רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יופי של צילום

יום הסלפי אמנם מאחורינו אבל אף פעם לא מאוחר ללמוד להתאפר נכון לקראת צילום עצמי.

אנחנו אף פעם לא יודעים מתי נצטרך להצטלם עבור סלפי מושלם. אספנו את כל השיטות, הטיפים והטריקים לאיפור של המאפרים המקצועיים כי מה שטוב לאיפור דוגמניות, טוב גם עבורך. אז נכון, עבור סלפי שנראה מיליון דולר צריך להשקיע בעבודת הכנה דקדקנית ויסודית אבל אם בא לכן להיראות טוב ללא פילטרים זו בדיוק השיטה.

עור זוהר – זה העיקר
יותר מעיניים, יותר משפתיים, הדיבור היום בעולם הביוטי מתמקד במראה העור וככל שהוא נראה נטול מייקאפ וזוהר, כך טוב יותר. הקפידו על הזנה ממוקדת של העור ויחד עם זאת קלילה ולא שמנונית ובמילים אחרות: כמה טיפות של סרום איכותי יעשו את העבודה, יעניקו את הלחות הנדרשת, ייספגו במהירות ויותירו עור פנים זוהר שאינו מרגיש או נראה שמנוני.

לאחר המתנה של כמה דקות מרחו פריימר שיגרום לעור הפנים להרגיש חלק ולמייקאפ "לנסוע" מעליו בקלילות. את כל הכנת העור לאיפור ומריחת הפריימר הקפידו לבצע גם על אזור הצוואר שמצטלם וצריך להיראות טוב לא פחות מעור הפנים עצמו.

פריימר למראה זוהר
סרום לפנים

למדו לבצע טאצ'אפ
צילום סלפי כידוע הוא אירוע די ספונטני, על אחת כמה וכמה כשחברים מפתיעים אתכם ומבקשים להצטלם במהלך היום. למדו לבצע תיקוני איפור (טאצ'אפ): החזירו בתיק קונסילר על מנת להסוות ו"לנקות" כהויות מתחת לעיניים או מקומות בהם המייקאפ נספג במהלך היום.  החזיקו פודרה מנטרלת ברק המתאימה לפידורים חוזרים במהלך היום וכמובן שפתון שיחדש לכם את גוון השפתיים במידה ואכלתם או עישנתם ודווקא לאחר מכן בא לכם להצטלם.

למדו להסוות כהויות
עברתם לילה קשה ולא ישנתם כמו שצריך? למה שכולם יראו את זה בצילום? השתמשו בקונסילר בגוון כתמתם על מנ להסוות כהויות כבעלות גוון כחלחל מתחת לעיניים.  בסיום ההסוואה עברו בטפיחות עדינות מעל הקונסילר עם ספוגית טבולה במייקאפ הרגיל שלכם וכל הכהות פשוט תיעלם.

קונסילר לתיקון טעויות איפור ולהסוואת כהויות
פודרה המאפשרת פידורים חוזרים

בחרו בצלליות בגוון מבליט
כדי להבליט את גוון העיניים שלכם, בחרו להשתמש בצללית בגוון ניגודי, כך על פי תורת הצבע. לדוגמה: צללית סגולה תבליט כל גוון ירוק-צהבהב או חום בהיר. צללית בגווני ברונזה בורדו או ורוד תבליט גוון עיניים ירוקות. צללית בגווני אפרסק, ברונזה או זהב תבליט גווני עיניים ירוקות.  עכשיו נותר לכם רק לבחור את הגוון הרצוי לפי טעמכם האישי. 

למדו לבצע הארות
נכון שמדובר בנקודות קטנות ובהירות שמשולבות במראה האיפור ועדיין הן משמעותיות ביותר. בעזרת צללית בהירה ומבריקה מאד או שימר או היילייטר, הדגישו את עצם הגבה, את פינת העין הפנימית (זו הקרובה לאף) הוסיפו נגיעה בהירה מעל גשר האף עצמו ומעל ה"לב" של השפתיים העליונות

פלטת צלליות זוהרות
פלטת שימרים זוהרים להארות:

טפחו את השפתיים
שפתיים יבשות וסדוקות לא מצטלמות אף פעם כמו שצריך. אם השפתיים שלכם נוטות ליובש, השתמשו באופן קבוע בלחות טיפולית לשפתיים שתנטרל את תחושת היובש ואת המראה המיובש.

הגדירו מחדש את מראה השפתיים
השפתיים שלכם דקות מדי? תמיד תוכלו לצייר אותן מחוץ לגבולות הטבעיים שלהן ולקבל תוצאת צילום שבה השפתיים נראות גדולות הרבה יותר. טיפ חשוב: נסו לבצע את ההגדלה בעזרת שפתון מאט שייראה אמין יותר בצילום.

הבריקו את השפתיים
תוספת של גלוס מבריק בסיום האיפור תעניק לשפתיים פרץ של צבע שמצטלם תמיד מצויין. זכרו זאת ובגלל שהגלוס אינו נחשב למוצר איפור עמיד, הקפידו לבצע  טאץ'אפ לשפתיים בעזרת גלוס ממש לפני הצילום.

שמן לטיפוח השפתיים
גלוס מרכך לשפתיים

אל תשכחו את הגבות  
לא לחינם נקראות הגבות "המסגרת של הפנים". חשוב שתכירו את הצורה המתאימה למבנה הפנים והעיניים שלכם ותלמדו לצייר את הגבות בצורה ובשיטה האהובה עליכם, כזו שמעניקה לכם מראה טבעי, מדגיש עיניים ולא פחות חשוב- עמיד ולא נמרח.

 

בדקו את הלוק בעזרת תאורה ייעודית
השתדלו להחזיק תמיד מראה עם תאורת לד שתיתן לכם מושג איך כל האיפור שלכם עומד להצטלם ולהיראות בתמונה.

עפרון גבות פיגמנט המתאים את עצמו לכל גוון גבה
מראת איפור עם תאורת לד לבדיקת תוצאות האיפור

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן