רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מוכנה לצילומי דרכון?

תשכחו מפוטו רצח, הגיע זמן "מראה איפור הפספורט"- הכל על הטרנד שכבש את הטיקטוק וגם את מחוזותינו

מי לא שמע בחייו אי פעם את צמד המילים "פוטו רצח"?  אותו כינוי שניתן לתחושה שאופפת את  רוב האנשים מיד לאחר שצפו בתמונות הפספורט שלהם וגילו שהם נראים מוזר (במקרה הטוב)  או סתם לא משהו (במקרה הפחות טוב) ובמילים אחרות – תמונה לחוד ומציאות לחוד: צילום פספורט נחשב בצדק לצילום בתאורה קבועה ובזווית פרונטלית שלא בהכרח מחמיאות ללוק שלנו, מה שהכריח את תעשיית האיפור למצוא לו פתרון שיוציא אותנו פחות קודרים בצילום ורצוי גם שהלוק יהיה יותר מחמיא.

לשמחתנו זה קרה: טרנד "איפור הפספורט" שנושא את ההאשטאג  #passportmakeup  מסתמן כסגנון האיפור הבא וכבר הספיק לצבור מאות מיליוני צפויות בטיקטוק והסיבה לכך ברורה: סוף סוף אפשר להיראות בשיא הגלאם  ובמראה איפור מורם וזוהר, גם תחת תאורה חד ממדית שלא מחמיאה בדרך כלל לאף אחד מאיתנו. איך עושים את זה? הנה כל הדרכים להשיג את מראה "איפור הפספורט" הלא מתאמץ שנראה נהדר בכל מצב:

הכנה נכונה של עור הפנים:
בכל מראה איפור ובמיוחד כשרוצים ליצור לוק זוהר שמשדר רעננות, חשוב מאד להכין את עור הפנים בעזרת מוצרי לחות איכותיים. אם אין זמן להמתין לספיגה מלאה של קרם הלחות, מומלץ להשתמש בכמה טיפות של סרום שיעניקו זוהר לעור הפנים תוך שניות ספורות ויהוו בסיס אידאלי להמשך האיפור.

סרום לפנים לרכישה באתר ירין שחף
שמן לפנים לרכישה באתר ירין שחף
סרום זוהר לרכישה באתר ירין שחף

חיטוב והדגשת הקימורים במבנה הפנים
בעזרת הארות והצללות נכונות ניתן להתגבר על תאורה לא מחמיאה, כמו התאורה העילית של צילומי הפספורט שנוטה לייצר צללים מיותרים ולא מחמיאים בעליל למראה הפנים של כולנו. לא משנה אם תבחרו בטכניקות הארה והצללה "רטובות" (שמבוצעות בעזרת קונסילרים או מייקאפים בהירים וכהים בהתאמה) או בטכניקות הארה והצללה "יבשות" (שמבוצעות בעזרת פודרות בגוונים בהירים וכהים בהתאמה). בעזרת הצללות והארות נכונות תוכלו "להרים" מראה של עצמות לחיים, להסוות מראה של סנטר כפול או לסת במבנה מלא, לחטב מראה של אף ואפילו להרים מראה של עצמות גבה, מה ש"פוקח" את מראה העיניים אף יותר.

פלטת קונטור רטוב לרכישה באתר ירין שחף
פלטת קונטור יבש לרכישה באתר ירין שחף

גבות טבעיות אך מטופחות
גבות שייראו מאופרות מדי יכולות להצטלם כמו "כתם" במרכז הפנים ומאידך, גבות שלא "טופלו" כמו שצריך ברמה האיפורית, עלולות להיעלם ולהצטלם במראה חיוור עד כמעט בלתי נראה. זו הסיבה שחשוב לאפר את הגבות אך במקביל  לשמור על מראה טבעי ככל האפשר. הדגשה באמצעות צללית רכה, איילינר ג'ל בגוון טבעי או אפילו עפרון גבות יעשו את העבודה.

פלטת צלליות לגבות לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה ועפרון לגבות לרכישה באתר ירין שחף
ג'ל להדגשת הגבות לרכישה באתר ירין שחף

הארכה של מראה העין
באמצעות ציור של איילינר בסגנון חתולי ומסקרה מאריכה (ואפילו באמצעות הדבקה של כמה ריסים בודדים בקצה החיצוני של העין) ניתן ליצור בקלות אשליה של מראה מוארך של העין שמצטלם מדהים.

איילינר טוש לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה מאריכה ומעבה לרכישה באתר ירין שחף
ריסי טריו לרכישה באתר ירין שחף

שפתיים בגוון מודגש, אך לא בהגזמה:
כשמדובר בתאורת פספורט, גווני הניוד האופנתיים כל כך, "ייבלעו" בתאורה ולא ייראו בסופו של דבר בתמונה הסופית. מצד שני, גוון עז ומודגש מדי יעשה בדיוק את הפעולה ההפוכה ויגרום לתוצאה של מראה עמוס מדי ולפיכך סוד ההצלחה הינו איזון ומציאת גוון שפתיים שיהיה "באמצע" – לא בהיר אך גם לא כהה מדי. חשוב מאד להשתמש גם בתוחם בגוון כהה בחצי טון מגוון השפתון על מנת להבטיח הגדרה נכונה ומלאה של מראה השפתיים שגם תיראה בצילום.

פלטת ליפסטיקים לרכישה באתר ירין שחף
תוחם שפתיים עמיד לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן