רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

להיות מורה לאיפור מקצועי

אהבה אינסופית לאיפור מקצועי

המורים בבית הספר לאיפור מקצועי של ירין שחף נמנים (כולם ללא יוצא מן הכלל) על זן משובח של מאפרים החיים ונושמים איפור. מעבר לכישרון או לידע מקצועי באיפור, כל המורים והמדריכים בבית הספר עברו הכשרה מקצועית ענפה (בארץ ובחו"ל) ובאים לבית הספר בכל בוקר עם מוטיבציה ראויה להערצה ורצון להעביר את התורה הלאה. אהבה אמיתית לאיפור מקצועי ורצון להצליח בתחום היא התכונה הראשונה (ואחת החשובות ביותר) של כל מורה לאיפור מקצועי.

גישה מעולה לאנשים

כמורים לאיפור מקצועי, תפגשו בדרך אינספור סוגים שונים של אנשים. התלמידים בבית הספר לאיפור מקצועי מגיעים אלינו מכל רחבי הארץ ומכל שכבות האוכלוסיה. לכן, חשוב מאוד שאנשי ההוראה שפוגשים התלמידים ידעו לגשר על כל פער (גילאים, השקפת עולם, שפה וכו'). מורה טוב בתחום האיפור המקצועי ידע להוציא מכל תלמיד את המיטב ללא הבדלי דת גזע ומין!

סבלנות והתמדה

כמו בכל תחום אחר של עולם ההוראה, צמד המילים הטומן בחובו את המפתח להצלחה הוא סבלנות והתמדה. מורה טוב לאיפור מקצועי שהפנים את העובדה שכל אדם יכול להצליח במידה ויינתנו לו או לה הכלים הנכונים להצלחה יצליח להגיע אל כל אדם וללמד אותו איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

גמישות

כמו בכל מערכת יחסים מוצלחת בין לקוח לנותן שירות, גם במקרה של איפור מקצועי האחריות לגמישות מוטלת על המורה. מורה לאיפור מקצועי שיסגל לעצמו גישה גמישה ודינאמית בטכניקות ההוראה שלו יצליח ללמד כל סוג של תלמיד בכל זמן. היתרון בגמישות בשיטות ההוראה של איפור מקצועי הוא שאופן הלימוד יכול להתפתח לצד תחום האיפור, שהינו תחום משתנה ומתפתח. ככלל, בכל מקצועות עולם האופנה גמישות  מקצועית הינה נכס, ובמיוחד בתחום ההוראה והאיפור המקצועי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן