור גבולות השפה. טשטשו את הגבולות בין שני הצבעים בעזרת מכחול שפתיים ייעודי.

פלטת אודמים לרכישה באתר ירין שחף
מכחול שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

לאחר מיזוג שני גווני השפתיים מרחו תוחם על קווי המתאר הטבעיים של השפתיים ועצבו את קווי המתאר של השפתיים כרצונכם (הגדילו או שנו את קקו קשת השפתיים העליונה/התחתונה).
לאחר מריחת התוחם מזגו אותו גם אל תוך הליפסטיק המרוח בעזרת מכחול ייעודי לאיפור שפתיים. שימו לב להשתמש במכחול נקי מצבע על מנת לשמור על הגוונים החדשים שאיפרתם שלא יתערבבו.

תוחם שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

ובאופן כללי:

  • כדי להגביר עמידות של שפתון, קיימת שיטה למרוח מייקאפ על השפתיים ולפדרן, לפני מריחת השפתון עצמו, דבר אשר מגביר את עמידות השפתון. קחו בחשבון כי המייקאפ יכול לשנות את גוון השפתון שנמרח מעליו ולהבהיר אותו במעט.
  • חשוב לזכור כי אם ערבבתם כמה גווני שפתונים כדי ליצור גוון ספציפי,  דאגו תמיד להכין כמות מספקת של אותו גוון מראש, על מנת שהוא  לא יאזל לכם באמצע המריחה. כל ניסיון לערבב וליצור את אותו גוון מדויק בשלב מאוחר יותר- ייכשל.
  • ודבר אחרון: כדי שהחיוך שלכם ייראה טוב גם במציאות אבל גם בתמונות, חשוב לפתוח פה ולאפר את השפתיים גם בנקודות הפנימיות, על מנת שבשעת חיוך, לא ייראה חוסר בצבע השפתון.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן