רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מסנן קרינה בחורף? זהו שכן!

אז מה אם עכשיו חורף? השמש עדיין מהווה סיכון לעור הפנים של כולנו וכדאי מאד להתמגן מפניה גם בעונה הקרה

רובנו טועים לחשוב כי כשמעונן וקר, הסכנה שבקרינת השמש לא קיימת. רוב האנשים נוטים לדלג על מריחת מסנן קרינה ביומיום בעונת החורף ולהסתפק בשימוש בקרם לחות רגיל, מכיוון שהם חושבים שאם השמש לא "מרגישה" חמה על העור שלהם, היא גם לא בהכרח מזיקה.

למעשה ההיפך הוא הנכון: אכן, הימים קצרים ולרוב השמש מסתתרת מאחורי העננים אבל אפילו בחורף קרני ה – UV המזיקות שנפלטות מהשמש עדיין מסוגלות לפגוע בעור שלנו ולגרום להזדקנות מוקדמת ולסרטן העור ולכן זה הכרחי למרוח קרם הגנה בכל יום מימות השנה כדי להבטיח לעצמנו עור בריא יותר ונטול קמטים וכתמים.

קרם לחות עם מקדם הגנה לרכישה באתר ירין שחף

אם רק צמד המילים "מסנן קרינה" או "קרם הגנה" עושים לכם זיכרונות מן העבר לקרמים השמנוניים שמרחנו פעם כשהלכנו לים, כדאי לדעת שהפורמולות של קרמי ההגנה עברו כברת דרך מאז ומספקים כעת עוד יתרונות לעור הפנים מלבד הגנה משמש.  מזג האוויר החורפי עלול להיות מאד מייבש ומכביד על עור הפנים ולכן מסנן קרינה שמשולב בקרם הלחות או בליפסטיק שלך יכולים לסייע ולהגן על כל סוגי העור הרגישים ובמיוחד על אלה הנוטים ליובש ואפילו לספק יתרונות של אנטי אייג'ינג לחלק מסוגי העור.

עוד חשוב לשים לב לחדש את ההגנה ככל שעובר הזמן והיא מתפוגגת. בקיץ קל לנו להרגיש כשאנחנו מזיעים ויעילותו של קרם ההגנה מתפוגגת אבל בחורף אנחנו צריכים תזכורת לכך משום שהעובדה שאנו כמעט ולא מזיעים לא מבטיחה לנו שיעילותו של קרם ההגנה נשחקת: רוחות קרות ואפילו שלג יכולים לשחוק את יעילותו של קרם ההגנה וחשוב לחדש אותו בכל שעתיים אם אנחנו מבלים בחוץ.

שפתון לחות עם מקדם הגנה לרכישה באתר ירין שחף

למי שעוסק בספורט חורף כמו סקי, סנובורד וכו' כדאי לא לוותר על מריחת מסנן קרינה בכלל אבל שימו לב: גם אם אתם נמצאים ברכב, בתחבורה ציבורית  או אפילו בבית בקרבת חלונות רבים, קרני ה- UVA המסוכנות עלולות לחדור דרך הזכוכית ולגרום להשפעות של הזדקנות העור , כתמים כהים וקמטים וכן להגביר את הסיכון לסרטן העור.

מייקאפ עם מקדם הגנה לרכישה באתר ירין שחף

ולסיום, למי שמתאפר/ת כדאי לדעת כי מריחה של מייקאפ המכיל מסנן קרינה מעל קרם לחות המכיל מסנן קרינה מגבירה את ההגנה על העור ולכן כשרוכשים מייקאפ כדאי לשים לב גם לנתון הזה ולבדוק במרכיבי המוצר על התווית, האם הוא מכיל מסנן קרינה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן