שידור לייב בנושא "טרנדים למראה מינימליסטי ועבודה עם סלבס" עם צחי מוסא

מה המשותף למרינה מקסימיליאן אניה בוקשטיין ושירי מימון? את כולן מאפר ומסרק צחי מוסא, אומן איפור ושיער בוגר בית הספר לאיפור "ירין שחף". אם זה לא מספיק, צחי נחשב למאפר כלות עסוק במיוחד וקהל לקוחותיו מונה בעיקר נשים שמעוניינות במראה איפור טבעי. אפילו כלות שאינן רגילות להתאפר (חלקן "מפחדות" מאיפור ממש!) מגיעות אליו מכל חלקי הארץ לאור המוניטין שיצא לו כמאפר שיוצר לוקים שנראים "לא מאופרים" וטבעיים ממש.
בנוסף לעיסוקו כמאפר, צחי הוא גם זמר ושחקן שעובד בימים אלה על סינגל משלו. הוא פרץ בתכנית "כוכב נולד" וכמה שנים אח"כ פרץ שוב בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", בשניהם נשר ברגע האחרון ממש לפני שלב הכניסה לנבחרת.
אל עולם הזוהר נכנס צחי ממש במקרה כשעבר ב HAIR AND MAKEUP EXPRESS – גוף שהציע שירותי איפור ושיער מהירים לקראת אירועים ובין היתר סיפק את השירותים הנ"ל גם לסלבס. שם פגש לראשונה, סירק ואיפר את השחקנית אניה בוקשטיין ומשם הכל התחיל להתגלגל הלאה.
בשידור הלייב הדגים צחי על דיאלה הדוגמנית, מראה איפור קליל וטבעי. צחי השתמש בצבעים רכים ביותר ממשפחת החומים, אפרסקים ושמנת שיחד העניקו לוק מוקפד וזוהר מבלי להיראות "צבעוני" מדי.
בשיאו של שידור הלייב ורגע לפני הסיום, הוכיח צחי שהוא לא רק מאפר ומסרק מוכשר אלא גם זמר מוכשר מאד, כשביצע שיר באולפן, באופן ספונטני לגמרי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן