רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

להתלבש לחמסין

כשהטמפרטורות בחוץ עולות וכל מה שבא לנו זה דווקא להתפשט מכל בגד אפשרי, קבלו כמה טיפים איך  להיראות בסטייל למרות החום והלחות

רובנו חושבים (ובצדק) כי בתנאי חום ולחות קשים מומלץ להתלבש באופן קליל ונוח בלי קשר לאיך נראות התוצאות, העיקר שיהיה נוח. החדשות הטובות הן שניתן בהחלט לאמץ סגנון לבוש אופנתי, עדכני ושיקי למרות החמסינים המעיקים. במיוחד עבורכם הבאנו את כל הטיפים השווים שמלמדים בקורס סטיילינג

ימי החסמין וה- 100% לחות שמלווה אותם לא עושים לנו טוב: רובנו מזיעים, עייפים, עצבניים ומעדיפים להישאר בקרבת מזגן עד יעבור זעם או שתיגמר עונת הקיץ, המוקדם מביניהם. מאידך גם אם הלחות והחום אינם מהווים תנאי פתיחה טובים ללבוש והופעה מוקפדים ואופנתיים, זה בטח לא אומר שאי אפשר להיראות טוב בעונת הקיץ.

בגד אחד להרגשה טובה יותר
השתדלו לבחור לעצמכם בגד אחד שאינו מצריך השלמה מתחתיו: לא כזה שמצריך גופיה או מכנסיים להשלמת הלוק. 

שמלות ועוד שמלות
למרות שחלק מהנשים חושבות ששמלה לא מתאימה להן, תנסו פעם אחת ואז תחליטו: שמלות מהוות פתרון טוב ממש לנושא הזה ואם אפשר לבחור אותן בגזרות רחבות העשויות מבדים נעימים ונושמים אז אדרבא. אם את טיפוס של שמלות מיני או טוניקות – זה הזמן שלך ללכת על זה ואם את פחות אוהבת לחשוף את הרגליים – שמלות מקסי אווריריות הן הפתרון עבורך.  שימי לב לשמלות בגזרת A שנחשבות כמתאימות ומחמיאות לכל אחת ובכל מבנה גוף .

גלי את הגלביה
הנה עוד שמלה שתשמחו לאמץ:  הגלביה שעד לפני כמה שנים הייתה משולה לשמלת בית (שלא לומר חלוק או פיג'מה) יצאה לפני כמה שנים מהארון והיא כאן ממש כדי להישאר: ניתן למצוא כיום גלביות סופר אופנתיות מבדים אווריריים בעיצובים מרשימים שיעניקו את החוויה של ללכת עם ולהרגיש בלי.

זה זמן הצבע
אם בחרנו להעדיף בחורף את הצבעים הקודרים והמונוכרומטיים, הרי שהקיץ הוא הזמן של הצבעים הבהירים והעליזים שיעניקו תחושת שחרור ויעלו את מפלס המצברוח. אל תפחדו להעז עם הצבע ואת "תברחו" כל הזמן לג'ינס או לבגדים שחורים. זה הזמן לאמץ אל ארון הבגדים פריט בוורוד, סגול, תכלת או כתום.

הפרחים חזרו
אחד הטרנדים החזקים של הקיץ הנוכחי הינו חזרתם של הפרחים: תוכלו למצוא לא מעט פריטי לבוש פרחוניים בהדפסות צבעוניות ושמחות שמומלץ לאמץ אל ארון הבגדים. לא חובה להפוך את כל הארון לפרחוני אלא לאמץ שניים או שלושה פריטי לבוש שיהוו בסיס למלתחה מגוונת יותר.

האקססוריז של החמסין
דווקא בגלל שחם בחוץ ובחירת הבגדים שלנו היא יותר מינימליסטית, זה מקומם של התכשיטים להפציע: כל פריט שיש לו נוכחות כמו חגורה, עגילים או שרשראות מוגזמות, יכול לשדרג את ההופעה בקלות ולהוסיף עניין למראה הסופי שלנו.

שימי כובע
בחנויות הבגדים ואפילו בשווקים תוכלי למצוא שלל כובעים שיעשו עבורך גם עבודת הגנה משמש ובעיקר ישתלבו בלוק הסופי ויוסיפו לו עניין ושיק. היתרון בכובעים הינו היכולת להחליף אותם ובכך לגוון את הלוק שיהיה הכי נכון וכייפי לקיץ.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן