רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קיץ? צבעי הגלידה מככבים

שעון הקיץ שהתחיל ומזג האוויר המתחמם עושים חשק לאיפור אביבי במיוחד. בואו לאמץ את הלוק.

על מסלולי התצוגות כבר ניתן לצפות במראות איפור אביביים ובמוצרי איפור  שעוצבו ויוצרו במיוחד על פי רוח התקופה.

שלל מוצרי האיפור הפסטליים בצבעי הוורוד, האפרסק, הלילך והתכלת כבר הספיקו לככב על כל מסלולי התצוגות האפשריים שהציגו את מראות האופנה הקרובים לקראת האביב ולהפוך לפריטי ״מאסט״ בתיקי  האיפור של כל מובילי ומובילות הטרנדים.

למרות שהחורף עדיין לא עזב אותנו לחלוטין, זה בדיוק הזמן להכין את תיקי האיפור לקראת האביב ולהצטייד במוצרים בגווני הפסטל שיעשו כיף להתאפר.

אם הזכרנו את גווני הפסטל,  כדאי להכיר את פלטת הצלליות שמעניקה גוון יפייפה לעפעפיים ומלבד זאת מהווה מתנה אולטימטיבית לימי הולדת ולקראת חג הפסח המתקרב.

פלטת צלליות בגווני פסטל לרכישה באתר ירין שחף

גם בגזרת הברונזרים, זה הזמן  לאמץ גוון חום-אדמה מושלם שיתאים לאיפור הלחיים וישמש כסומק ובמקביל יוכל גם לשמש לאיפור העיניים כצללית, לאיפור קו המחשוף, הצוואר ועור הפנים כגוון משזף שמעניק מראה של ״נשיקת שמש״.

ברונזר לרכישה באתר ירין שחף

בגזרת הסמקים תוכלו לאמץ לעצמכם סומק פסים מגוון המכיל כמה צבעים במארז אחד. אם תרצו תוכלו להשתמש בכל צבע בנפרד או לחליפין ״לערבב״ ולשלב כמה גוונים על מכחול הסומק  וליצור לעצמכם גוון ייחודי והרמוני שנרקח על ידכם במיוחד.

סומק לרכישה באתר ירין שחף

אם המראה המבריק חביב עליכם, תוכלו לאמץ את השימוש בסומק-סטיק בעל גימור בוהק שיתאים לשימוש משולב גם כסומק, גם כצללית ואפילו השפתון עדין

סומק סטיק לרכישה באתר ירין שחף

במקביל תוכלו להשתמש גם ב״לאק בלאש״, אותו מוצר שנראה כמו לק, צובע בעדינות את עור הפנים בגוון סומק עדין ואת השפתיים בגוון דובדבן מחמיא ואביבי במיוחד שנראה סופר טבעי.

לאק בלאש לרכישה באתר ירין שחף

ההשקעה במוצרי האיפור האביביים צפויה להיות ללא ספק  משתלמת במיוחד משום שהמוצרים הללו יהיו נכונים וראויים לשימוש גם ביתר ימות השנה, מה שעושה את קניות האביב לכדאיות מאד, במיוחד בימים אלה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן