שביל באמצע, שביל בצד?

סקרנים לדעת איזה סגנון עיצובי של שיער ישלוט בשנה הקרובה? גם אנחנו. אספנו עבורכם את כל תחזיות השיער לעונה המתקרבת

אז איזה מראה שיער יהיה פופולארי בשנה האזרחית הבאה עלינו לטובה?  אפשר לקחת קורס לימודי תסרוקות שלם כדי לנסות להבין את התשובה ואפשר פשוט להשלים עם העובדה שהכל כמעט הולך:

פוני ארוך
מראה של פוני ארוך נחשב לסופר מחמיא, והוא נהדר ליצירת אשלייה של הרמת המראה הפנים ולהדגשת עצמות הלחיים. הפוני הארוך מתאים לרוב צורות הפנים והוא יכול להיראות ממש מגניב וסקסי.

שביל בצד
ראינו אותו בהרבה תצוגות אופנה לאחרונה ומסתבר שהוא זלג גם אל השטח:  שביל בצד מסוגל להעניק נפח למראה השיער, לווסת את חוסר הסימטריה של מבנה הפנים שלנו (שכידוע אינו סימטרי ב 100%) ומלבד זאת, הוא פשוט אופנתי ועכשווי.  גם בתחום התסרוקות לאירועים ישנם ביקושים עולים וגוברים לשביל בצד מה שמעניק הוכחה ברורה לכך שהטרנד חדר והגיע אל כולנו.

צילומי קמפיין דיגטלי של 'ירין שחף' | עיצוב שיער: צוות מגמת תסרוקות 'ירין שחף'

תספורת ביקסי
מדובר על התספורת שמשלבת חיבור בין קארה קלאסי (תספורת בוב) לבין תספורת קצוצה נערית ופרועה (תספורת פיקסי). השילוב ביניהם נקרא ביקסי ומגלם את עיצוב השיער הזה שנראה מעולה על כל סוג של שיער- חלק, או מתולתל. סגנון  הפיקסי קיבל השנה חשיפה כשבלה חדיד הסתובבה במראה הזה, מה שמבטיח שהוא ישלוט גם בשנה הקרובה.

תלתלי פרינג'
למי שלא נולדה עם שיער חלק וגם למי שכן, ממליצים כעצבי השיער על המראה המתולתל הרך עם דגש על תלתול הקצוות ושולי השיער. זהו מראה קל לעיצוב שמחמיא כמעט לכל אחת ויוצר מראה רך של מבנה הפנים.

צמה ארוכה
השיער הארוך במראה האסוף חזר השנה לאופנה וצפוי לשלוט ולהיראות גם בשנה הבאה במחוזותינו. הצמה האסופה היא שדרוג של הקוקו הרגיל, מהדקת את השיער ומעניקה מראה מסודר יותר לכל העיצוב הסופי.

צילומי קמפיין דיגטלי של 'ירין שחף' | עיצוב שיער: צוות מגמת תסרוקות 'ירין שחף'

תספורת שאג
תספורת השאג שהיתה כה פופולארית בשנות השבעים עושה קאמבק' מטורף בימים אלה ומאיימת להיות "הדבר הבא" של שנת 2023. מדובר על תספורת של שכבות שנראות במבט ראשון כמו בלאגן מאורגן על הראש, ובמבט שני נגלה התחכום שלה, שמעניק למעשה מראה מדורג מרשים ביותר. 

תספורת מולט
אלי אוחנה- מאחוריך!  התספורת הכי מושמצת של שנות השמונים חוזרת ובגדול: בישראל קראו לה "תספורת אלי אוחנה" שהתאפיינה בקו שיער ארוך בחלקו האחורי (אזור העורף) וקו שיער קצר בקדמת הפנים. בשנה האחרונה השתלט הקו העיצובי הזה וסלבס רבים כמו גם דוגמניות בתצוגות אופנה אימצו את הלוק, שעומד להיות משמעותי מאד במהלך השנה הקרובה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן