ניוד בעיניים

צבעי הניוד הטבעיים שהכרנו מתחום הליפסטיקים, ומתקבעים כעת גם כגווני הצלליות שבהן נתאפר באביב הקרוב.

איפור בגווני ניוד טבעיים נראה קל מאד, אבל רק לכאורה משום שקיימים כל כך הרבה גוונים שעונים  לכינוי הזה, אשר בעצם מדמה או מחקה את גוון העור הטבעי. בכל קורס איפור מקצועי לומדים איך לאפר עיניים בגווני הניוד ועדיין אנו משתדלים לבחור תמיד בגוון הניוד הנכון, זה שלא רק יעניק שטיפת צבע מחמיאה לעיניים שלנו אלא בעיקר יוסיף מימד למראה העיניים המאופר.

אז מהו בעצם מראה הניוד?
מראה איפור עיניים בגווני ניוד מתאפיין בצבעי צלליות בהשראת גוון העור הטבעי, הנשענים על סגנון איפור טבעי יותר ועדין יותר ומציעים הצללות והארות עדינים יותר לאזור העפעפיים בניגוד לצבעים כהים של צלליות היוצרים קווי מתאר ברורים. אם חשבתם שניתן "סתם" למרוח אותם על העיניים ובכך לסיים את המלאכה, אל תטעו: מומלץ מאד ללמוד איך להתאפר ואיך לאפר בגווני הניוד ולהשקיע בבחירת הצבעים המדויקים למלאכה זו מה שיעשה את כל ההבדל בתוצאה.

איך בוחרים את גוון הניוד המושלם לאיפור העיניים?
המשימה למצוא את גוון הניוד המושלם לשפתיים ולשלב אותו באופן מותאם לגוון הליפסטיק נחשבת למלאכת אומנות של ממש  משום שבחירה בגוון הלא נכון של איפור העיניים או השפתיים עלולה להרוס לחלוטין את המראה הטבעי שביקשנו ליצור. כך לדוגמה, בחירת גוון בהיר מדי עלולה לגרום לעפעף להיראות חיוור וליצור מראה לא מחמיא לעין. מאידך, בחירה בגוון כהה מדי תיצור מראה איפור שדומה לסגנון מעושן, ולא בטוח שזה מה שרצינו להשיג.

 
 
 
 
פלטת צלליות ניוד לרכישה באתר ירין שחף

אז איך לא טועים בבחירת הגוון הנכון?
ההתחשבות העיקרית והמרכזית ביותר צריכה להיעשות בגוון העור של המאופר/ת. כפי ששפתון בגוון ניוד יכול להיראות כהה על בעלי עור בהיר או בהיר מדי על בעלי עור בגוון כהה, אותו כלל גם מתרחש בכל הנוגע לבחירת גווני איפור העיניים

עבור עיניים בגוונים בהירים מומלץ לבחור בגווני ניוד פנינתיים כתמתמים או ורדרדים יותר (על פי הטעם האישי).הכהים מעט מגוון העור הטבעי.

 
פלטת צלליות ניוד לרכישה באתר ירין שחף

גוונים חמים יותר (כאלה הנוטים לחום/קרמל) יתאימו לנשים בעלות גוון עור בינוני וייראו עליהן טבעיים לחלוטין כשהעקרון הוא בבחירת גוון שבהיר או כהה מגוון העור הטבעי שלך בחצי טון ולא לסטות מעבר לכך.

עבור גווני עור כהים, מומלץ לחפש גוונים בהירים מעט מגוון העור הטבעי עם טוויסט קטן: מגע של ורוד, זהב, ברונזה, כתום או אפרסק – תלוי בטעם האישי ובהעדפות.

 
פלטת צלליות ניוד לרכישה באתר ירין שחף

לסיכום, הכלל המנחה הוא לבחור תמיד בצבע ניוד שמעט יותר כהה מגוון העור שלנו. הקפידו שמרקמי הצלליות יהיו אטומים ובעלי כיסוי מלא והעדיפו תמיד גוונים בעלי מגע של חמימות שמחמיאים יותר לעור הפנים הישראלי ברוב המקרים.

ואיך מתאימים את הבחירה לצבע העיניים?
שיקול נוסף בבחירת גווני הניוד לאיפור הינו גוון העין של המאופר/ת.  על מנת להבליט את גוון העיניים חשוב לזכור את עקרונות תורת הצבע לפיהן הבלטה של עיניים בגווני כחול או ירוק תיעשה באמצעות איפור בגוונים המבוססים על פיגמנט ורוד, אדום או זהב מה שייצר ניגוד לגוון העיניים ויבליט אותו. 

לבעלי עיניים בגוון חום ירוק (דבש) או חום מומלץ לבחור בגווני ניוד קרירים עם נגיעות ורודות/סגולות שיהוו ניגוד לצבע העין ויבליטו אותו

 
 
 
 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן