רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

טיפוח לקיץ

גם לעור שלכם חם

במהלך חודשי הקיץ, כולנו נחשפים לפגעי מזג האוויר ולאתגרים הרבים שהם מציבים לעור הפנים והגוף שלנו. נכון, שגרת טיפוח היא דבר שאנו מקפידים עליו בכל השנה אולם בקיץ ישנם כמה שינויים ששווה לאמץ לאור עליית הטמפרטורות והחשיפה ללחות, שמש וחום.

מקדם הגנה

זהו למעשה הטיפ החשוב ביותר: אל תעזבו את הבית מבלי שנמרחתם בקרם הגנה משמש.  השתמשו בקרמים בעלי ספקטרום הגנה רחב בדרגת SPF30 ומעלה על כל פיסת עור חשופה. אל תשכחו למרוח את הידיים, האוזניים והשפתיים. זכרו כי את קרם ההגנה יש לחדש בכל כמה שעות ולכן מי שיוצא לשהייה ארוכה בחוץ לא יוכל להסתפק במריחת קרם הגנה בבית בלבד אלא יהיה חייב להצטייד בקרם "לדרך" לצורך חידושו במהלך היום.

בחרו במוצרי טיפוח במרקם קליל
אתם לא לובשים בגדים בשכבות בקיץ. אז למה העור שלכם צריך להיות מכוסה בשכבות?  החליפו את תכשירי ניקוי הפנים שלכם ממרקמים שומניים למרקמים קלילים יותר כמו מים מיסילריים וסבונים עדינים. בכל מה שנוגע לתכשירי לחות העדיפו מוצרי לחות במרקם תחליב או ג'ל על פני קרמים "כבדים" ואפשרו לעור הפנים להתאוורר, בדיוק כפי שגופכם צריך בימים חמים אלה.

בחרו בקרם לחות המשלב הגנה משמש

למה להשתמש בקרם לחות ומעליו בקרם הגנה, מה שיכביד על עור הפנים שלנו? אפשר ורצוי לבחור להשתמש בקרם לחות המכיל בתוכו כבר את אלמנט ההגנה משמש. כל עוד דואגים לחדש את מריחת קרם הלחות, הוא פועל כמו קרם הגנה רגיל לחלוטין. יחד עם זאת, שימו לב למרקם: קרמי לחות במרקם כבד, עבה ושמנוני עלולים להביא לסתימת נקבוביות העור מה שגורם לא אחת לדלקות עורף פצעונים ואפילו פצעי אקנה.

השקיעו בסרום המכיל ויטמין C
למרות שויטמין C נחשב לרכיב מעולה כשהוא משולב במוצרי טיפוח ומומלץ לשימוש בכל ימות השנה, הרי שבקיץ השימוש בו חשוב כפליים: ויטמין C נחשב לתכשיר מונע פיגמנטציה, מעדן מראה קמטוטים והוא אף יכול לסייע לייצור קולגן בעור הפנים ובכך להאט את תהליך הזדקנותם. השתמש בכמה טיפות של סרום אחרי ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם הלחות.

השתמשו בסבון גרגירים
אחת התופעות המזיקות לעור הפנים שלנו מתרחשת כשהנקבוביות שלנו נסתמות כתוצאה מעודפי שומן, זיעה ואבק. הדבר גורם להיווצרות של תנאי גידול אידאליים לפצעים ופצעונים.  סבון הגרגירים מבצע פעעולת קילוף עדינה וחושפת עור פנים נקי משאריות אבק, לכלוך ואיפור וגם נקבוביות נקיות משאריות שומן.

קצרו את זמן המקלחת
שמעתם נכון: זה נכון מה שכולנו חושבים: שבגלל שבקיץ מזיעים הרבה רצוי להתקלח הרבה. מצד שני, אם זמן המקלחת שלכם עולה על חמש דקות, הדבר עלול להביא לייבוש של עור הפנים והגוף שלכם ובמקרים חריגים אף לגרום לדלקות עור ולגרד. חשוב להקפיד על זמן מקלחת קצר ככל האפשר, לשמור על טמפרטורת מים שאינה חמה מדי וחשוב למרוח קרם לחות וקרם גוף בכל יציאה מהמקלחת.

השתמשו במייקאפ שאינו אוטם נקבוביות
הכירו את צמד המילים "נון קומודוגני" (NON COMODOGENIC) – כשהמילים הללו מתנוססות על אריזת המייקאפ, הפריימר או מוצרי הלחות שלכם, סימן שהמרקם שלהם קליל והם אינם אוטמים את נקבוביות העור, דבר שעלול לגרום להיווצרות של פצעונים ופצעים.

התלבשו בהתאם והישארו בצל
בחירה בבגדים ובבגדי ים  שמגנים משמש, משקפי שמש, כובע רחב שוליים – תעשה רק טוב לעור הפנים והגוף שלכם. אף אחד לא מצפה שתתלבשו בקיץ בבגדים ארוכים ומאידך, ישיבה מתחת לשמשיה, חבישת כובע והימנעות באופן כללי מישיבה בשמש, כל אלה יעשו לעור שלכם רק טוב

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן