רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יוצאים מעבדות לחירות

לא מעט נשים מרגישות כבולות תחת מעטה האיפור המחייב אותן בכל יציאה ממפתן ביתן. הצורך האקוטי בהשכמה טרם עת רק כדי לתקתק מראה מדוגם ולשדר לעולם "קבלו אותי, מושלמת שכמותי!" הוא לעתים חלק בלתי נפרד משגרת יומנו, ובינינו, כנראה ששעת שינה נוספת הייתה מצליחה להתמודד קצת יותר טוב עם עיגולי הפנדה השחורים, בניגוד לקונסילר שאמר נואש.

האביב הזה, את משוחררת! ארבעה טיפים פשוטים ליישום יעזרו לך להיות האישה המהממת שתמיד חלמת עליה, במינימום מאמץ, השקעה, זמן ואיפור.

 

 

1. "ביי" לשפתון הדרמתי – שפתיים חושניות ואדומות מדם יכולות להיות מפתות ונשיות מאוד, אך מעת לעת אנו חוטאות בפעולות לא חשובות בעליל כגון שתייה ואכילה. מה לעשות, לא תמיד השפתון מציית לפקודת "העמידות" ולעתים אנו נשארות עם תוחם אדום וגס, משהו שכנראה התיימר להיות פעם שפתון סקסי במיוחד. והרי הגאולה – שמרי את השפתון הדרמתי לריצות קצרות בלבד (דייט בסופ"ש, למשל) ופרגני לעצמך שגרת יום נטולת חששות באמצעות שפתון טבעי, ניודי, ורדרד עדין או קוראלי מחמיא. כזה שאם יתמוגג משפתייך לא יגרום למראה ליצני וימנע ממך את האובססיה חסרת המעצורים הכרוכה בחידושי שפתון תכופים.


מקור: One bird/Shutterstock.com

2. שוברים את המוסכמה המסיכתית – תקום זו שמעולם לא פינטזה על עור מושלם, כזה שאינו צריך לפגוש מייקאפ ויכול לחייך בגאון לעולם מבלי ששכבת צבע תחצוץ בין השניים. כנראה שרובנו היינו שם פעם, איפשהו בין גיל 4 ל-10, מאז זרמו לא מעט מים בירקון והשנים נתנו את אותותיהן על פנינו. לעתים דיי קרובות, מסתבר כי אנו נוטות להיות קצת קשות עם עצמנו, הרי אין ביקורת טובה יותר מביקורת עצמית ואם אפשר להחמיר, אז למה לא? מי אמר שאנו מחויבות להתחבא תחת מסכת המייקאפ? אולי עורנו אינו זוועתי כפי שאנחנו נוטות לחשוב? כתמי פיגמנטציה קלים ניתן להסוות בקלות באמצעות מעט קונסילר, קמטוטים לעולם לא נעלמים ואין טעם לנסות להסתירם (בייחוד שהרווחנו כל קמט בכבוד) ובגדול, רובנו לא ממש זקוקות לטיוח כבד בעל כיסוי גבוה ויכולות פשוט להסתפק ב-BB קרם קליל; קצת לחות וצבע. עשו ניסוי, שחררו עצמכן מעול המסכה ואולי תופתעו לגלות ששום אדם לא ינוס מפניכן בבהלה לאור מראה עורכן (ואל תשכחו! עור טוב מתחיל מבפנים – תזונה מאוזנת ושתיית מים מרובה. גם ההגנה החיצונית חשובה לא פחות – שימוש במסנני קרינה ושמירה על לחות העור במסגרת הטיפוח היומיומי. ההבדל בין עור מטופח למוזנח ניכר על פני השטח. אל תזלזלו…)


מקור: Inga Ivanova/Shutterstock.com

3. עיניים פקוחות לרווחה – איפור עיניים דרמתי ומושקע יכול בהחלט לשוות לנו לוק מוקפד המצהיר כי לא משנו מן הראי עד אשר סיימנו להניח, לטשטש, להדגיש, לשרטט, למרוח ולעצב. בסופו של דבר, ביום יום השגרתי, מסקרה מעצימת ריסים תעשה את העבודה יופי. לא צריך מעבר כדאי לפרגן לעינינו מבט פקוח ומחמיא. טיפ חשוב – אל תשכחו את טיפוח הגבה; מעט מאמץ ותחזוקה קלה מעניקים מסגרת המסוגלת להגדיר מחדש את הפנים. לפעמים כל שעינינו צריכות הוא פשוט גבות יפות ותו לא.


מקור: BeautyStockPhoto/Shutterstock.com

4. על ראש הברוש – כשם שכוחו של שמשון הגיבור היה טמון בשערו, כך יופייה של האישה טמון במחלפותיה. שיער מטופח, בגוון ותספורת המותאמים לפנים (ולאישיות) מסוגלים להקפיץ את הלוק הכללי אלפי מונים וזאת מבלי שנתאפר בדקדקנות מכבידה. אם תשאלו לדעתנו, "טבעי זה הכי, אחותי"; קבלי באהבה את שערך גם אם אינו חלק למהדרין או בלונדיני טבעי; פחות תחזוקה ושורשים להתעסק איתם, העיקר ששיערך יהיה מטופח, נקי ומסודר.


מקור: Maksim Vostrikov/Shutterstock.com

באווירת חירות זו, נאחל לכן חג אביבי שמח ויפה במיוחד!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן