יפה כלבנה

אין כמו חג השבועות כדי להזכיר לכולנו כי זוהי שעתו היפה של הצבע הלבן ותופתעו, גם לעולם האיפור יש מה לתרום לנושא.

איפור בגווני לבן נשמע לכם נדיר או לא שייך? אתם לגמרי מפספסים את הצבע הנדיר הזה, שמשדר ניקיון, עוצמה ומעל הכל חגיגיות.  בכל קורס איפור מקצועי תוכלו ללמוד כי מוצרי איפור בגווני לבן יכולים לשדרג כל לוק ולהעצים מראה של עיניים, לחיים ואפילו שפתיים. הלבן משדר כאמור טוהר, ניקיון ובעיקר מתחבר לעוצמה ומזכיר לנו שלפעמים המינימום הוא המקסימום ובמילים אחרות: לא צריך כל כך הרבה איפור כדי להשיג מראה עוצמתי.

לא לכך אחד מאיתנו ישנו האומץ להתאפר רק בגווני לבן ובצדק: הורגלנו לצבעוניות אחרת ולתכתיבי עולם האופנה אלא שניתן לשלב את הגוון הלבן במראה האיפור באופן שלא יכביד אלא רק יוסיף וישדרג את המראה הסופי וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות:

הכנת הפנים לאיפור
אנחנו בקיץ ואין זה מן הנמנע שנרצה להיראות שזופים יותר. שימוש בברונזר נוזלי ומייקאפ במרקם אוורירי מעליו יעשו את העבודה וידגישו בדיוק מה שצריך תוך שמירה על מראה שמשדר זוהר ויוקרה במידה המדוייקת לקראת ארוחת הערב החגיגית של שבועות.

ברונזר נוזלי לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ אוורירי לרכישה באתר ירין שחף

פידור הפנים
שימוש בפודרה הינו בבחינת MUST בימי הקיץ החמים. הפודרה מקבעת את האיפור ומנטרלת את הברק הלא מחמיא שנראה כמו זיעה. הסוד בשימוש נכון הינו המינון: אם "תעמיסו" פודרה על עור הפנים הוא ייראה עמום ולעיתים המיייקאפ ייראה כבד מדי.  אם תפדרו את העור "בקמצנות" ייתכן והפודרה לא תספיק לעשות את עבודתה ולכן בחרו בפודרה במרקם אבקתי בתפזורת שנחשב קליל יותר, העדיפו לוותר על כרית הפידור (פאף) ולהשתמש במברשת פודרה מקצועית לפיזור נכון ומידתי של אבקת הפודרה.

פודרה בתפזורת לרכישה באתר ירין שחף
מכחול פודרה לרכישה באתר ירין שחף

צללית בהירה מאד
לא חובה להשתמש בצללית לבנה דווקא. לפעמים השימוש גוון שהוא "כמעט לבן" יכול להעניק תוצאה מצויינת ולהחמיא למראה העין , כך שכל מה שתצטרכו להוסיף מעליו זה מעט איילינר ומסקרה, ואתם מוכניים. תוכלו להשתמש תמיד גם בשימר אבקתי מעל הצללית או במקומה ליצירת מראה עין זוהר במיוחד. להגדלת שטח העין תוכלו להשתמש בעפרון עיניים לבן או בגוון שמנת ולמרוח אותו על קו הדמעות הפנימי של העין, מה שיעניק אשלייה אופטית של מראה עין מוגדלת ופתוחה יותר.

צללית מבריקה לרכישה באתר ירין שחף
עפרון עיניים לבן לרכישה באתר ירין שחף

סומק
בבחירת הסומק העדיפו גוון ורדרד ובובתי שיתחבר עם צבעי האיפור הבהירים שבהם השתמשתם. סומק ורוד בובתי יעשה את העבודה בקלות ויעניק את המראה הנכון. תוכלו להשתמש מעליו בשימר או לוותר כרצונכם.

סומק קרמי לרכישה באתר ירין שחף
פלטת שימרים לרכישה באתר ירין שחף

שפתיים
כשמתאפרים בגוונים בהירים, ההמלצה שלנו חד משמעית להעדיף גוון שפתיים בהיר בהתאמה ולא להכביד עליהן עם צבע מבריק או עז מדי. העדיפו להשתמש בטינט שפתיים – אותו מוצר שרק מעניק לשפתיים מראה "מוכתם" כאילו אכלתם ארטיק דובדבן ונצבעו לכם השפתיים על הדרך.

לק בלאש לרכישה באתר ירין שחף
מכחול שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

שיהיה חג שמח!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן