רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יום בעייתי? בואו נאפר את זה

לא ישנתם טוב ויש לכם כהויות מתחת לעיניים? התעוררתם "הפוכים" ואתם לפני אירוע חשוב במיוחד?  למה שלא תאפרו את זה?

לכל אחד ואחת מאיתנו יש ימים פחות טובים: כלה שלא ישנה טוב בלילה שלפני חתונתה,  דוגמנית או שחקנית שמגיעה כשהיא לא בקו הבריאות אל סט הצילומים,  אמא של חתן שמרוב התרגשות לא אוכלת או ישנה כבר שבוע, מישהי לפני אירוע חשוב שנחבלה באזור הפנים, או שהשתזפה בהגזמה באזור הפנים ועכשיו היא "מתקלפת" וכמובן בעת הזו, כשבימי המלחמה רובנו לא אוכלים, לא ישנים כמו שצריך וכמובן שלא שומרים על אורח חיים בריא והדבר ניכר בעור הפנים שלנו.

אנו המאפרים פוגשים לעיתים את האנשים והנשים הללו כשהם מגיעים אלינו עם עיניים נפוחות מחוסר בשינה, עור חיוור עם גוון אפרורי או צהבהב, קילופים בעור, אדמומיות מוגברת, סימני יובש ועוד.  עם כל אלה אנו לא רק אמורים להתמודד בגבורה, אלא להעלים את הסימנים לגמרי ובנוסף להוציא את המאופרים שלנו הכי יפים שאפשר.  איך עושים את זה?  קבלו את הפתרונות שלומדים בקורס איפור מקצועי:

הבעיה: העור נראה יבש וחסר חיים
כשהעור מיובש ונטול ויטאליות, מה שיכול לרומם אותו תוך זמן קצר הוא קרם לחות במרקם עשיר מאד , לצד שתייה מרובה של מים במקביל.  הלחות אשר חודרת אל עור הפנים הן על ידי הקרם והן באמצעות השתייה, משפיעה לטובה במהירות על מראהו של עור הפנים ומוסיפה לו חיים.

קרם לחות לרכישה באתר ירין שחף

טיפ: על מנת להחיות עור פנים מיובש, אפשר להשתמש בקרם BB (לחות הכוללת מעט גוון) להוסיף קונסילר במקומות הנדרשים, סומק ומעט גלוס- זה משפר פלאים את מראהו של העור מבלי "להכביד עליו" בשכבות של איפור.

הבעיה: לא ישנתם כל הלילה והעיניים נראות עייפות
מסכת עיניים טובה ומרגיעה יכולה לשפר פלאים את מראה העור סביב העיניים. ניתן גם להשתמש ברטיות ייעודיות לאזור העיניים או בתרופת סבתא- פרוסות מלפפונים מרגיעות.

בנוסף אל תהססו להשתמש בקונסילר נוזלי בגוון כתמתם שיסווה את הכהויות באזור העיניים וגם ישמש כפריימר- בסיס אידאלי למריחה ולקיבוע של צלליות מעל העפעף.

קרם לחות לרכישה באתר ירין שחף

איך "פוקחים" את העיניים העייפות בעזרת איפור?

לעגל את הריסים- ריס מעוגל מעניק מראה של עין פקוחה במיוחד.  אפשר ורצוי להוסיף מסקרה מאריכה על הריסים העליונים בלבד ולוותר על הריסים התחתונים משום שאיננו רוצים להדגיש כל כהות באזור שמתחת לעין.

מעגל ריסים לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה מאריכה לרכישה באתר ירין שחף

איפור העיניים- חשוב להימנע מצבעי איפור כהים ולהעדיף שימוש בצבעי איפור בהירים בלבד, על מנת "לפקוח" את העין.

הבעיה: עור חיוור מאד

אל תחששו להשתמש בברונזר. "הברשה" של ברונזר על פנים חיוורות עשויה לחולל נפלאות לעור הפנים, משום שרובנו נראים טוב יותר כשאנו שזופים.

ברונזר לרכישה באתר ירין שחף

טיפ: מעט סומק ורוד בגימור חצי מבריק (או בקרם)  "יקפיץ" את המראה ויתגבר בהצלחה על המראה הכי חיוור שיש.  מעל הסומק או מתחתיו ניתן להשתמש בברונזר.

סומק ורוד חצי מבריק לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה: שטפי דם על עור הפנים
שטפי דם (המטומות) על עור הפנים יכולים לצוץ בזמן החלמה מניתוחי שיניים, שתלים בחלל הפה, כתוצאה מניתוח אף, כתוצאה מהזרקות (בוטוקס/חומצות) לעור הפנים, חבלה או תאונה ועוד.

מכיוון שהמטומות משנות את צבען מדי יום לכן גם אופן התיקון משתנה ונקבע בשטח בעת האיפור עצמו ולפי הצבע ומצב ההמטומה. התיקון נעשה על פי תורת הצבע (מריחת קורקטור – קונסילר מתקן גוון בגוון המנטרל והניגודי לגוון ההמטומה) ולאחר מכן שימוש במייקאפ בעל צפיפות פיגמנטים ומרקם עבה מהרגיל, להסוואה מושלמת. חשוב לזכור כי המייקאפים ה"עבים" אמנם מבצעים את ההסתרה באופן יוצא מן הכלל אך מאידך הם מחייבים קיבוע של מלאכת האיפור אחרת הם עלולים להתמוסס ככל שיחלוף הזמן.

פלטת קורקטורים לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ לכיסוי מושלם לרכישה באתר ירין שחף

הבעיה: כוויות שמש
אם העור "שרוף," כתוצאה משהייה מוגזמת בשמש, חשוב לזכור כי הוא יפלוט חום כל הזמן. זו הסיבה אשר בגללה מומלץ לוותר על השימוש במייקאפ ופודרה ולהתרכז באיפור העיניים והשפתיים בלבד. בכל מה שנוגע לבחירת צבעי האיפור, כדאי מאד לוותר על שימוש בגווני האדום.

הבעיה: עור מתקלף
אם העור מתקלף כתוצאה מכוויות שמש, או כתופעת לוואי של מחלת הסבוריאה או הפסוריאזיס, יש להקפיד על שימוש זעיר (ואף לשקול לוותר על השימוש) בפודרה, אשר מדגישה את הקילופים. יש להשתמש בלחות עשירה ובמייקאפ בעל מרקם עשיר (מייקאפים המיועדים לעור בוגר אידיאליים למטרה זו).

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן