רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מהטיקטוק לתיק האיפור

כל הטרנדים הלוהטים שראינו ברשתות החברתיות מגיעים אל מדפי האיפור ועושים לכולנו חגיגה

כל האנשים שלומדים את תחום האיפור המקצועי בקורס איפור כזה או אחר יעידו שלתחום האיפור אין חוקים, הכל מותר והצבעים משתנים לפי אופנות וטרנדים חולפים או טרנדים שבאים כדי להשאר. אם פעם האופנה היתה מוכתבת כשנה וחצי מראש ומה שנראה לפני שנה על מסלולי תצוגות האופנה הגיע אל העם באיחור מה, הרי שהיום הטרנדים נולדים ברשתות החברתיות ותוך שתי דקות הם כבר בחוץ, מיושים על ידי כל מי שחשוב לו/לה להתאפר באופן העדכני ביותר.

אספנו עבורכם את הטרנדים המובילים לעונת הקיץ החמה:

קונסילר אומברה
אחרי שהתרגלנו לאומברה בצבעי השיער, בצבעי השפתיים וגם בציפורניים הגיע תורו של הקונסילר אומברה: טרנד שהתחיל בטיקטוק ומאז כבר הרחיק לכת והתייצב בשגרת האיפור של מליוני נשים שאימצו אותו: במקום להניח קונסילר בגוון אחד מתחת לעין, הכתיב הטרנד תרבות חדשה לפיה מניחים שני קונסילרים וסומק נוזלי:  הקונסילר הבהיר (הייליטר) בזווית הפנימית של העין להארה, הקונסילר בגוון העור מתחת לאזור המרכזי של העין והסומק הנוזלי בגוון כתמתם אפרסקי באזור החיצוני שקרוב לעצמות הלחיים. בעזרת ספוגית מאחדים את שלושתם ומקבלים מראה של קונסילר שמתחיל בהיר והולך ומתפוגג לכיוון הסומק, שגם מטפל על הדרך בכהויות מתחת לעיניים בגלל הגוון הכתמתם שלו.

פלטת קונסילרים לרכישה באתר ירין שחף

מראה הלאטה
לא צריך יותר מרמז דק כדי להבין שקפה לאטה בגווני חום בהירים היווה את ההשראה לטרנד הכי חזק שרץ היום בטיקטוק ועשה לו כבר מליוני מעריצים. מדובר במראה איפור שעשוי רובו ככולו ממוצרים שנבחרו בגלל גווני החום הרכים שלהם. לא מבריקים, לא מנצנצים, אלא גווני איפור רכים מאד, בצבעי הקפה לאטה המפורסם

פלטת צלליות בגווני הקפה לרכישה באתר ירין שחף

גבות מוחלשות
אם בקיץ הקודם וגם בזה שלפניו טרחנו להדגיש את הגבות ואפילו להגזים את המראה שלהן על ידי סירוק ועיבוי, הרי שהקיץ הזה מסתמן כקיץ של מראה גבות מוחלש. על בימות התצוגות  הגדולות ביותר בעולם הצעדו לאחרונה דוגמניות מאופרות בגבה חלשה ודהויה כחלק מהטרנד.

הסומק המחוזק
בקיץ הזה עושה הסומק קאמבק ומפריט איפור שהתחבא בשנים הקודמות מאחורי הקלעים וטושטש עד חוסר נראות כמעט, הוא תופס במה מרכזית ושב להיראות בפרונט. המרקם אבקתי או קרמי וממש לא משנה, העיקר שיהיה זה צבע עז שיעשה "רעש" ויתפוס המון תשומת לב במראה הכללי.

סמקים מחוזקים לרכישה באתר ירין שחף

הקיץ של הליפסטיקים העזים
אם בשנה שעברה כיכב המראה הטבעי והמינימליסטי בכל פינה בעיר ונשים רבות התאפרו בגוונים בלתי נראים כמעט רק כדי להיראות "הגרסה המשודרגת" של עצמן, הרי שהקיץ הזה הוא שעתם היפה של הליפסטיקים העזים שמעניקים טוויסט מתוחכם לכל הלוק.  הלוק הטבעי שנשמע כאילו הוא "קל" ופשוט לאיפור, כולל דווקא לא מעט שלבים להכנת עור הפנים ובחירה בחומרים מדויקים על מנת שעור הפנים ייראה במיטבו וידע לקלוט את חומרי האיפור  שישוו לו מראה טבעי. אדום נועז, ורוד פוקסיה וכתום חושני מקפיצים בקיץ הזה את הלוק הטבעי ויוצרים מראה עם אדג' מעניין ושונה.

פלטת שפתונים בגוונים עזים לרכישה באתר ירין שחף

טרנד השפתיים המוזרות
לצד הליפסטיקים העזים ניתן לצפות בטרנד נוסף של שפתיים בשחור, או בתיחום שחור במילוי ניוד או בכל שילוב לא שגרתי אחר. סלבס רבות ואומני איפור התחילו עם העניין שתפס את השם "טרנד השפתיים המוזרות" ולמרבית הפלא, נשים רבות (בעיקר בקבוצת הגילאים הצעירה) אימצו אותו בחום אל שגרת האיפור שלהן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן