שידור לייב בנושא "טרנדים והשראות מאופוריה" עם נאור ארמי

צפו בשידור בו הגיע המאפר נאור ארמי להתארח בלייב אצל ירין שחף. את נאור ארמי אי אפשר להגדיר כ"עוד מאפר" משום שהטייטל "מאפר" פשוט קטן עליו: הוא גם מאפר, גם צלם וגם משפיען רשת נחשב ואת כל זה הספיק לעשות בתהליך התפתחותי של עשר שנים בלבד, מאז שסיים את לימודי האיפור שלו בבית הספר.
נאור חבר ב"נבחרת המאפרים" של חברת האיפור "לוריאל פריז", מקבל מוצרי איפור להתנסות הרבה לפני שהם מושקים לקהל הרחב וחוות הדעת המקצועיות שלו, כמו גם התכנים שהוא יוצר ומעלה לרשתות החברתיות נקראות ומשפיעות על המוני גולשים ברחבי הרשת.
נאור מספר על הגישה ההוליסטית שמנחה אותו ומדגיש כי לתפיסתו, אמן בתחום הביוטי צריך להיות אחראי על הלוק כולו ומעבר לאיפור מדהים לשלוט גם בעיצוב שיער ואפילו בצילום של התוצאה, באופן כזה שייראה הכי מקצועי ומדויק. הוא מאורס לבן זוגו ויחד הם יוצרים מראות איפור מרהיבים במיוחד, כשנאור מאפר ובן זוגו מצלם. בנוסף, הוא גם מלמד מאפרים (בקבוצות וגם באופן אישי) איך לצלם את יצירות האיפור שלהם על הצד הטוב ביותר. בעתיד הוא חולם לנדוד בעולם ולהתפרנס מאיפורי אופנה וצילומי אופנה בכל מקום אפשרי ובמגזינים הנחשבים ביותר.
בשידור הלייב הדגים נאור מראה איפור בהשראת סדרת הטלוויזיה "אופוריה" שמתאפיינת במראות איפור בעלי טוויסטים צבעוניים ונועזים, תוך שהוא נצמד ולא שוכח להדגיש את העקרונות הקלאסיים של האיפור המקצועי: עבודה בתנאי תאורה טובה (ואם אין כזו אז שימוש מושכל באור יום), תיקוני גוון וכהויות מתחת לעיניים באמצעות קורקטורים ייעודיים, הצללות והארות לחיטוב הפנים ופידור מאסיבי (ואפילו פידור "אפוי" מתחת לעיניים) ליצירת מראה מושלם של עור הפנים. העיניים אופרו בגוונים רכים כבסיס להדגשת העפעף בסגנון CUT CREASE ואיילינר גרפי בסגנון שנות ה-90 חתם את הלוק שעוטר גם בהדבקה של אבנים מנצנצות על עור הפנים. השפתיים הוגדלו ועוצבו באמצעות תוחם חום ושפתון בגימור מנצנץ.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן