שידור לייב בנושא "איפור לכהות עור" עם ירין שחף

אחרי תקופה ארוכה שבמהלכה אירח את טובי המאפרים ולאחר בקשות רבות מצד גולשים החליט ירין שחף להקדיש שידור לייב אחד לשיעור פרטי בהנחייתו הבלעדית, כשלצידו המאפר איתי שלו שמדריך בבית הספר ושימש כאסיסטנט בשידור.
בשידור החי התמקד ירין בהדרכה לביצוע נכון של הארות והצללות בטכניקות שונות: לאחר הכנת עור הפנים לאיפור באמצעות הקרם של "אמבריוליס" שאהוב על קהל המאפרים הרחב, החל ירין בהתאמת גוון המייקאפ לצבע עור הפנים של הדוגמנית, לצורך כך ערבב שני גוונים של מייקאפ על מנת לדייק את ההתאמה ככל שניתן ומרח אותו באמצעות טפיחות ספוגית על מנת למקסם את רמת הכיסוי. לאחר מריחת המייקאפ נותרו כמה אזורים שנראו מעט אפרפרים ולכן בחר ירין להוסיף ולמרוח באזורים הספציפיים הללו מתקן גוון כתמתם לצורך ניטרולם.
לביצוע ההצללות הרטובות השתמש ירין באותה ספוגית איפור שבאמצעותה מרח את המייקאפ במקור, רק שהפעם הספוגית נטבלה במייקאפ בגוון כהה יותר על מנת לדמות צל.
בהמשך הצליל ירין את האף, השפתיים וקו הלסת והמליץ לכולנו בחום להתבונן ביצירות של צלמי פורטרטים על מנת להבין יותר את עולם המורפולוגיה שמבוסס רובו ככולו על אור וצל.
לצורך ביצוע ההארה, בחר ירין לאפר באמצעות שימר בגוון שמנת ואף הדגיש את החשיבות בבחירת שימר שלא יהיה לבן מדי, מה שעלול לגרום לתוצאה להיראות אפרפרה.
לסיום איפור הבסיס פידר ירין את הפנים באמצעות פודרה בתפזורת שמבטלת את ההברקה בעור הפנים ובמיוחד באזור שמתחת לעיניים ובכך מנטרלת מראה של "נפילה" מתחת לעין.
בהמשך עבר ירין לחיזוק ההצללות וההארות בחומרים יבשים ובאמצעות פלטת צלליות הוא הדגיש את ההצללות והדגים ביצוע של "הצללה מחטבת" בטכניקה של פיסול פנים.
בעזרת אותה פלטת צלליות ממש הדגים ירין איך הוא מאפר סומק ואפילו שפתיים בעזרת צללית ורדרדה.
באמצעות שימר אבקתי הדגים ירין הדגשה של גשר האף ושל קו השפתיים.
לסיום השלים ירין המראה באמצעות הנחת צלליות מעל בסיס כתמתם ועפרון שנמרח וטושטש כבסיס להנחת הצלליות, כל אלה שולבו בהדגמות נוספות של סירוק ואיפור של הגבות ושל הדבקת ריסים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן