רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לימודי איפור מקצועי וחידושים בעולם הכלות

בלימודי איפור מקצועי, מתגלים להם אט, אט כל הסודות שיהפכו אתכם מחובבי איפור – למאפרים מקצועיים מבוקשים ואהודים. אחת מאפשרויות התעסוקה בתחום המעסיקה מאפרים רבים, הוא תחום איפור הכלות ואיפור מקצועי לאירועים. את תחום זה רובנו מכירים מאפרים מקצועיים יודעים כי החוויות הנאספות להן אל מזוודת הניסיון הן רבות.

איך תהפכו למאפרים מקצועיים שונים ממגוון המאפרים הקיים בשוק? איך תאתגרו ותממשו כל חלום של הכלה? תחום לימודי האיפור המקצועי כולל שלל גימיקים וטרנדים מיוחדים אותם תוכלו להציע ללקוחה העתידית, ולאפשר לה להיות שונה ומיוחדת, בעזרתכם המקצועית, כמובן.תחילה, יש לזכור, כי גימיקים בעולם האיפור המקצועי אינם מתאימים לכל כלה. חשוב לברר, בעזרת שאלות והכרות מקדימה עם הלקוחה, האם איפור נוצץ, זוהר ובולט מתאים לאישיותה ולמכלול הסטיילינג הקיים (שמלה, תסרוקת וכן הלאה).

אם התבקשתם לאיפור זוהר וגדול מהחיים, אספנו עבורכם טיפים שישדרגו כל מראה פשוט לזוהר ובלתי נשכח.

ריסים מלאכותיים – את הריסים המלאכותיים אנו מכירים כבר מזמן, אך הם עדיין נחשבים לגימיק. עם קצת מקצועיות וניסיון, כל אחת תוכל לקבל את הריסים הארוכים והמלאים עליהם חלמה. הדבקת ריסים חייבת להתבצע על ידי מאפר מיומן, אשר רכש ידע וניסיון באמצעות לימודי איפור מקצועי. כיום, בתחום האיפור נעשה גם שימוש בריסים מלאכותיים העשויים שיער טבעי, למראה ריסים טבעי ביותר. ריסים מלאכותיים אסור שיהיו באורך אחיד, ויש לתכנן היטב את מראה הריסים ולעתים אף להדביק ריסים בודדים, על מנת להבטיח מראה טבעי לגמרי. כך שאם באירוע החתונה אחד הריסים נושר זה נראה טבעי ושייך לעין של הכלה, בשונה מהדבקת ריסים מלאים הנראים מלאכותיים.

 טיפ חשוב מירין שחף: באיפור כלה, יש להמנע מהדבקה של ריסים שלמים, אין אנו צמודים לכלה באירוע – כך שאין לנו אפשרות לתקן ריס שלם שנפל, נפילת ריס שלם אינה חיננית כלל ועלולה להרוס איפור שלם…

המראה המנצנץ – אבקות נצנצים, אבנים קטנות ומיוחדות דמויות יהלומים – כל אלו ישרתו אתכם נאמנה ובשימוש נכון יוסיפו למראה האיפור מראה נוצץ ויוקרתי. הוספת אבנים קטנות בקצה העין, או הדבקת אבקת יהלומים או אבקה נוצצת על מסקרה רטובה שהונחה על הריסים התחתונים של העין, יצרו בדיוק את המראה המבוקש. אבקת נצנצים ניתן לפזר מעט על המחשוף, על עצמות הלחיים או מעל העיניים, למראה עם המון נוכחות. מומלץ להשתמש באבקות נצנצים עם אפקט אולטרה למראה בלתי נשכח.

עצמות לחיים זוהרות: על האיפור המקצועי ניתן להניח אבקת שימר מנצנצת – היא תזהר בערב האירוע ועל האיפור לא יפסיקו לדבר…

תכשיטי או ציורי גוף: תכשיטי גוף או ציורי גוף יכולים להוות פתרון מושלם ולשמש תכשיטים של ממש. על ידי שבלונה מתאימה ניתן ליצור תכשיט כשהאלמנטים המובילים היוצרים את התכשיט יהיו אבנים או אבקת יהלומים. בפעם הבאה, בבואכם לאפר כלה עם משאלת לב יוצאת דופן, תהיו בטוחים שהפתרונות מצויים בידכם בצורה הטובה ביותר כמאפרים מקצועיים!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן