רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ירין שחף בינלאומי – יומן מסע

בחודש האחרון הוזמנתי לכמה אירועים חשובים: האירוע הראשון היה  כנס מאפרים חשוב בברלין , לאירוע השני הוזמנתי עלי ידי בית הספר make up instituted Stockholm  להעניק הרצאה לתלמידים על: טכניקות חדשות, צבעים, מרקמים וטרנדים ל2014-2015.

זו לא הפעם הראשונה שאני נוסע לחו"ל, להתחדש ולהתעדכן, לשתף בידע מקומות אחרים וחדשים, לספוג תרבויות ודרכי מחשבה שונות… ובכל זאת, הפעם היה זה שונה. בכל זאת להתרחק ולו לזמן קצר מבית הספר בארץ, מהתלמידים האהובים שלי, מהשפה  היו לא קלים , בעיקר כשאני יודע מה ערכם, אני אוהב את הכימיה והתקשורת עם התלמידים בארץ, אני מכיר את התשוקה שלהם ואהבתם האינסופית לידע בעולם שלי… איך זה יהיה במקום חדש? אין זו הפעם הראשונה,  בה אני מעביר הרצאות לתלמידים בארצות רחוקות , בכל פעם מחדש עולות בי השאלות, המחשבות, התחושות והחששות מפני הלא נודע. כשאני מול התלמידים, אני מתמלא באנרגיה שאין במילים לתאר: המבטים הכמהים לידע ותשוקה לדעת ולהתמקצע גורמים לכל מה שחשבתי עלי קודם להעלם, ואני מיד נותן את כל מה שיש,  אנרגיה הגורמת לי להרגיש כאב גאה למאפרים חדשים ומוכשרים, כאלו שגם אם אדע שנגעתי בהם מעט, שיניתי דפוס מחשבה אחד: זה יכולה להיות טכניקת טשטוש או אחיזת מכחול פשוטה… במהלך הנסיעה, החלטתי  לתעד את המסע: בצילום סטילס ווידאו וגם במילים. חשבתי על התלמידים שלי, כמה זה נפלא לקבל השראה מהעולם, כמה זה נפלא להכיר עוד בתי ספר, דרכים שונות של יופי ובעיקר בשביל עצמי – תובנה שאינה משתנה לעולם:

There's no place like home! 

יום ראשון: "יריית פתיחה" שדה התעופה – בן גוריון

 פגישה עם בעל המותג BULGARI

יום שלישי:  היום נפגשתי עם אנדראה מאייר, בעלת מותג האיפור ״maske berlin", בכדי לתכנן את הסמינר שאעביר כאן בברלין באפריל 2014. אנדראה ביקשה שאכין תכנים המיועדים למאפרים ולא לסטודנטים לאיפור, וסיכמנו שאעביר הרצאה אחת בנושא מגמות איפור לשנים 2015-16. והרצאה נוספת בתחום של פיתוחי השראה ויצירת לוקים חדשים.

שיחה עם אנדראה:

יום אחרון בברלין, לפני הנסיעה לשטוקהולם.

עוזב את המלון ונוסע ברכבת לפגישה אחרונה עם בעלי המותג ״JACKS beauty department" (שימו לב ללוגו הענק בצורת ליפסטיק). אני מקווה שבפגישה נסגור סופית את תכני ההרצאה הבאה שלי כאן. משתף אתכם שצריך לא מעט אורך רוח בפגישות עם האירופאים, להבדיל מאיתנו, הישראלים, המאופיינים ביעילות – אצלם כל החלטה מלווה בישיבות, דיונים ודיבורים אינסופיים. איזה רעיון יפה למיחזור! מאין "פסל סביבתי" באחד הרחובות בברלין. הפסל עשוי מכמה גזעי עצים המחוברים יחד ובתוך כל גזע יש מאין "חלון" בו אנשים יכולים לשים ספרים שסיימו לקרוא-וכמובן לקחת לעצמם ספרים חדשים.

יום חמישי- שדה התעופה בברלין בדרך לשבדיה 

יום שישי – בדרך להרצאה בשבדיה 

חנות האיפור בבית הספר בשטוקלהום:

צילומי אופנה עם הדוגמנית הבינלאומית שרה

חזרה לברלין

אני ביציאה מאירוע השקה של הקטלוג החדש של מותג האיפור השבדי Make up store… איזו השקה!! אבל את מוצרי האיפור הטובים ביותר פגשתי דווקא בחברת mist Stockholm.

עמוס חוויות מהנסיעה לשבדיה, רציתי לשתף בחוויות שונות
שלא הספקתי לעדכן… במהלך הנסיעה, בין כיתה לכיתה, מתעניין במצב של המשפחה… קיבלתי תמונה של בתי הצעירה עונג שחף שעשתה לעצמה סטיילינג והיא הולכת לסרט. כמובן שהייתי גאה ובעיקר מלא געגועים!

רגע לפני החזרה לארץ…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן