רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יוני שיין והתצוגה של טיירי מוגלר

יוני שיין בוגר "ירין שחף", נטל חלק חשוב בתצוגת האופנה של מעצב העל טיירי מוגלר, בתצוגה הוא ניהל את חדר השיער והאיפור, הפקה שהתקיימה בהפקתה של סמדר גנזי "אקסטראווגנזי". על השיער והאיפור היו אחראים חברת מ.א.ק שהם נותני החסות , בראשה –נטע סקאלי (סניור ארטיסט של מ.א.ק. בישראל).

ביקשנו מיוני לספר לנו  על התצוגה הנחשקת, על הלוקים הנבחרים , "מאחורי הקלעים" ועוד על סודות המקצוע…

יוני נענה בשמחה ואף הוסיף מצידו טיפים למאפרים בתחילת דרכם!

איך הגעת להיות אחראי חדר האיפור בתצוגה שלא רואים כל יום ובמיוחד של מעצב על נחשב כל – כך?

"במשך עבודותיי כמאפר,  עבדתי במספר רב של  תצוגות אופנה יחד עם  עם סמדר גנזי "אקסטראווגנזי", והיא זו  שהפיקה את התצוגה של  טיירי מוגלר, יחד עם זאת יש לי ניסיון הפקתי רב כאחראי חדר איפור, ניסיון שרכשתי במהלך שבוע האופנה האחרון שהתקיים. לאחר שיחה עם סמדר על התצוגה של מוגלייר, הצעתי את עצמי לתפקיד מנהל חדר האיפור והשיער , סמדר נענתה בחיוב להצעתי.

ספר לנו על התצוגה, הקונספט ותהליך בניית הלוקים של האיפור 

"התצוגה הייתה בסדר גודל רחב ממה שחשבתי, הקולקציה של טרי מוגלייר הציגה  פריטים ייחודים, נדירים ובין החשובים של המעצב. מבחינת הלוקים של האיפור, נבחרו 50 דוגמניות שחולקו ל4 קבוצות איפור:

nude/חיוור – לוק מאד חיוור

burned/"צרוב" – לוק שהדגש בו הוא היה  מראה של עור פנים  טבעי  ולחותי ללא פודרות והצללות שבוצעו הגיעו  עד הרכות בצבעים אדמדמים.

גרפי – גבות מסורקות למעלה ואיליינרים

ארכיב /archive -לוק שבעצם כלל את כל " הפיסים" החשובים של מוגלייר ולכן האיפור שם היה דרמטי – איליינר מעושן ועבה,ריסים עוצמתיות ,שפתיים אדומות ומשורטטות עם אדום כהה. "

מי היה האחראי על ה Total looks  של כל התצוגה?

" הצוות  של  טיירי מוגלר ישבו עם נטע סקלי (שהיא סניור ארטיסט של מ.א.ק) ועם אמיר מזרחי שהיה אחראי על השיער ושחזרו לוקים שהיו בעבר לאותם הפריטים הייחודיים.

מילה אישית למאפרים שבדרך?

אני ממליץ לבוגרים שסיימו זה עתה ושחלומם הוא עולם האיפור,  להיות סבלנים  לכל מה שקשור בעבודות האיפור…, לעבוד קשה ולא להתייאש גם אם העבודות הן ללא תשלום בתחילת הדרך, מגיעים להשגים מעבודה קשה והתמדה. הכי חשוב הוא להקשיב ללב ולעשות את מה שאתם מרגישים לנכון!"

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן