שידור לייב בנושא "עור בוגר" עם המאפר מתן מרחב

מתן מרחב נחשב לאחד מהמאפרים המוכשרים והידועים שמתמחה בכל סוגי האיפור אך את עיקר המוניטין שלו צבר בתחום העור הבוגר, שם הוא נחשב למומחה בתחום איפור האימהות שמחתנות בן/בת או חוגגות כל אירוע אחר.
תוסיפו לידיים המוכשרות של מתן גם תואר בפסיכולוגיה ותקבלו מאפר שגם מבין לליבן של הנשים שעור הפנים שלהן הולך ומתבגר, שיודע להגיד את המילה הנכונה ולהעניק את ההרגשה הטובה שמחזירה את הבטחון העצמי לכל מי שחוששת שאולי היא כבר לא נראית במיטבה.
לצד הפן הפסיכולוגי מתן מרחב הוא קודם כל אמן איפור מוכשר שיודע להעניק ללקוחותיו לא רק לתת את ההרגשה הנכונה, אלא בעיקר את המראה הנכון, תוך הבנה של תהליכים שמתרחשים בעור הפנים בעת ההתבגרות שלו ותוך הבנה אומנותית של טכניקות איפור שביכולתן לתקן את הנ"ל.

בשידור הלייב הדגים מתן טכניקות איפור שמתייחסות ספציפית למצב של עור פנים שנמצא בתהליך התבגרות: הכנת העור והפיכתו לרווי בלחות עוד טרם תחילת האיפור, שימוש במייקאפים שמעניקים זוהר לעור הפנים, שימוש בקונסילרים בכמה שכבות על מנת להעניק כיסוי ומרקם עור גמיש, פידור באמצעות פודרה נטולת טלק להשגת גמישות לעור הפנים ואפילו הדגשת גבות, ריסים וגם שפתיים בשילוב של כמה טכניקות, חומרי איפור ייעודיים, וטיפים רבים מניסיונו המקצועי והאישי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן