רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

עשרת הדיברות לוולנטיינ'ס סקסי במיוחד

חג האוהבים הוא סתם עוד תירוץ להראות שקצת אכפת לנו; בין אם נבחר בדייט רומנטי או ארוחה ביתית לאור נרות, מתנה מפנקת או פתק חמוד שמביע מחשבה העיקר שנהיה ערוכות לכבוש את בחיר ליבינו במבט בודד (ועם קצת עזרה מבחוץ זה קל מאי פעם).

כמה טיפים קטנים שיהפכו את מלאכת הכיבוש לקלה ביותר:

1. העיניים הן החלון לנשמה ואין מהפנט יותר מאשר מבט חודר המלווה באייליינר חתולי מושלם. קצת השקעה ותרגול יעזרו לך לאמץ את המראה המיוחל. במידה ואת יודעת עם מי יש לך עסק ומעולם לא התנסית במלאכת קודש זו, דלגי בקלילות לסעיף הבא.

מקור: fotogut/Shutterstock.com

2. ריסים, ריסים ועוד קצת ריסים – אין מה לעשות, רצה הגורל ולחלקינו שתי ידיים שמאליות. במקרה שכזה אפשר ורצוי לוותר על אייליינר מהוקצע ופשוט לדאוג למראה ריסים מניפתי ודרמתי במיוחד. ריסים מלאכותיים או מסקרה גרנדיוזית יעשו את העבודה. נפנוף קטן בעפעפייך והגברבר נופל שדוד לרגלייך.


מקור: KOBRIN PHOTO/Shutterstock.com

3. שפתיים אדומות הן שפתיים המזמינות נשיקה. נכון, ההיגיון אומר ההיפך "למה שגבר ירצה לנשק שפתיים צבועות באדום ולהשאיר על עצמו סימנים מסגירים?" התשובה לכך נעוצה בגוף השאלה – "סימנים מסגירים" מעידים על כיבוש ועל זה שום גבר לא ירצה לוותר. כמו כן, שפתיים אדומות הן הבחירה הסקסית ביותר בעבור שפתיים הכמהות לנשיקה, זו אקסיומה.


מקור: Subbotina Anna/Shutterstock.com

4. חוש הראיה אינו היחידי המתרשם מההוד וההדר; גם לחוש הריח תפקיד לא קטן במערכה. ריח נעים ומפתה יכול לסחרר ראשים (במיוחד אם בחרתם מקום חשוך במיוחד לדייט רומנטי ובן זוגך בין כה וכה לא יכול להתרשם מפאר היצירה הניצבת מולו).


מקור: Konstantin Tronin/Shutterstock.com

5. שום גבר לא עומד בפני מחלפות פזורות המתנפנפות אל מול פרצופו. אין צורך להשקיע בשיער אסוף ובתסרוקות פומפוזיות, תני לטבע לעשות את שלו ולכוח המשיכה לעבוד שעות נוספות.


מקור: KS Kalibri/Shutterstock.com

6. השקעת בעצמך כ"כ; וידאת כי האייליינר סימטרי ומדוייק, השפתון מונח בצורה נטולת רבב ושיערך נראה כאילו יצא מקטלוג, לרגע אפשר היה לחשוב ששום דבר לא יכול להתפקשש ואז זה קורה – הוא מושיט ידו אלייך בחום ואת מושיטה אליו יד בעלת ציפורניים עירומות ובאורכים שונים. לא חבל? שיוף קליל ולק סולידי יעשו את העבודה מבעוד מועד.


מקור: Alliance/Shutterstock.com

7. היגיינה בסיסית היא צורך קיומי, הרי אף אחד לא יוצא מהבית מבלי לצחצח שיניים. למה לא לעשות זאת גם לפני דייט ולהיפטר מכל גורם מפריע באשר הוא? נשימה רעננה תבטיח לכם ערב קרוב וצמוד במיוחד.


מקור: titov dmitriy/Shutterstock.com

8. אם כבר עסקינן בהיגיינה אישית, הבה ניקח אותה צעד אחד קדימה; אל תסתפקי רק במקלחת טרם הדייט, פנקי את עורך במנת לחות ריחנית באמצעות קרם הגוף החביב עלייך. עור מחוספס ויבש אינו מזמין ליטופים… שלא תגידי שלא הזהרנו מראש…


מקור: YuriyZhuravov/Shutterstock.com

9. כל אישה (אבל כל אישה) נראית נהדר בעקבים. גבוהים יותר או פחות, אדומים או שחורים, עם מכנס או בשמלה, מעוגלים או מחודדים… העיקר שתרגישי בעננים (תרתי משמע).


מקור: margo_black/Shutterstock.com

10. חיוך. וכל מילה נוספת מיותרת.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן