רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שנה חדשה – מותגים חדשים

לא מעט מותגי איפור חדשים הושקו בישראל השנה. גם אלינו לאתר האונליין הגיעו כמה: 

מוצרי INGLOT

חברת האיפור "אינגלוט" – במקור מפולין אבל בתכל'ס כבר ממוקמת בפריסה עולמית, הכוללת את בירות האופנה הנחשבות – לונדון , מילאנו, ניו יורק ובין היתר גם ישראל.

החברה נוסדה כבר בשנת 1983 על ידי ווטק אינגלוט, כימאי צעיר ממוצא פולני, אשר עבד בזמנו במחלקת המחקר והפיתוח של אחת מחברות התרופות המקומיות. בחזונו ראה אינגלוט את עצמו מפתח מוצרי איפור איכותיים במיוחד, אשר יימכרו לציבור במחיר השווה לכל נפש, אך יחד עם זאת, יכללו את המרכיבים וחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. מאז ועד היום הוא מעורב באופן אישי בכל תהליכי המחקר והפיתוח של מוצרי החברה. בשנת 1987 שחררה "אינגלוט" את המוצר הראשון שלה שהיה לק לציפורניים ובשנת 2006 פתחה את החנות הראשונה במונטריאול שבקנדה. ככיום נמכרים מוצרי החברה בכמעט 800 נקודות מכירה ברחבי העולם, והיד עוד נטויה.

כדאי לדעת כי כמעט כל מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבפולין והמגוון כולל את כל מוצרי האיפור ה"רגילים" – מייקאפים, צלליות, סמקים, פודרות, קונסילרים, שפתונים, עפרונות, משזפים, ברונזרים ועוד.

על מנת שכולנו נוכל להיראות נפלא ולרכוש לעצמנו את המוצרים העדכניים ביותר, מקפידים בחברה להיות בקשר רציף וזמין עם קולוריסטים (מומחים לתחזיות צבע) ומאפרים מקצועיים על מנת להביא אל שוק האיפור את ה"צעקה האחרונה" בתחום ולענות על הדרישות המשתנות בתחום צבעי האיפור, המרקמים והטקסטורות.

לא בכדי נשבו בקסמיו של המותג טובי המאפרים בכל העולם. אם תבקרו בחנות בית הספר, מומלץ להתנסות במוצרי האיפור ולהתרשם מהטקסטורות וממרקמי החומרים המדהימים. בכל פעם שתציצו במראה תיווכחו לדעת כי יש עוד מוצר שאתם "ממש חייבים" לעצמכם.

עוד מומלץ לכל מי שמתעניין במוצרי החברה ובמיוחד לקהל מקצועי, להתנסות בהרכבת פלטת איפור בשיטת Freedom System – שיטה אשר מאפשרות צירופים לפי טעם וצורך אישיים של  גווני צלליות, פודרות, שימרים, ברונזרים וסמקים בפלטות ייעודיות המאפשרות הרכבה אישית של צירופי צבעים לפי אותה שיטה בדיוק.

למוצרי אינגלוט באתר ירין שחף לחצו כאן!

מוצרי RIKI PERETZ

ריקי פרץ, אחת מהמאפרות המבוקשות ביותר כיום בישראל בתחום איפורי הכלות והאירועים, השיקה בשנה האחרונה ליין מברשות איפור ולצידו גם קו מוצרי טיפוח המיועדים לשיפור מראה עור הפנים לפני איפור.

דרך משמעותית ורבת שנים עשתה ריקי פרץ מגיל צעיר כאשר כבר בגיל ילדות נהגה לאפר את אמא שלה בתור תחביב, דרך לימודי מקצועות האיפור בצורה רשמית בבית הספר "ירין שחף" ועד להתברגות בצמרת רשימת המאפרות בישראל, כל זאת דרך קריירה ארוכת שנים שבנתה במו ידיה המוכשרות שזכו לאפר עד היום אלפי נשים ישראליות – כלות, אימהות, נערות בנות מצווה, דוגמניות ואחרות שבחרו בשירותי האיפור שלה לקראת אירועים חשובים בחייהן, תוך שהיא הופכת למאפרת פופולארית בקנה מידה ארצי ואף זוכה לכינוי הרשמי והבלתי מעורער "המפסלת של המדינה".

השקה של קו מברשות איפור מקצועי הנושא את שמה היה צעד מתבקש שעל פיתוחו עמלה פרץ במשך תקופה ארוכה מאד. בד בבד השיקה פרץ גם קו מוצרי טיפוח ומוצרים מקדימים לאיפור תחת שם המותג שלה שכוללים בין היתר קרם יום להפגת מראה מתוח, פריימר בבקבוקון דמו מזרק המיועד להחלקת קמטוטים,  מסכת פילינג לחידוש מראה העור וסרום מזין המבוסס על ויטמין C . כך מבססת פרץ יותר ויותר את מעמדה ומתברגת בשורת המאפרות המובילות שהשיקו ליין מוצרים במיתוג אישי שלהן.

למוצרי ריקי פרץ באתר ירין שחף לחצו כאן!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן