כל יום הוא יום מתולתל

יום התלתלים הבינלאומי מדגיש את הצורך הייחודי של בעלי השיער המתולתל בהרגלי ניקוי, עיצוב ותכשירים ייעודיים וייחודיים, לא רק ביום הזה אלא בכל השנה.

אם השיער שלכם הוא גלי או מקורזל, אתם כבר יודעים ששיער מתולתל אינו רק תכונה אלא סוג של אורח חיים שדורש טיפול ותשומת לב.  גם אם אתם לא אנשי מקצוע בתחום השיער וגם אם לא עברתם קורס תסרוקות מקצועי, בוודאי פיתחתם לעצמכם שיטות ודרכים לשמור על השיער שלכם, לעצב אותו ללוק הרצוי ובמיוחד להיות קשובים לצרכים שלו, שמשתנים מדי יום ושונים במהותם מהצרכים של אנשים אחרים, אפילו מתולתלים אחרים

שיער מתולתל דורש עיצוב תספורת שתתאים לסוג השיער ולסוג התלתלים וכמובן למבנה הפנים ולהתנהלות היומיומית של אותה מתולתלת. בנוסף, לכל סוג תלתלים יש שלל מוצרי ניקוי , עיצוב וטיפוח שמתאימים רק להם ולכן, מוצר שיתאים לאחת לא בהכרח יתאים לאחרת, ובעזרת ניסוי וטעיה כל מתולתלת תוכל לגלות דרכים מגוונות לטפח את שיערה ולעצב שלל מראות שונים.

השיער המתולתל-גלי יתנהג באופן שונה מהשיער המסולסל הקפיצי ושניהם יתנהגו אחרת בהשוואה לשיער המקורזל.  זו הסיבה שלא קיים סוג טיפול אחד שמומלץ לכלל המתולתלים והמתולתלות אלא ההמלצה הגורפת היא להתייחס לכל סוג שיער מתולתל לגופו של צורך ומצב

האם תלתלים יכולים להשתנות?
עם הזמן והשנים, תלתלים יכולים להיפתח ולהיות רופפים יותר ולחליפין הם יכולים להשתנות ולהיות קפיציים והדוקים יותר. שינויים הורמונליים של גיל ההתבגרות הריונות וגיל המעבר, טיפולים תרופתיים וכמובן גורמים סביבתיים עלולים להשפיע על סוג התלתלים ותבניתם. גם האפרת השיער קשורה לשינויים בתלתלים משום שהשער מאבד מלנין (הפיגמנט הצבעונים המצוי בשיער) וזקיקי השיער מאטים את קצב ייצור השומן וכתוצאה מכך שורשי השיער הופכים לאפורים.

אילו מוצרים ייעודיים לטיפול ועיצוב תלתלים כדאי להכיר?

מרכך אנטי פריז
שיער מתולתל דק נוטה להיות פריזי ולשחרר לעולם קצוות מרדניים שיסרבו להכנה לכל קוקו או תסרוקת. את זה בדיוק מונע השימוש במרכך אנטי פריז ולכן מדובר במוצר חובה לכלל המתולתלים והמתולתלות.

מרכך אנטי פריז לרכישה באתר ירין שחף

קרם לחות לשיער מתולתל
ידוע כי השיער המתולתל הינו יבש יותר וידוע כי תלתלים נוטים להיקשר ולאתגר את עיצוב השיער. קרם הלחות פותר את אתגר היובש במריחה אחת וגם מסייע בהתרת קשרים

קרם לחות לשיער מתולתל לרכישה באתר ירין שחף

מוס לשיער מתולתל
מוס לשיער הינו קצף שמעניק לחות אבל בעיקר יודע לעטוף את קבוצות השיער ולהגדיר אותן לתלתל מדויק תוך שהוא שולט בנפח השיער ומאפשר מראה שיער מלא יותר או מופחת נפח, לבחירה.

מוס לשיער מתולתל לרכישה באתר

פריימר לריענון התלתלים
תרסיס חובה לתיק של כל מתולתל/ת שבהתזה אחת מחייה מחדש שיער גלי ומתולתל ומעניק לו מגע רך ונעים, נועל את הלחות בתוכו ומגדיר את צורת התלתלים.

פריימר לריענון תלתלים לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן