רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ספר האיפור הראשון בישראל

ספר איפור יחיד מסוגו בישראל, רואה אור בימים אלו.

ירין שחף, המאפר המוביל בישראל, מורה ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור, יצק אל תוך אותיות ומילים, מעל עשרים שנים של אהבה אינסופית לשלמות העוסקת  ביופי ואסתטיקה ויזואלית. אנו מכירים את האהבה הזו בשמה הפשוט "איפור".

על מלאכת המחקר והכתיבה מונתה גליה תורן חן, בוגרת בית הספר לאיפור של ירין שחף,היום מומחית מבוקשת בתחום האיפור והקוסמטיקה. הספר מתרגם את התשוקה של ירין שחף לצורות, צבעים ומרקמים והוא מוקדש כולו לאומנות האיפור חסרת הפשרות. סוף סוף, גם לנו כמו בכל העולם יש בית כתוב לאיפור!  הוא מכיל תכנים עדכנים וחשובים, החל מהתפתחות האיפור לאורך ההיסטוריה בעולם, התאמת האיפור על פי גווני עור, איזון הרמוני של צבעים ועוד.

אלו מכן המעוניינות ללמוד איך להתאפר תוכלנה למצוא הדרכה דקדקנית וידידותית המלווה באיורים מרהיבים ומפורטים. למאפרים חדשים וותיקים כאחד, הספר מכיל שלל עצות וטיפים שנאספו אל ארגז האיפור של ירין שחף, במהלך השנים, טיפים המשמשים כמקור  בלתי  נדלה להנעה ליצירה והשראה.

זהו לא עוד ספר המדבר על יופי, זהו ספר המעניק משמעות חדשה וראויה למה שהפך למקצוע הנכסף והמוביל בארץ ובעולם, זהו ספר חשוב הראוי להימצא באמתחתו של כל אדם האוהב ומעריך יופי, עיצוב ואומנות באשר היא.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן