רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

טרנדים לקיץ 2014

צבעי פסטל ענוגים

כל מאפרת יודעת שהקיץ האחרון נשלט על ידי צבעי פסטל בגרסת האקסטרים שלהם. הצבעוניות העזה ממשיכה איתנו גם לקיץ הקרוב– בגרסה מעודנת יותר. צלליות בגווני גלידה הן הטרנד החם של הקיץ הקרוב, והן יראו הכי טוב אם יונחו על גבי בסיס (מייק-אפ) בהיר מגוון העור או אפילו מייק-אפ לבן. המראה שיתקבל יהיה רווי בצבע ואופנתי להפליא.

 

המראה העירום – להיות עם ולהרגיש בלי

טרנד נוסף שכבש בסערה את מסלולי שבוע האופנה האחרון הוא המראה ה"ערום". על מסלולי התצוגות של"גוצ'י", "דולצ'ה וגבאנה"  וגם "שאנל" ניתן היה להבחין בדוגמניות בעלות לוק טבעי עם עור "נושם" וכמעט חיוור. הדגש בטרנד הזה הוא על בסיס איפור מושלם שמשווה לעור מראה אחיד כשל בובת חרסינה עדינה. הסומק הוא בעל גוון זהה כמעט לגוון העור, והוא מונח מתחת לעצמות הלחיים כדי 'לפסל' את הפנים ולהעניק להן מראה מסותת. להשלמת המראה מומלץ למשוח את הריסים במסקרה שקופה או חומה ולהעניק לשפתיים מראה טבעי בעזרת גלוס שקוף או ליפסטיק בגוון העור.

ללכת עם ולהרגיש בלי//מתוך קטלוג הטרנדים של ירין שחף//צילום:הילה אלקיים

טרנד השפתיים

אוהבת את המראה הדרמטי והרומנטי של איפור שנות החמישים? הטרנד הבא נולד בשבילך! טרנד השפתיים הדומיננטיות כובש בסערה את הקיץ הזה וכמעט בכל חברת איפור מקצועי יצרו עבורנו לוק שמורכב בעיקר מליפסטיק מדויק וחושני. מראה  שנות החמישים מקבל טוויסט חדשני בו הגבות מתעבות, אך השפתיים נשארות "מרכז העניינים". הגוונים הנכונים ביותר לקיץ הקרוב הם אדום על כל גווניו (מאדום אש ועד לבורדו יין עמוק) והגוון החום שעושה קאמבק ומופיע בשלל וריאציות.

הגוונים הנכונים ביותר לקיץ הקרוב הם אדום על כל גווניו //איפור:ירין שחף//צילום:הילה אלקיים

 להשגת מראה מושלם מומלץ להתחיל מעיפרון תוחם בגוון נייטרלי כדי לשרטט קו שפתיים מושלם, ומשם להמשיך ו"לבנות" בעדינות את איפור השפתיים עד לקבלת מראה דרמטי וסקסי. למומחיות שביניכן, או לאלה בינינו שלמדו בבית ספר לאיפור – עם גוון ליפסטיק כהה אפשר (ובתנאי שעושים זו בעדינות) ל"רמות" ולהוסיף קצת נפח לשפתיים ע"י שרטוט קו השפתיים מעט מעל הקו הטבעי שלהן.

 

עשן – בלי אש

טרנד לוהט נוסף באיפור מקצועי לקיץ  זה הוא עיניים מעושנות אך הפעם בגווני החום והאפרסק עם טוויסט מבריק. צלליות ממשפחת החומים מחמיאות כמעט לכל גווני העור והעיניים ויכולות להתאים גם לאיפור יום יומי וגם לערב.  האיפור המעושן שנראה על מסלולי תצוגות האופנה השנה בלט במיוחד בדרמה שבו – לא מדובר באיפור מעושן "צנוע" המתכתב עם מסגרת העין, אלא איפור מעושן שכאילו מתעלם ממנה לחלוטין ופולש לעצם הגבה ולעצמות הלחיים.

האיפור המעושן מתעלם מהעין לחלוטין ופולש לעצם הגבה ולעצמות הלחיים//איפור:ירין שחף//צילום:הילה אלקיים

הטכניקה שפורצת מגבולות העין מתאפיינת בשילוב של גווני החום יחד עם גוונים אפרסקים מבריקים- המעניקים רמיזה לשיזוף קיצי ומרענן אבל…בעיניים! בשימוש בגווני חום עדינים מתקבל מראה אופנתי עדכני ומאוד "חדשני". בשימוש בצלליות כהות נקבל דרמה קיצית  שאי אפשר להתעלם ממנה.

מתוך קטלוג הטרנדים של ירין שחף/צילום:הילה אלקיים

 טיפ מירין שחף : " למראה המעושן שנראה על תצוגות ומסלולי האופנה, הניחי צללית מבריקה במרכז העפעף, תוכלי לעשות זאת באמצעות האצבעות בטפיחות בלבד. אלמנט איפורי זה "ירכך" מעט את המראה המעושן ויתאים לכל מסיבה או אירוע קיצי מבלי להראות קודרת, אם את בחרת בעיניים מעושנות – התאימי להן ליפסטיק בגוון טבעי."

בקיץ הקרוב שמרי על יצירתית והתאימי את הטרנדים למצב הרוח ולסגנונך האישי. הטרנד הכי אופנתי הוא זה שיצרת בעצמך!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן