רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כלות חורף 2014

את האיפור של כלות 2014 , נפגוש מעט ביישני, שקט ובעיקר אצילי. מגמות האיפור בעולם היופי מצביעים על חזרה ליופי הטבעי והעור המושלם.

מה זה אומר בעצם?

ירין שחף מסביר :

"הכלות של היום, מחפשות את המראה הלא מתאמץ מחד וזוהר מאידך. איך יוצרים מראה שכזה? בחירה נכונה של מייק-אפ, המעניק כיסוי שאינו כבד, והדגשה של תווי הפנים.

אור וצל, בנייה נכונה של עצם הלחי, הצללות והארות, שימוש בהיילייטרים, שימרים בכמה נקודות חשובות בפנים:

עצם הלחי

גשר האף

מחשוף

היום קיימים סוגי מייק אפ רבים, השומרים על עמידותם ללא פידור. המראה הטרנדי של כלות 2014, מבקש להיות "חי", "נושם" ואינו מפודר. ניתן לערבב סרום עם מייק אפ נוזלי ולהניח כבסיס בשכבה דקה, לאחר מכן לערבב שימר נוזלי עם מייק אפ ולהניח כשלב שני. בכדי ליצור מראה "חי" ו"נושם", אין צורך לפדר, מה שמחזק את המראה הטבעי.

יש נשים שטכניקה זו אינה מתאימה להן: עור שומני, "נקבובויות פתוחות" ועור בוגר. לעיתים המחיר של חוסר הפידור בא לידי ביטוי ונראה כ"הזעה", העור מפריש שומן והמראה לאחר מספר שעות נראה מבריק ולא מחמיא. הסומק במרקם קרם בגוון כתמתם  הופך להיות השחקן הראשי של העונה, הוא מעניק צבע  "חם" ומשתלב בצורה הרמונית עם הבנייה הנכונה של המייקאפ.

איפור העיניים הופך להיות "מעושן" בגוונים חומים בהירים, אפורים וניוד.  הקפדה על מסקרה והדבקת ריסים בודדים יוצרת מראה שאינו מתאמץ אך זוהר!

השפתיים נשארות בגוון טבעי או לחלופין גוון כתמתם בהמשלים את מראה הסומק.

הכלות של 2014 מתוחכמות ואציליות!"

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן