רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

צבעי החמה

אז מה אם הגיע הקיץ ומי אמר שלא צריך להתאפר? הכירו את מוצרי האיפור שהותאמו במיוחד לעונה החמה הזו.

לכל אחד ואחת מאיתנו יש ימים מאתגרים ואין כמו עונת הקיץ כדי לאתגר את האיפור שלנו במיוחד:  מוצרי האיפור לא "יושבים" כמו שצריך, העור נראה יבש מאד או לחליפין מזיע מאד, הצלליות זולגות, הפנים נראות מיוזעות ועוד לא דיברנו על האופן שבו האיפור "מתנהג" על עור שנשרף בים או מתקלף…

הבשורות הטובות הן שעולם האיפור נערך מבעוד מועד אל כל התרחישים הללו וחברות הביוטי דאגו לייצר מוצרי איפור ייעודיים שידעו להתמודד עם תנאי החום המאתגרים במיוחד ועם לא מעט מהצרכים של עור הפנים הייחודיים לעונה הזו:

הבעיה: העור נראה יבש וחסר חיים
כשהעור מיובש ונטול חיות, מה שיכול לרומם אותו תוך זמן קצר הוא קרם לחות במרקם עשיר מאד , לצד שתייה מרובה של מים במקביל.  הלחות אשר חודרת אל עור הפנים הן על ידי הקרם והן באמצעות השתייה, משפיעה לטובה במהירות על מראהו של עור הפנים ומוסיפה לו חיים.
טיפ: על מנת להחיות עור פנים מיובש, אפשר להשתמש בלחות הכוללת מעט גוון ( Tint Moisturizer  ) , להוסיף קונסילר במקומות הנדרשים, סומק ומעט גלוס- זה משפר פלאים את מראהו של העור מבלי "להכביד עליו" בשכבות של איפור.

 
 
קרם לחות לכל סוגי העור לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה:  עור הפנים מזיע במיוחד
כשעור הפנים שומני במיוחד או סובל מתופעות של הזעת יתר, מתקבל מראה שמנוני שפחות מחמיא באופן כללי.  שימוש בפריימר מנטרל הברקה (אנטי שיין) שיוצר מראה מאט לפני תחילת האיפור יפתור את הבעיה ברוב המקרים.

 
פריימר מנטרל הברקה לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה: כוויות שמש
אם עור הפנים "שרוף," כתוצאה משהייה מוגזמת בשמש, חשוב לזכור כי הוא יפלוט חום כל הזמן. זו הסיבה אשר בגללה מומלץ לוותר על השימוש במייקאפ ופודרה ולהתרכז באיפור העיניים והשפתיים בלבד. בכל מה שנוגע לבחירת צבעי האיפור, כדאי מאד לוותר על שימוש בגווני האדום שרק ידגישו את העובדה שנשרפתם בשמש. העדיפו להשתמש בפלטה של ברונזרים ליצירת מראה עיניים ולחיים טבעי במיוחד שלא ידגיש את האדמומיות של העור.

 
פלטת ברונזרים לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה: עור מתקלף
אם העור מתקלף כתוצאה מכוויות שמש, יש להקפיד על שימוש זעיר (ואף לשקול לוותר על השימוש) בפודרה, אשר מדגישה את הקילופים. יש להשתמש בלחות עשירה במיוחד או בפריימר המכיל רכיבי לחות רבים  ובמייקאפ בעל מרקם עשיר (מייקאפים המיועדים לעור בוגר אידיאליים למטרה זו).

 
פריימר עשיר בלחות לעור מתקלף ויבש במיוחד לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה:  שום מייקאפ לא "נתפס" על עור הפנים ולא שורד לשעות ארוכות
העדיפו להשתמש במייקאפ מהסוג המתקבע או להתאפר באמצעות איירבראש הידוע בעמידות הרבה של האיפור שהוא יוצר. בעזרת איירבראש תוכלו לייצר גם הצללות, סומק, שימר וצלליות לעיניים באותה טכניקה ולהנות מעמידות יוצאת דופן.

 
מכחול איירבראש לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן