מתחתנת בחורף?

עד כמה צריך להתאים את האיפור שלך לעונה הגשומה והקרה של השנה? יצאנו לבדוק

כל מי שלמד אי פעם קורס איפור יודע לספר עד כמה מיוחד הוא איפור כלה.  כלות בחורף תמיד מרוויחות:  אין לחות באוויר ולכן גם האיפור וגם עיצוב השיער "בטוחים" באופן יחסי מפני "תקלות" בלתי צפויות. ובכל זאת, מה בכל זאת משתנה באיפור עצמו והאם יש צורך לשנות משהו בכלל לקראת החורף?  

הכנת העור לאיפור:
האתגר: בתנאי מזג אוויר של קור ויובש ממזגנים או תנורים, עור הפנים נוטה להיות יבש והאיפור שמעליו עלול להיראות מבוקע או "מפורק".

הפתרון:  השקיעו בהכנת עור הפנים לאיפור. כמה ימים לפני האירוע, הקפידו על מריחת מסכות לחות לפנים וביום האירוע עצמו, מרחו מסכת לחות נוספת מוקדם בבוקר. כשעה לפני זמן האיפור המשוער מרחו כמה טיפות של סרום לחות ומעליו קרם לחות. לא לשכוח להקפיד ולהשתמש בפריימר לפני מריחת המייקאפ.

מסכת לחות לרכישה באתר ירין שחף

הכנת השפתיים לאיפור:
לבעלי שפתיים יבשות מומלץ למרוח לחות או שמן לשפתיים במשך שבוע שלם לפני האירוע וכמובן בבוקר האירוע עצמו. כדי למקסם את הישרדות השפתון על השפתיים בערב האירוע עצמו ובמיוחד אם משתמשים בשפתון עמיד, חשוב לזכור כי השפתיים צריכות להיות נקיות מכל חומר שומני טרם האיפור. לכן את כל טיפולי ההכנה והלחות מומלץ לסיים עד יום האירוע, כשביום האירוע עצמו ניתן למרוח את לחות השפתיים לפני האיפור אבל להקפיד ולנגב את החומר מהשפתיים בצורה יסודית טרם מריחת השפתון העמיד.

שמן הזנה לשפתיים לרכישה באתר ירין שחף

יוצאים מוקדם לאירוע
בימי החורף, היות והחושך יורד בשעה מוקדמת יחסית, הכלות צריכות להיות מוכנות בשעה מוקדמת בהתאמה, מה שמצריך תכנון קפדני של לוחות זמנים. תכננו להתחיל את הכנות האיפור והשיער מוקדם יחסית, וגם אם תהיינה מוכנות טיפה לפני הזמן זה עדיף על פני האלטרנטיבה ההפוכה.

הגשם יכול להרוס?
אז נכון שאין לחות שהורסת את האיפור והשיערף אבל טיפה אחת של גשם יכולה גם היא לחרב לא מעט. לכן חשוב להשקיע באיפור עמיד ובחומרים איכותיים. איפור שמתבצע באמצעות מייקאפים עמידים, שפתונים ואיילינרים מתקבעים ומסקרות עמידות במים – יחזיק מעמד גם מול ממטרים פזורים של גשם…  בנוסף, קיימת תמיד האופציה להתאפר באמצעות איירבראש, טכניקה שמבטיחה עמידות מושלמת והאיפור שמתבצע באמצעותה אינו יורד (רק בעזרת מסיר איפור) .

מייקאפ עמיד לרכישה באתר ירין שחף

הפודרה שמייבשת
אי אפשר בלעדיה אבל לפעמים גם אי אפשר איתה: הפודרה, אותה אבקה שמקבעת את האיפור ומבטיחה גם שלא נבריק, יכולה בפעמים רבות גם לייבש אותו ולייצר מראה לא מחמיא של העור. הפתרון: שימוש בפודרה שמכילה רכיבים מזינים לעור ומולקולות של לחות בגריסה דקיקה, שעושה את העבודה על עור הפנים אבל לא מסגירה את העובדה "שהיא שם".

פודרה דקיקה לרכישה באתר ירין שחף

מנוזלים?
קינוח האף יכול להרוס לנו את כל האיפור באזור האף והסביבה. אבל מה האופציות?  תכל'ס אין כאלה.  כלה מנוזלת היא כלה מנוזלת ואין כל כך איך למנוע את קינוחי האף, אלא רק לתקן את הנזק שהם עוללו לאיפור פעם אחרי פעם מחדש. החזיקו בתיק טאצ'אפ ספוגית איפור שספוגה בנוזל המייקאפ שבו מאופרת הכלה ובעזרת טפיחות עדינות בצידי האף, תקנו את האיפור בכל פעם שהיא מקנחת את האף. זהירות עם הפודרה: עודף פידור עלול לגרום למראה של "בוץ" על הפנים לכן פדרו את אזור האף כמה שפחות. 

אף יבש
גם אם הכלה לא מנוזלת אבל בדיוק החלימה משפעת, האף היבש והמתקלף מהווה אתגר רציני לאיפור. השתמשו בבאלם (אפילו בבאלם שפתיים, כן!) על מנת להרוות בלחות את העור המיובש לפני שתתחילו לאפר והמנעו מלפדר את האזור, כך תשיגו הסוואה טובה של אף יבש.

עור מיובש

כלות שבדיוק מחלימות משפעת או מהצטננות ממושכת, מתאפיינות בעור יבש במיוחד וחסר חיים. מה שיכול לרומם את עור הפנים שלהן בתוך זמן קצר הוא קרם לחות במרקם עשיר מאד, לצד שתייה מרובה של מים במקביל. הלחות אשר חודרת אל עור הפנים, הן על ידי הקרם והן באמצעות השתייה, משפיעה לטובה במהירות על מראהו של עור הפנים ומוסיפה לו חיים.

על מנת להחיות עור פנים מיובש, אפשר להשתמש בלחות הכוללת מעט גוון (Tint Moisturizer), או קרם CC, להוסיף קונסילר במקומות הנדרשים, סומק ומעט גלוס- זה משפר פלאים את מראהו של העור מבלי "להכביד עליו" בשכבות של איפור.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן