שנה חדשה – טרנדים חדשים

אין כמו ראש השנה שלנו כדי לבחון את אופנות האיפור שהיו לנו בשנה הנוכחית ועוד יהיו לנו בשנה הבאה. אם עוד לא התחברתם לאחד מהטרנדים, זה הזמן לאמץ לכם לוק.

כל שנה מביאה איתה טרנדים שונים ולוקים מגוונים של איפור. למעשה, חברות הביוטי עמלות רבות על פיתוחם של מראות איפור ייחודיים ועושות כמעט הכל כדי שנוכל למקסם את השימוש במוצרי האיפור שאנו קונים.  הנחת העבודה היא שאם על הדרך נרגיש שאנו צריכים לרכוש עוד מוצר כדי לייצר את הלוק הנכון, אז מה טוב והרווח הוא משותף לחברות האיפור וגם לנו, הלקוחות.  

אז נכון, לא את כל הלוקים תרצו או תוכלו לממש לקראת סעודת החג הקרובה אבל הנה כמה מהמראות שראינו ואהבנו במשך השנה ועוד נאהב ככל הנראה לאורך כל השנה:

גבות מסורקות למעלה בקפידה
מראה הגבות המוקפדות נחשב לאופנתי מאז ומעולם אבל השנה נדמה שהלוק עשה קפיצת מדרגה עם הסירוק בזווית חדה כלפי מעלה והקיבוע באמצעות ג'ל או סבון גבות, כך שגם שעות לאחר האיפור הגבות ייראו אותו הדבר. כמעט כל מתאפרת רכשה לעצמה השנה סבון גבות לשימוש עצמי וזוהי ההוכחה החברתית הטובה והמוצקה ביותר שמעידה על כך שהלוק עובד.

סבון גבות לרכישה באתר ירין שחף

שפתיים (וגם אף) במראה מוכתם
המתאפרות בשנה האחרונה התחלקו לאלה שהקפידו על מראה מושלם של השפתון ולאלה שהקפידו שמראה השפתיים ייראה "כאילו אכלתי ארטיק דובדבן הרגע". את הצורך הזה מילא הטינט, אותו מוצר לאיפור שפתיים שהקנה להן מראה מוכתם בגוון ורדרד-ארגמני, לא עשוי מדי אבל בהחלט בעל נוכחות מרשימה. גרסת המתקדמים שרצה ברשתות החברתיות עשתה שימוש בטינט הדובדבני גם לצורך איפור גשר האף וכך יצא שחלקנו הסתובב עם אף מוכתם בוורוד כדי לעמוד בדרישה האופנתית.

הסומק הוורוד חוזר
אם בשנים האחרונות, הסמקים שהיו הכי הרבה בשימוש התאפיינו בגווני האפרסק, החום או הברונזה, הרי שבשנה האחרונה הגיח הסומק הוורדרד והתברג בראש רשימת הסמקים המבוקשים. אין זה משנה ממש אם תשתמשו בו במרקם סטיק, קרמי, אבקתי או פודרתי מוצק, העיקר שהלחיים שלכם ייצבעו בגוון המאד אופנתי ועכשווי הזה.

טינט שפתיים לרכישה באתר ירין שחף
סומק ורוד לרכישה באתר ירין שחף

הנמשים יוצאים החוצה
משחר ההיסטוריה כמעט, נשים ניסו להסתיר את הנמשים שלהן, אבל החל מהשנה, כבר לא: מראה מנומש הפך לאופנתי וחברות האיפור אף הגדילו לעשות והשיקו מייקאפים שקופים שאינם מכסים את העור בשלמותו וגם טושים ייחודיים ל"ניקוד" של עור הפנים וליצירת מראה מנומש, למי שלא התברכה מלידה בנקודות החן החומות הללו , שמעטרות את עור הפנים.

המראה הנקי צריך
בטיקטוק זו כבר מגמה שקיבלה האשטאג משל עצמה: איפור במראה נקי הפך בשנה האחרונה לאחד הדברים הכי נצפים ומבוקשים. מאפרים רבים מדווחים על עוד ועוד לקוחות שמאסו בצבעוניות ומבקשים מראה טבעי, קליל ושקט על גבול ה"לא התאפרתי בכלל". יודעי דבר מבינים שנדרש זמן (ולעיתים גם לא מעט שכבות איפור) כדי להגיע למראה בסגנון נקי אבל התוצאה מקדשת את האמצעים ומה שחשוב בסופו של דבר הוא הלוק שהתקבל ולא האופן שבו יצרו אותו.

טוש נמשים לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ מוס למראה טבעי לרכישה באתר ירין שחף

המראה המנצנץ
בניגוד לקבוצת הפאשניסטים והפאשניסטיות שמצדדים במראה האיפור הנקי, קמה לה קבוצה מנוגדת שסוגדת לאיפור בסגנון זוהר, מבריק, מנצנץ וכמה שיותר – הרי זה משובח. הלוק העמוס, שנראה לעיתים גם קצת מיוזע, מקבל פרספקטיבה שונה מכל זווית אפשרית שמסתכלים עליו ומצלמים אותו ולו רק בגלל הסינרגיה של הנצנצים, הברונזרים והשימרים עם האור. זה גם מה שעושה לנו את הלוק הזה לכל כך מעניין וממכר.

צללית גליטר מנצנצת לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן