רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

למה להיזהר כשאפשר להתאפר

הרבה מילים כבר נכתבו על סכנותיו של השיזוף לעור הפנים והגוף. זו הסיבה שכולנו מחפשים את מוצרי האיפור שיעניקו לנו מראה חום ברונזה מבלי לצאת אל השמש

אם ננבור בהיסטוריה של עולם היופי, נגלה כי המראה החום השזוף לא היה כאן תמיד ויותר מכך: בעבר הרחוק היה נהוג לחשוב שככל מראה עור הפנים והגוף שזופים, אותו אדם שייך למעמד נחות יותר ואילו המראה החיוור נחשב לאריסטוקרטי ומורם מהעם. גם אישה שהשתמשה בסומק באבקה או בסומק סטיק, עשתה זאת תמיד בעדינות רבה כדי להישאר חיוורת בסופו של דבר ולא להיראות שזופה אף לו לרגע.

איזה מזל שכל זה השתנה וכולנו מבינים ששזוף זה יפה. מאידך, אי אפשר להתעלם מהסכנות שאורבות לנו בעת החשיפה לשמש. . השמש שאחראית על מתן הגוון השזוף ידועה כהרסנית בכל מה שקשור לבריאות העור שלנו ומביאה איתה סכנות שעלולות לגרום להזדקנות מואצת של עור הפנים והגוף במקרה הקל ואפילו חלילה למחלות קשות במקרים קיצוניים.

כדי להימנע מההשלכות הנוגעות לחשיפה לשמש מחד אך לאמץ את הלוק השזוף מאידך, המציא לנו מדע האיפור שלל מוצרים בהם ניתן להשתמש להשגת הלוק השזוף ומראה "נשיקת השמש"  שמשדרים אווירה של "הרגע חזרתי מחופשה"

קרם משזף לגוף
מדובר על מוצר דמוי קרם גוף שניתן להשתמש בו במריחה ישירה על הגוף או לחליפין לערבב אותו עם קרם הגוף ולמרוח (ובכך לדלל אותו ולהשיג מראה עדין יותר)  הקרם מעניק לעור הגוף גוון שזוף וגימור מנצנץ ומבריק במיוחד, זו הסיבה שהוא מומלץ לשימוש דווקא בשעות הערב ולקראת יציאה או אירוע חשוב. חובבות החצאיות ושמלות המיני ישמחו לדעת כי ניתן לאפר באמצעותו את הרגליים. מי שאוהבת מחשופים ושמלות ערב תוכל לאפר באמצעותו את מחשוף החזה או הגב וללא כל קשר ניתן לערבב אותו עם נוזל המייקאפ ולהשיג גימור מבריק ושימרי לאיפור הפנים.

משזף לגוף לרכישה באתר ירין שחף

ברונזר באריזה דחוסה

ברונזר הינו תכשיר איפור המשלב בתוכו שני מוצרים ותיקים: פודרה כהה וסומק. הברונזר נראה מצוין כשהוא מונח בקלילות על הפנים בתקופת הקיץ ומקנה מראה שזוף ובריא. תפקידו של הברונזר הוא לייצר מראה שזוף של הפנים, המחשוף, הידיים, הרגליים שלנו ומשום כך הוא מגיע רק בגווני החום, וזאת על מנת לחקות מראה של שיזוף אמיתי. כדי למקסם את יעילותו ואת השימוש בו,
חשוב למרוח את הברונזר על הפנים בעזרת מברשת רחבה ככל האפשר. יש חברות איפור המייחדות מברשות מיוחדות לברונזר, אם כי אפשר בהחלט להשתמש במברשת סומק או לחליפין מברשת פודרה אשר נוקו משאריות צבע  קודם. את הברונזר מניחים בדרך כלל אחרי הנחת הסומק או בגמר האיפור, כאשר כל הצבעים האחרים כבר התמזגו והתקבעו מעט.

ברונזר דחוס לרכישה באתר ירין שחף

ברונזר בתפזורת
מדובר בפודרה כהה, שייכולה להגיע בגימור מאט או מבריק או מנצנץ. ניתן לשלש באמצעות השימוש בה נגיעות של צבע וגוון על כל מקום בו רגילים לראות את השיזוף:  גשר האף, סנטר, על המצח מעל הגבות. חשוב לעבוד עם מעט מאד צבע משום שברגע שמגזימים, התוצאה נראית מוגזמת ומגוחכת, מה שלא ישיג את המטרה.  

פודרה כהה המשמשת כברונזר בתפזורת לרכישה באתר ירין שחף

ברונזר במרקם קרמי
מדובר במייקאפ  בגוון כהה ובגימור מאט בדרך כלל. ניתן לשלב אותו כבר בשלב מריחת המייקאפ ולהשתמש בו גם לצורך הצללות וחיטוב הפנים מלבד לצורך שלו בהענקת הגוון. מולץ להשתמש באמצעותו בנגיעה עדינה על החלק התחתון של עצמות הלחיים מכיוון האוזן פנימה, לכיוון הנחיריים. חשוב לעשות זאת בשלבים ובכמויות זעירות פעם אחר פעם , על מנת למנוע מראה עמוס חד וקונטרסטי מדי. ניתן גם להוסיף מעליו נגיעה של סומק בכל גוון שתבחרו. השילוב בין ברוזנר חום אשר מעניק זוהר שזוף לפנים ובין הסומק הורוד אשר מוסיף רעננות הינו שילוב מנצח.

ברונזר קרמי לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן