רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קלין ביוטי – מאמצות את הלוק הנקי

מראה ה"קלין ביוטי" הפך לטרנד לוהט ורבות המפורסמות שמעלות תמונות לרשתות החברתיות כשהן מופיעות במראה שמציג עור מושלם ו"כאילו" נקי מכל איפור.

תסכימו בוודאי שלא כל טרנד ביוטי שעולה בטיקטוק חייבים לאמץ (כך לדוגמה תמנעו מן הסתם לצייר נמשים על הפרצוף בעזרת ברוקולי…) אבל כשמדובר במראה הנקי, זה שמדגים עור מושלם שכאילו לא עבר איפור, אנחנו ממליצים לגמרי לאמץ את הלוק בטכניקות פשוטות שכל אחד ואחת יכולים לבצע ולקבל תוצאות מדהימות כאילו עברתם  קורס איפור מקצועי.

מראה האיפור הנקי לא מתיימר להעביר את המסר "ככה אני נראית כשקמתי בבוקר" אלא בלוק מוקפד מאד, שמעביר מסר של "יש לי עור של דוגמנית אבל כרגע אני בחופש מהעבודה" שכולל מעט מאד איפור שנראה לעין, שיער במראה מטופח והנה, את נראית מושלם ויכולה להעלות לסושיאל סלפי מהחלומות.

כדי להגיע למראה האיפור הנקי (קלין ביוטי) תידרשו לעשות עבודה מקדימה של הכנת עור הפנים לאיפור:  

  • הקפידו להסיר כל שאריות איפור קודם מעור הפנים ובמיוחד מאזור העיניים
  • נקו ביסודיות את עור הפנים בעזרת סבון פנים
  • סיימו את ניקיון הפנים בעזרת מי פנים 
מסיר איפור לרכישה באתר ירין שחף
סבון פנים לרכישה באתר ירין שחף
מי פנים לרכישה באתר ירין שחף

לאחר שעור הפנים שלך נוקה, זה הזמן להזין אותו על מנת שייראה קורן. ניתן לזלף מעל העור 2-3 טיפות של סרום , להמתין כדקה לספיגתו המלאה ואז למרוח קרם לחות שמתאים לסוג עור הפנים שלך. על מנת להעניק לעור הפנים זמן לספוג את קרם הלחות (עניין שלוקח כ- 15-20 דקות) מומלץ לעבור כעת לאיפור העיניים ורק בסיומו לחזור ולאפר את עור הפנים.

סרום לפנים לרכישה באתר ירין שחף
קרם לחות לרכישה באתר ירין שחף

איפור העיניים עמור להיות מינימליסטי ככל שמדובר במראה הנקי. כך תועדו דוגמניות על וסלביות רבות כשהן בוחרות להשתמש במסקרה בלבד (לעיתים אפילו מסקרה חומה, ע"מ שהריסים לא ייראו "צבועים" מדי) ולא מעבר לכך. במידה ועור העפעפיים נוטה לפיגמנטציה והגוון שלו דורש תיקון, ניתן להשתמש מעליו בצללית קרמית בגוון העור על מנת שלא ייראה כאילו עבר איפור כלשהו.

צללית קרמית טבעית לרכישה באתר ירין שחף

לאחר איפור העיניים וכשקרם הלחות כבר נספג בעור הפנים, מרחו פריימר מהסוג ה"מותח". מדובר בפריימר המכיל סיליקונים שממלאים קמטוטים בעור הפנים (ועל הדרך ממלאים גם נקבוביות וחטטים אם ישנם כאלה).

טיפ חשוב: על מנת למרוח את הפריימר השתמשו דווקא באמצעות האצבעות ולא בספוגית (שתספוג לתוכה את החומר הפעיל) או במכחול איפור (שעלול "לשבור" את המילוי שיבצע הפריימר בעור הפנים) המריחה באמצעות כריות האצבעות בתנועות טפיחה כלפי העור, תעשה פעולת "תיקון" לעור הפנים (ממש כמו שעושים "שפכטל" לקיר טרם צביעתו) ומריחת המייקאפ שמעל תיצור מרקם עור מושלם.

פריימר עם אפקט מתיחה לרכישה באתר ירין שחף

מריחת המייקאפ מעל הפריימר
חשוב לזכור שאם מרחתם על עור הפנים פריימר מתקן (כמו זה המותח לדוגמה) יש להקפיד למרוח מייקאפ באמצעות ספוגית לחה בלבד ובתנועות טפיחה (ולא להשתמש במכחול איפור ע"מ שזה לא "ישבור" את האפקט המותח והממלא של הפריימר שנמצא מתחתיו). שימוש במייקאפ בעל גימור קורן וטבעי יגביר את האפקט וכך תקבלו מראה עור מושלם.

אפשרות נוספת היא להתיז מייקאפ באמצעות טכניקת איירבראש, לבחירתכם. למייקאפ הייחודי של האיירבראש תוכלו להוסיף כמה טיפות של פריימר זוהר שיעניקו לעור הפנים גימור מרהיב וקורן.

מייקאפ קורן לרכישה באתר ירין שחף
פריימר במראה גלואו לרכישה באתר ירין שחף

במידה והמייקאפ בו השתמשתם לא כיסה את עור הפנים באופן מושלם או במידה ותצטרכו להאיר נקודות נוספות בעור הפנים, השתמשו בקונסילר באופן נקודתי או בטוש הארה כתוספת נקודתית.

קונסילר מאיר לרכישה באתר ירין שחף

לסיום, הברישו את הגבות בטבעיות בעזרת ג'ל גבות בגוון תואם ואת השפתיים אפרו כרצונכם בגוון כמה שיותר טבעי, על מנת שתקבלו את הגימור המדויק שאותו תרצו להשיג. אין ספק כי מראה האיפור הזה רחוק מאד ממראות איפור אחרים ו"כבדים" שאולי הורגלנו אליהם לאחרונה, אבל תודו שיש משהו מרענן, שונה וייחודי באיפור במראה נקי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן