רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לעגל בלי להתבלבל

למרות שיש לו ידית מפחידה שמזכירה מספריים, מעגל הריסים מתברג כפריט חובה בכל תיק איפור. איך משתמשים בו נכון ונהנים מהתוצאות?

תתפלאו, אבל השימוש במעגל ריסים תוכנן להיות נוח וידידותי מאד. נכון שידית האחיזה שלו מזכירה לנו מספריים ודי לנתון הזה כדי לייצר אסוציאציה מפחידה כשמתקרבים לאזור העיניים העדין, אולם אם מקפידים על כללי השימוש במעגל ולאחר כמה אימונים קצרים, ניתן  בהחלט להגיע לתוצאות משביעות רצון בשימוש בטוח וכמובן למראה של ריסים מעוגלים ומעוצבים.

כפי ששמו מעיד, מיועד מעגל הריסים להקנות לריסים מראה מעוגל ומורם. הנחת היסוד בתחום האיפור הייתה ועודנה כי המסקרה מעניקה צבע לריס ואילו המעגל מעניק לריס את צורתו המקושתת.  גם כשהומצאו המסקרות המעגלות, ממשיכים המאפרים המובילים בעולם להשתמש במעגל הריסים כהכנה למריחת המסקרה עצמה ומשלבים את השימוש בו יחד גם מסקרה מהסוג המעגל, מה שמאפשר "לפתוח" ריסים ישרים ולהחליף מראה "רגיל" של עין במראה יותר מחמיא, חתולי, טרנדי ונכון

באיזה שלב של האיפור מעגלים את הריסים?

השימוש במעגל ריסים יהיה אידיאלי לפני הנחת המסקרה. לאחר השימוש במעגל מורחים את המסקרה ונהנים מהתוצאות. שיטה נוספת היא עיגול של הריס מעל מסקרה טרייה ורטובה, כשהמסקרה מחליפה בעצם את החומר המייצב לריסים עצמם (ממש כמו ג'ל לשיער). לא משנה באיזו שיטה תבחרו רק זכרו: בשום אופן אל תנסו לעגל ריסים אשר נצבעו במסקרה לאחר שזו הספיקה להתייבש. במקרה כזה, אתם מסתכנים בשבירת הריסים.

חשוב לזכור כי המעגל פועל כאשר "לוחצים"  אותו על הריס: הוא עושה מן "פן על יבש" לריסים.  בשוק הפתוח תוכלו גם למצוא מעגלים מיוחדים הפועלים בעזרת חימום עדין שמשפיע על זוית הריס ועיצובו.

מעגל ריסים לרכישה באתר ירין שחף

על מה חשוב להקפיד כשמשתמשים במעגל ריסים?

  1. החזקה יציבה

לא סתם נבנתה ידית האחיזה של מעגל הריסים בצורה הדומה למספריים, מה שמאפשר אחיזה יציבה ביותר ושליטה על פעולת הסגירה והפתיחה של המעגל. הקפידו לאחוז במכשיר בעזרת הידית.

  1. השגחה

אם אתן מתאפרים בעצמכם ונאלצים לעגל עבור עצמכם, מומלץ להשאיר עין אחת פתוחה על מנת לראות מה עושים. אם זה לא מתאפשר- בקשו ממישהו לעשות את העבודה עבורכם, אך לעולם אל תעבדו עם המכשיר אם אין לכם אפשרות לראות מה מתרחש!

  1. הנחה על קו הריסים

הקפידו להניח את פס הסיליקון הפנימי של המעגל על קו הריסים הצמוד לעפעף ולתפוס בעזרתו כמה שיותר מהריסים, כשהעיניים של המאופר/ת סגורות, כמובן.

  1. הידוק

בעזרת ידית האחיזה, הדקו את המכשיר בעדינות רבה על קו הריסים. המתינו חמש שניות במצב זה ולאחר מכן שחררו.

  1. שחרור

פתחו את ידית האחיזה והרפו את אחיזת ההידוק. כעת תוכלו להסיר את המעגל מהאזור וליהנות מריסים מעוגלים ומעוצבים במיוחד. במידה ויש צורך- חזרו על הפעולה שוב או באזורים נוספים של העפעף וגם בחלק החיצוני של הריס למראה מעוגל במיוחד.

  1. המשך איפור

בגמר פעולת העיגול, מרחו מסקרה והפרידו את הריסים בעזרת מסרק ריסים מיוחד.

חשוב לדעת:

פס הסיליקון הפנימי שבא במגע עם הריסים הוא המקום החשוב ביותר במכשיר עצמו ונוטה להתבלות עם הזמן. חלק מהחברות מספקות פס סיליקון רזרבי כבר בזמן הקניה ובחברות אחרות תיאלצו לרכוש שוב את המעגל בשלמותו. מה שחשוב הוא לשמור על היגיינה של האזור ולחטא את הפס בעזרת אלכוהול לפני כל שימוש (במיוחד אם אתם מאפרים כמה אנשים בעזרתו). חשוב להקפיד על ייבוש מלא של האלכוהול טרם תקרבו את המכשיר לאזור העיניים .

מה לבדוק לפני הקניה או איך תדעו להבחין במעגל איכותי?

  1. בדקו את פס הסיליקון: הוא צריך להיות רך במידת מה, אולם לא רך מדי. בהיעדר פס סיליקון או אם מיששתם פס קשיח- אל תקנו. אתם עלולים "לשבור" את הריסים בזמן שימוש.
  2. נוחות הידוק ושחרור: בדקו כי קל ונוח לכם להדק את המעגל ולשחרר את האחיזה. בחלק מהמהדקים הפעולה מסורבלת וקשה לתפעול. זכרו כי אתם צריכים להשתמש במעגל ידידותי עד כמה שניתן.
  3. חומר: הקפידו לרכוש מעגל העשוי מפלדת אל-חלד. במקרה של מעגל מפלסטיק יש לבדוק כי מדובר בפלסטיק איכותי הניתן לניקוי במינימום בלאי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן