רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סבתא שיק- הטרנד הלבן של הקיץ

מגמת התסרוקות של "ירין שחף" מתעדכנת בכל רגע על הטרנד החם הבא. מה כבר אפשר לחדש אתם שואלים? לפני שאתם מרימים גבה ותוהים על קנקנו של חוט השיער הבא, אנו מזמינים אתכם לגלות את הטרנד הלוהט שצובע את שיערותיהן של סלב ואושיות אינסטגרם מכל עבר.
לא, לא טעיתם, סבתא שיק חוזרת ולא רק בבגדים ומפיות הקרושה…השיער גם הוא מזדהה עם הגיל השלישי ונצבע לאפור-לבן!

לאחר שראינו אינספור גוונים פסטלים שהקיפו כמעט כל צמה וצמה, צביעת השיער בגוונים משתנים, ה"אומברה" ששלט לאחרונה יחד עם הגוונים הוורודים והתכלת שכיכבו לא מעט על מסלולי התצוגות ונראו ברחבי הרשת והרחוב, מגיע לו הצבע האפרפר בגאון ומכריז שהוא כאן.
הטרנד ניחן בצביעת השיער לאפור, או כזה המשלב גם גוונים לבנים יחד איתו, מראה היוצר שיק חדש שנע בין מראה ה"סבתא" למראה עתידני.
אין ספק שלא ניתן להתעלם מהנוכחות החדשה שלו ואולי הוא מרמז לנו על תחילתו של עידן חדש, עידן בו אנו לא מפחדים להתבגר, מקום בו אנו מסוגלים להכיל את היופי של השנים שחולפות בכבוד ואהבה.

auremar/Shutterstock.com

האם עולם האופנה, מסלולי התצוגה, פרסומי החוצות והמרדף האינסופי של תעשיית היופי אחר קסם הנעורים מתחילים להגיע אל קיצם?

 

השיער המאפיר בעולם הגברי תמיד היה סמל לסקס אפיל מחוספס, כזה שהוסיף נופך של רצינות, אסרטיביות ותמיד הוסיף כריזמה למשוואה הגברית. האם העולם צועד לאותו מקום במראה המאפיר גם בעולם הנשי?

 

שיער כסוף וגברים…הגבריות מעולם לא נראתה טוב יותר
צילום: אבי משולם

אין ספק שהעולם מנסה לצעוק לשינוי בכל תפיסת היופי ואנחנו צועדים ביחד איתו. האם הטרנד יהיה כמו כל טרנד ויחלוף לו? האם בקרוב לא נוכל לגלות מהו שיער צבוע ומהו לא?
בניינו – אנו מבינים כי לא כל אחת שהיא אינה אושיית אינסטגראם או דוגמנית בעלת שיער חלק תתחיל לצבוע את שיערה למראה שיוסיף עוד כמה שנים לגילה הביולוגי. הגבול בין שיק, אמירה חברתית ויוקרה להזנחה הוא דק ועשוי לא להראות טוב על כל אחת…

מי לא רוצה באמת להישאר צעירה לנצח? היינו רוצים להאמין שהרעיון בו המרדף אחר שיקוי הנעורים הנצחי הולך להעלם או לפחות הולך להיות פחות מתיש… והשיער המאפיר יהיה סמל ליופי החדש. השיער המאפיר יהיה הצהרה חדשה לשנות הניסיון, וקבלת השינוי שמתרחש באופן טבעי כשמתבגרים… מי יודע אולי המרדף אחר הבוטוקס והקרם אנטי אייג'ינג יהפוך למיושן בשנה הבאה…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן