רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סטיילינג על קצה המזלג

סטיילינג על קצה המזלג

 כמו שחשוב לדעת להתאים סגנונות וצבעים באיפור, כדי ליצור את המראה המחמיא ביותר, כך חשוב להשקיע גם בסטיילינג טוב. המשמעות של סטיילינג היא היכולת להתאים פריטי לבוש, איפור פנים ותסרוקת כדי ליצור מראה חיצוני שלם, אשר מחמיא לאישה, מסתיר את פגמיה ומשתלב עם טעמה האישי.  בבית הספר הגבוה למקצועות היופי "ירין שחף"  קיימת מגמת סטיילינג ייחודית ומעשירה.

 

עם השנים הצורך ל"טוטאל לוק" מושלם הפך להיות חשוב ומבוקש. מראה מושלם אמנם מתחיל באיפור מחמיא ונכון אך שילוב עם הבנת מבנה הגוף והתאמת הבגד הפכה להיות אלמנט בסיסי בהשגת מראה הרמוני, מושלם ובעיקר מחמיא.

מגמת הסטיילינג נרתמה למשימה המבוקשת: מהו סטיילינג נכון? איך נתלבש בצורה המתאימה והמחמיאה ביותר?

 נכון, לא כולנו נולדנו דוגמניות, ופריט הלבוש האופנתי והמבוקש במגזיני האופנה, נראה מושלם על הדוגמנית, אך בבואנו למדוד אנו מגלים פערים רבים… לפני בחירה והתאמת גוונים וצבעים, בחירה "אימפולסיבית" של פריט לבוש חדש שלא מדדת ומיד נמצא בשקית השופינג שלך… אנו מזמינים אותך לטיפים על קצה המזלג – הישר מאנשי הסטיילינג והמגמה המבוקשת ביותר בבית הספר.

לגזור ולשמור 🙂 

 מציאת הבגד הנכון למבנה החזה

החזה הוא אחד האזורים בגוף הנשי שזוכים לתשומת לב רבה – הן מגברים והן מהנשים עצמן, אשר רוצות חזה יפה ומושך. הבעיה היא שלא כולנו בורכנו בחזה המושלם שרואים בקטלוגי האופנה – ולכן עלינו לחפות על כך באמצעות לבוש הולם, שמדגיש את מה שצריך ומסתיר את כל השאר. נשים בעלות חזה גדול צריכות להימנע מלבישת בגדים בעלי קו מחשוף קטן ועגול, ומחולצות וסריגים בגזרת גולף. במקום זאת, עליהן להעדיף חולצות עם מחשופי וי, חולצות עטלף וכן חולצות ושמלות בגזרת קשירה, אשר יבליטו באופן מחמיא את היתרונות הטבעיים שלהן. לנשים בעלות חזה קטן, לעומת זאת, כדאי להימנע ממחשופים עמוקים, ולהעדיף מחשופי סירה וגופיות סטרפלס. כמו כן, שיטה מצוינת ליצירת אשליה של חזה גדול ומלא יותר היא לבישת חולצות עם כיווצים באזור החזה, או עם תוספות בד ומלמלה שונות.

הרגליים

נשים רבות סובלות מדימוי שלילי לגבי הרגליים שלהן – אצל חלקן הן קצרות מדי, אצל אחרות דקות מדי, קבוצה נוספת סובלת מירכיים רחבות והרשימה נמשכת עוד ועוד.  למרבה המזל, על כל הללו אפשר ל"התגבר" באמצעות סטיילינג נכון  שנעשה בזהירות ובקפדנות, יטשטש ויצור אשלייה של מבנה פרופרציונלי. למשל, לנשים בעלות ירכיים עבות כדאי להימנע מלבישת מעילים, עליוניות וז'קטים, המסתיימים בקו הירך – זה רק יפנה תשומת לב לאזור הבעייתי תשומת לב מיותרת. לעומת זאת, כדאי להן ללבוש חצאיות בגזרת משולש ומכנסיים שאינם צמודים, אשר ייצרו מראה חטוב יותר. לנשים בעלות מרגליים קצרות כדאי להתהלך בעקבים או בנעלי פלטפורמה, ולהימנע ממכנסיים בגזרת סקיני או שבע שמיניות, אשר יוצרים אשליה של רגליים קצרות עוד יותר.

 

ואפשר גם להעיז עם אביזרים משלימים ומשמחים//מתוך הפקת האופנה של גלי גרינפלד דרייר מנהל קורס סטיילינג ב"ירין שחף"//צילום:ליהי אבידן

בעלות שוקיים עבים מדי צריכות להתרחק ממכנסי הסקיני, ולהעדיף במקומם מכנסיים בגזרה ישרה או מעט מתרחבת. שיטה טובה להסתיר שוקיים עבים היא באמצעות מגפיים גבוהים. כמובן, שבכדי ליצור סטיילינג נכון יש עוד הרבה מאוד דברים שעלייך ללמוד , אך חשוב לשים לב שכל הסוד הוא איזון על ידי "טשטוש" ואשליה. טיפים קצרים אלו יבטיחו  שבפעם הבאה שתצאי מהבית – את תיראי וגם תרגישי יפה, סקסית וחטובה יותר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן