מה תלבשי למסיבה?

כשאירועי הסילבסטר כבר בפתח, מגיעה גם השאלה הגדולה מה כדאי ללבוש למסיבה של השנה? מצאנו עבורכם את כל שילובי הסגנונות שלא תרצו לוותר עליהם

אין אחת שלא רוצה להיראות טוב במסיבת הסילבסטר. כל אחת מאיתנו מתכננת ערב בסגנון אחר ולא משנה אם תחגגו יחד עם  כל החברות או כל החברים, עם בן או בת הזוג או אפילו עם המשפחה במסעדה שווה, מועדון נוצץ או לחליפין על גג דירה של חברים.  בכל מקרה, מה שברור לכולם וגם לך, שזהו ה-ערב והזמן להשקיע בלוק הורס שיהלום את המעמד, הסביבה והאווירה של סוף השנה האזרחית. אבל מה לעשות אם אין לידך בדיוק מישהי שסיימה קורס סטיילינג כדי לייעץ לך מה נכון ללבוש? בדיוק בשביל זה אספנו לך כמה טיפים ולך נותר רק לבחור מה ללבוש, תלוי איך ואיפה את הולכת לחגוג

יוצאת לרקוד?
אם את יוצאת למועדון ולוקחת בחשבון שתרצי לרקוד בליל הסילבסטר, ההמלצה הגורפת היא ללבוש שמלה שלא תהיה קצרה מדי, על מנת שתוכלי לרקוד בנוחות ובחופשיות מבלי לחשוש לרגע מלהתכופף או להניף רגל במהלך הריקוד. מעל השמלה תוכלי לשלב שרשרת גדולה ודומיננטית, צמידים, עגילים ואיפור מנצנץ שיסגור את הלוק.

יוצאת לאכול ?
ליציאה לקראת ארוחת ערב חגיגית מומלץ לבחור בשמלת ערב ארוכה ואלגנטית במיוחד, מהסוג שאת שומרת לאירועים סופר מיוחדים כמו ערב הסילבסטר. האיפור שלך יכול להיות במראה נקי יחסית ואת התעוזה תשאירי לשפתון שיכול בהחלט להיות אדום-אש. השלימי את הלוק בעגילים צמודים, תיק קלאץ' אלגנטי ואת מוכנה.

שלא תקפאי מקור:
ברוב המקרים, ערב הסילבסטר מתאפיין במזג אוויר קר במיוחד, לכן קחי בחשבון שקרוב לוודאי תזדקקי למעיל או עליונית כלשהי, מה שיצריך ממך לבחור בשמלה שיכולה להשתלב עם אחד מהם. בנוסף הכיני לך צעיף אלגנטי, מעיל מחויט שיתאים בגזרתו לשמלה ושיתאפיין בגוון בייסיק (שחור תמיד הולך…) כך שתוכלי לשלב אותו בקלות עם כל בגד וכל אקססורי אפשרי.

אל תפחדי מתכשיטים נוצצים:
שימי בצד את התכשיטים שמלווים אותך ביומיום לעבודה ואפילו לבילויים. מסיבות הסילבסטר הן ההזדמנות להפציץ ולנצנץ ככל יכולתך בתכשיטים הכי מוגזמים שיש לך במגירה, אלה שחשבת שתענדי רק כשסוף העולם יגיע ואם לא ביום האחרון של השנה, מתי עוד תוכלי לענוד אותם?

נעליים שטוחות ושכולם יתפוצצו:
נניח לרגע בצד את הנחת היסוד בסטיילינג לפיה שמלת ערב הולכת רק עם נעלי עקב. זה אולי נכון אבל תאוריות לחוד ומציאות לחוד. אם את רוצה לחזור הביתה אחרי ליל ריקודים סוער ולא לבכות מכאבי גב שימי פס על העולם ועל "מה אומרים" והעדיפי נעל שטוחה שתשמור על הקלילות שלך לאורך כל הערב.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן