רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ליגת האלופות באיפור גוף

היערות הקפואים של אירופה מתעוררים מתרדמת החורף שלהם לצלילי מוסיקה אלקטרונית. האוהלים מוקמים, מברשות האיפור כבר נקיות, כרטיסי טיסה נרכשו ובתי המלון מלאים עד אפס מקום. אמני האיפור הטובים ביותר בעולם שמים את פעמיהם אל עבר אוסטריה, שם מתקיים פסטיבל איפור הגוף הגדול בעולם זו השנה השלוש עשרה.

פסטיבל איפור הגוף העולמי (world body painting festival) הוא פסטיבל האיפור הגדול והמרתק ביותר בעולם. במשך שבוע שלם, במתחם ענק באמצע יער אוסטרי פסטורלי מקיימים אמני האיפור הגדולים ביותר בעולם סדנאות, קבוצות למידה, הופעות, תחרויות וגולת הכותרת: אליפות העולם באיפור גוף הנפרשת על פני שלושה ימים ועשרות קטגוריות. עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם מגיעים אל הפסטיבל כדי להנות מהופעות ואטרקציות איפוריות חד פעמיות שלא ניתן לחזות בהם בשום מקום אחר.

למקרה שחשבתם לנסוע ולחזות בפלא בעצמכם, כדאי שתדעו שבתי המלון באיזור הפסטיבל מלאים עד אפס מקום 3 חודשים מראש לכל אורך ימי הפסטיבל. מתחם הקמפינג של הפסטיבל עצמו מלא עד אפס מקום כבר חודשים. זהו האירוע המרכזי לכל מי שאיפור בכלל ואיפור גוף בפרט בדמו, והמבקרים מתכוננים אליו לאורך כל השנה.

בין האטרקציות השונות שמציע הפסטיבל:

סדנאות אמן

סדנאות מרהיבות של המאפרים המפורסמים ביותר בעולם. צוותי האיפור של סרטים הוליוודיים, אמני איפור גוף עטורי פרסים ומורים לאיפור מכל העולם מגיעים לפסטיבל על מנת לחלוק ידע, ללמד ולספק לכל מי שמעונין הצצה נדירה אל תוך עולם קסום של דמויות ואיפור פנטזיה עוצר נשימה. אל הסדנאות יש להרשם מראש והן כרוכות בתשלום נוסף (מעבר כרטיס הכניסה למתחם הפסטיבל).

תחרויות איפור גוף למתחילים ומתקדמים

שלל תחרויות ברמות טכניות שונות מאפשרות לאמני איפור מקצועיים וחובבים לקחת חלק באוירת היצירה של הפסטיבל. על מנת להרשם תחרות, יש למלא טופס הרשמה מראש באתר הרשמי של הפסטיבל ולשלם דמי הרשמה על סך 50 יורו. הפרסים לזוכים מורכבים מערכות איפור מקצועי (למקומות הנמוכים), ופרסים כספיים של עד 2000 יורו למנצחים הגדולים. התחרויות מחולקות לקטגוריות כגון ציור גוף קלאסי (בו מעשה שימוש בצבע גוף ובמכחולים בלבד, ללא חומרים המשמשים לאפקטים מיוחדים), ציור גוף פנטזיה ואפקטים (בו נדרשים המאפרים להפגין כישורי פיסול ושימוש בחומרים שונים לאיפור אפקטים), תחרות איפור איירבראש, תחרות איפור אולטרא סגול ועוד…

הופעות חיות

השנה יופיעו על בימות הפסטיבל שאגי, ושלל הרכבים של מוסיקה אלקטרונית. ההופעות אינן כרוכות בתשלום נוסף.

תחרות צילומים

לצד תחרות איפור, מתקיימת תחרות צילומים של צלמים המגיעים לתעד את באי הפסטיבל ואת תחרויות האיפור עצמן. תחרויות הצילום מתחלקות לשניים, צילום קלאסי (תיעוד מענין של באי הפסטיבל והדמויות השונות) צילום ועיבוד אלקטרוני (יצירות דיגיטליות בשילוב צילומים של הדמויות מהפסטיבל).

גם אם אינכם מתכננים להתחרות באחת מהתחרויות או להציג איפור גוף מעשה ידכם, הפסטיבל האוסטרי המעולה הזה הוא תענוג צרוף לכל מי שאוהב איפור ונושם אמנות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן