רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סערה בשערה

עת יורד המסך על הקיץ, ניצנים קטנים של סתיו מתחילים להפציע ועימם רוחות קלילות הסוחפות את שערנו ומבדרות את מחלפותינו. מדוע להיאבק באותות הסתיו אם ניתן לזרום עמם ולקבל בברכה את בשורת השיער לסתיו 2015?
כשם שהטרנדים אינם פוסחים על פנינו ומלבושינו, כך הם נושקים גם לשערות פדחתנו ומכתיבים מראות היאים לעונה הנוכחית.

 בסתיו 2015 לא נצטרך לחשוש מרוח לחה שתסלסל את הפן המהוקצע או ממשבים קלים שיבלגנו את ראשינו, נהפוך הוא, נברך אותם בגין ציות לטרנדים החמים במגרש השעיר.
קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות (תרתי משמע):

  • "מכוונת נמוך" – לא משנה אם אספתן את שיערכן במרכז או מתחתן אותו לצד, בסתיו זה הקוקו האסוף יורד מדרגה ומתהדר במיקום נמוך במיוחד. אם יעירו לכן כי אחיזת גומייתכן השתחררה, ענו בנונשלאנטיות קרירה "נמוך זה הגבוה החדש" ונפנפו בשערכן כאילו הייתן דוגמניות צמרת על מסלול התצוגה של דיור.
    כיצד מיישמים? בקלות! אגדו את שיערכן (בין אם הוא טבעי, מוחלק או מתולתל) לכדי קוקו נמוך בקו העורף או דרומה יותר. אם אתן ממש משקיעות, אמצו לעצמכן גומייה בעלת נוכחות לחביקה מרשימה במיוחד.

 

  • "מה הקשר?" – מסתבר שהקשר בין ה"קשר" לשיער הינו הדוק לחלוטין; בסתיו זה, שיער מאוגד על שלל צורותיו הוא אחד הטרנדים החמים ביותר (למרות שבעורף יהיה לכן דיי קר). 
    כיצד מיישמים? אספו את שיערכן כעקרת בית העומלת על שטיפת הרצפה, סגננו מעט את הפריזורה באמצעות סיכה מרשימה או צמה סוררת ובין רגע זכיתן בלוק השמור לדוגמניות על. אין צורך להקפיד על דיוק; מראה מרושל דווקא יזכה אתכן בנקודות בונוס.

  • "מכה גלים" – טרנד הגלים הפרועים בשיער לא חדש לנו; פריזורה לא עשויה במיוחד על גבול ה"ככה קמתי בבוקר" (רק שאנחנו יודעות שלעתים נדרש להשקיע לא מעט במראה ה"לא מושקע" לכאורה הזה, בייחוד אם שיערנו הטבעי חלק). אמנם מחלפות ה"אש אש יא גולש" היו פופולאריות באביב האחרון, אך סוס מנצח לא מחליפים ונותנים לו לדהור בקלילות הישר לסתיו.
    כיצד מיישמים? אם התהדרתן בשיער גלי טבעי – התברכתן, פשוט התיזו מעט ספריי קיבוע על שיערכן. במידה ושיערכן אינו גלי, התחילו את מלאכת יצירת הגלים עם שיער חלק (מתולתלות, השתמשו בפן או במחליק קראמי לטובת המשימה), לאחר שווידאתן כי מחלפותיכן מוחלקות, צרו גלים גדולים בשיער באמצעות מכשיר מתלתל. בתום תלתול השיער, השתמשו באצבעותיכן להפרדת התלתלים ושחררו מעט מעיצובם המדויק. קצת ספריי קיבוע ובזאת סיימתן. אלו מכן המעדיפות את מראה "הרגע חזרתי מהים" יכולות להשפריץ מעט מי מלח על שיערן.

  • "גוון מכוון" – אם חשבתן שג'ל לשיער הוא נחלת גברברים הגורסים כי "קוצים" בשיער עדיין באופנה, תחשבו שוב. מסתבר כי הג'ל חוזר ביג טיים ומלבד מטרת עיצוב פונקציונאלית הוא מספח לעצמו יתרון ויזואלי כמשנה גוון.
    כיצד מיישמים? מעט ג'ל המסורק למשעי במקומות אסטרטגיים על הפדחת יגרום לשיערכן להיראות כהה מטבעו. מה אתן אומרות? אפשר לבטל את התור לחידוש הגוונים אצל הספר…?

  • "מי שעומד מאחורי" – בטרנד זה ניכר כי ניתן ליצור מקסימום ממינימום. מקדימה הייחוד לא יבוא לידי ביטוי, אך כשתמשיכו בדרכיכן, המבטים ימשיכו להתמקד בשיערכן.
    כיצד מיישמים? פשוט מאוד; טלו שתי קצוות שיער, אגדו אותן מאחורי ראשכן כטוב בעיניכן והניחו ליתר שיערכן לנוח בחופשיות נטולת חביקה. כמה פשוט ככה אופנתי.

  • "חובקת עולם" – האקססוריז מאז ומעולם שלטו בטרנדים המתחלפים, אך ניכר כי הסתיו מביא עמו בשורה חדגונית במקצת. היפרדו לשלום מהמטפחות הצבעוניות, הסתיו הזה הולך להיות מאובזר במונוכרומטיות בולטת. 
    כיצד מיישמים? פשוט מתקשטים! בין אם שיערכן אסוף או פזור, פרגנו לו אביזר אחיד בגוונו. קשת או סרט עבים יעשו את העבודה היטב. קצת "עור" בשיער יעלה את מפלס האדג'יות וישדרג לכן את הלוק כפליים.

  • "נוקטת צד" – שביל באמצע / שביל בצד; לא בכדי בחר המשורר אהוד מנור להנציח מילים אלו; הרי קיימות רק שתי דרכים ליצירת שביל בשיער. זאת אקסיומה.
    כיצד מיישמים? בסתיו זה אתן מוזמנות לזנוח את "שביל גולדה" לטובת שביל אסימטרי. הכי סקסי, נשי ופשוט ליישום (וככל שתעבירו יותר שיער מצד אחד לשני, הרי זה משובח).

עד כאן שבעה טרנדי שיער סתוויים ומסובבי ראשים. הנכן רשאיות ליהנות מהם עד שיחלפו עם הרוח…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן