רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יפה, מדליק ולא מזיק

לקראת פורים מתמלאות החנויות בהיצע מטורף של תכשירי איפור שלא תמיד בטוחים לשימוש. כך תתאפרו עם מה שיש בבית, תחסכו כסף ותשמרו על עור הפנים

גם מי שבעברו סיים לימודי איפור מקצועי וגם מי שרק מפעיל הגיון בריא יודעים כי רב הנסתר על הגלוי כשמדובר במוצרי האיפור לפורים שנמכרים בחנויות ובשווקים: לא כולם מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות, לא כולם מכילים מוצרים שבטוחים לשימוש על עור הפנים וחלקם אפילו מסוכנים לשימוש ועלולים לגרום לנזקים לעור הפנים.

בכל שנה מפרסם משרד הבריאות שלל אזהרות ודגשים בנושא ועדיין בכל שנה מגיעים לא מעט אנשים ומבקשים עזרה רפואית לאחר שנגרמה להם רגישות  אלרגיה ואפילו כוויות (כן!) כתוצאה משימוש במוצר מסוים שרכשו ובו השתמשו.

כל הסיבות הללו גורמות לרבים מאיתנו להעדיף ולהשתמש בחומרי איפור "בטוחים", כאלה שכבר יש בבית. עם מה אפשר להשתמש, איך מוצרי הביוטי שלנו משרתים אותנו גם בזמן פורים  ומה חשוב שיהיה בבית?

איילינר טוש – אותו מוצר שיודע לצייר קו גרפי דק וחד. הוא יכול לשמש לצורך עיטורים שונים על העור, לציור תווי מתאר, לציור שפמים של חיות ועוד, כיד הדמיון הטובה. יתרונו בנוחות שבהחזקתו ובאחיזתו, מה שמאפשר גם לבעלי "ידיים שמאליות" להצליח לצייר קווים שלא מביישים אומנים דגולים. ניתן להשיג אותו בגוונים הקלאסיים של שחור וחום ולעיתים גם בעוד גוונים צבעוניים (במיוחד בקרב חברות איפור שמשווקות איפור מקצועי ומחויבות למגוון צבעים גדול יותר). שימו לב שדווקא כשמציירים על העור (ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בעור של ילדים) עדיף להשתמש באיילינר שאינו מהסוג העמיד במים, על מנת לאפשר הסרת איפור קלה שלא תצריך שפשוף וגירוי של העור.

איילינר טוש לרכישה באתר ירין שחף

נוזל לדילול צלליות
מתחשק לכם לצייר קו לבן אבל אין לכם איילינר בצבע הזה? או אולי קו צהוב? או ורוד?  לעולם האיפור יש פתרון! נוזל דילול שמזליפים ממנו כמה טיפות על כל אבקת צללית שרוצים, מערבבים ומיד מקבלים נוזל צבעוני (בגוון של הצללית שבחרתם) שמאפשר מריחה וציור על הפנים בעזרת מכחול איפור דק או עבה (לבחירתכם).  העניין הזה עובד נהדר גם עם אבקת סומק, אתם מוזמנים לנסות וכך לקבל בעצם כל צבע איפור אפשרי נוזלי, שתפיקו מכל אבקת צללית או סומק שיש לכם בבית.

נוזל לדילול צלליות לרכישה באתר ירין שחף
מכחול דק לציור לרכישה באתר ירין שחף

זה זמן השפתונים
קיבלתם פעם שפתון בגוון שלא אהבתם? היה לכם כתום מדי" ורוד מדי? נועז מדי?  אל תזרקו!  שמרו אותו לשימוש בפורים. כל איפור שתעשו באמצעותו "ישמח" לנגיעה של צבע נועז .  בעזרת שפתונים ניתן לצייר פרחים, לבבות ואפילו לדמות חלק מהאפקטים של הפציעות (חבורות/דם וכו').

פלטת שפתונים לרכישה באתר ירין שחף

צבעי גוף
אם החלטתם לרכוש צבעי גוף, שימו לב שלתכשיר האיפור שאתם קונים יש אישור של משרד הבריאות. ודאו שהמוצר מתאים למגע עם העור, אינו גורם לגירוי וגם לא מכיל חומרים רעילים.

צבעי הגוף אשר מומלץ לעבוד איתם הינם על בסיס מים ולא על בסיס שמן. ההבדל: הצבעים על בסיס מים מתייבשים תוך דקות ומתקבעים על העור, כך שאינם יורדים בעת נגיעה בפנים, או במגע עם בגד. לעומת זאת- במגע עם מים או מגבון, הם יורדים בקלות וזהו יתרונם, משום שאז  מלאכת ההסרה תהיה קלה ומהירה.

ברמת הגוונים חשוב לזכור כי הימצאות שלושת צבעי הבסיס (אדום , כחול וצהוב) + שחור ולבן תעניק לכם פתרון ואפשרות לייצר כל גוון אפשרי שתרצו ותצטרכו.  

מה עוד צריך?
חשוב שתצטיידו בכלי צביעה ועבודה כמו ספוגיות איפור, מכחולים סינתטיים בעובי משתנה ובמגוון גימורים- מכחולים עבים, דקים, בגימור עגול של "טיפה" או בגימור ישר ובנוסף הקפידו שיהיו איתכם מוצרי ניקוי והסרת איפור כמו צמר גפן, מגבונים לחים, טישו, מקלוני אוזניים ועוד.

ספוגיות איפור לרכישה באתר ירין שחף
מכחולי איפור לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן