רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מסכות פנים

הסגרים כבר מאחורינו ורובנו כבר מחוסנים אבל המסכה בינתיים לא הולכת לשום מקום וכמוה גם הצורך בטיפוח עור הפנים שלנו.  תכירו את מסכות הפנים המומלצות ביותר לתקופה שבה אנו מכוסים במסכות הנייר והבד שם בחוץ.

אם מסכת פנים נחשבה פעם לאלמנט שרובנו ניסינו להצניע, אם מריחת המסכה נחשבה בעבר לפעולה אינטימית יחסית,  הרי שכיום לא ניתן לחמוק מהטרנד של מריחת המסכות שחדר גם לרשתות החברתיות ונראה בכל מקום אפשרי. סלבס ומפורסמים אחרים מצטלמים כשעל פניהם מרוחה מסכה כדי להעביר לכולנו את המסר שכבר לא מדובר בסוג של מותרות אלא בשגרת טיפוח  רגילה לחלוטין.

ואכן, מסכות הפנים כבר מזמן מצאו את מקומן כמוצר שנכלל בקטגוריית החובה בשגרת הטיפוח היומי. תפקידה של המסכה הוא לספק לעור הפנים חומרי הזנה ברמה מרוכזת. עם השנים הפכו מסכות הפנים למתוחכמות ויעילות באופן השפעתן ובזמן הפעולה הקצר שלהן, יחסית. הן מספקות אפקט ותוצאה מרשימים מאד בתדירות שימוש של פעם עד פעמיים בשבוע וממש אין צורך להשתמש בהן באופן יומיומי.

עוד יתרון של המסכות בא לידי ביטוי ביכולת שלהן לכווץ את נקבוביות העור, מה שמהווה השלמה לפעולת ניקוי או לניקוי עמוק ויסודי (פילינג).  כיום ניתן להשיג מסכות שונות המיועדות לסוגי עור שונים וגם לצרכים שונים ומצבים שונים של עור הפנים. לכם נותר רק לבחור:

מסכת לחות לפנים לרכישה
מסכת מינרלים מאזנת לרכישה
מסכה מטהרת לרכישה
מסכת רטינול לפילינג הדרגתי לרכישה

מסכת לחות

מסכות הלחות מכילות חומרי הזנה שמגינות מפני אובדן הלחות בעור ומתאימות לשימוש במהלך הלילה, היות והן פועלות וחודרות לעומק העור בזמן השינה.  הן מרוות את העור ומתאפיינות במרקם עשיר וחמאתי. מתאימות לשימוש בקרב בעלי עור יבש. ניתן למרוח ולהסיר בעזרת מגבת לחה לאחר 10-15 דקות וניתן להחליף את השימוש בקרם הלילה אחת לשבוע ולמרוח את המסכה כתחליף לקרם הלילה הרגיל ולהסיר שאריות שלא נספגו בבוקר.

מסכת מינרלים מאזנת

רוב המסכות המאזנות והמטהרות נוטות לייבש את עור הפנים ולפיכך אינן מתאימות לשימוש בקרב בעלי עור יבש. ייחודה של המסכה המאזנת הזו בעובדה שהיא מבצעת ניקוי וטיהור עדינים מבלי לייבש את עור הפנים ואף תורמת ומוסיפה למאזן הלחות שלו. 

מסכה מטהרת

המסכות המטהרות מבצעות ניקוי לעומק העור ו"משחררות" חסימות שנוצרו כתוצאה מנקבוביות שנסתמו מהצטברות של שומן ולכלוך. הן מנקות את שכבת העור באופן עמוק ואינטנסיבי ומטפלות גם בלכלוך בעומק העור, כזה שלא תמיד גלוי לעין. ניתן למרוח עד פעמיים בשבוע על עור הפנים ולהימנע ממריחה בהיקף העיניים ובהיקף השפתיים.  לאחר כ- 15 דקות תתקבל תחושת יובש וכיווץ של העור וזה הזמן לההסיר את המסכה על ידי שטיפה במים ולמרוח קרם לחות לאחר ייבוש הפנים.

מסכת רטינול לפילינג הדרגתי

זוהי מסכה המכילה חומצות אלפא הידרוקסיות המקלפות את שכבת העור העליונה באופן מדורג ועדין וחושפות שכבת עור חדשה עם מראה כתמים וקמטים מופחת באורח משמעותי.  הפעילות של המסכה ניכרת רק לאחר תקופה של טיפול ולכן יש להקפיד ולהגן על עור הפנים במהלך היום באמצעות שימוש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה (שימנע חשיפה לשמש של שכבת העור החדשה וה"מתוקנת")

ניתן להשתמש עד פעמיים בשבוע , למרוח על עור הפנים והצוואר ולהימנע ממריחה בהיקף העיניים. לאחר 10-15 דקות יש להסיר באמצעות שטיפה או צמר גפן רטוב.

ואפשר גם להכין בבית:

דווקא תחום המסכות מוכיח לנו שלא צריך לבזבז מאות שקלים על מוצרי טיפוח ואפשר בהחלט להכין מוצרים באותה רמת יעילות (ואף לעיתים יותר) מחומרים שנמצאים כמעט תמיד בבית

מסכת ניקוי מטהרת לעור שמן:
טרפו חלבון ביצה עם כפית מיץ לימון ומרחו על פנים יבשות והשאירו למשך 10-15 דקות. שטפו במים פושרים ומרחו קרם לחות. החלבון מכווץ את הנקבוביות וסופח את עודפי השומן מהעור.

מסכת הזנה עשירה לעור יבש:
מעכו חצי אבוקדו בקערה והוסיפו כף דבש ורבע כוס שמן זית. מרחו על הפנים והצוואר והשאירו למשך 15-20 דקות. שטפו היטב ומרחו קרם לחות. 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן