טיפוח בקירור? ברור!

יותר ויותר אנשים מבינים שמוצרי הביוטי מתפקדים טוב יותר כשהם מקוררים לטמפרטורה צוננת. אבל למה לאכסן אותם ליד הגבינה והחלב שאפשר לרכוש עבורם מקרר ייעודי?

במשך שנים לימדו אותנו שאת מוצרי האיפור והטיפוח שומרים בארון קריר וסגור, זאת כדי למנוע מהם להתחמם, להתחמצן או להתקלקל במהירות. רק שלאחרונה צצו ברשתות החברתיות מקררים קטנטנים שנראים כמו "ארון המקלחת" החדש של התקופה שמציעים לנו את הפינוק האולטימטיבי, מצטלמים יפה לסטורי ובעיקר מבטיחים לשמור על מוצרי האיפור והטיפוח שלנו בקירור. אז למה זה בדיוק טוב או תורם לנו?

הטמפרטורה הקרירה ידועה כמאריכה את חיי המוצר
בדיוק כפי ששומרים מוצרי מזון במקרר ומאותה סיבה בדיוק, גם שמירה על מוצרי טיפוח ואיפור עשויה להאריך את אורך חיי המדף שלהם ולמנוע את קלקולם. אם אתם גרים באזורים של מזג אוויר חם במיוחד או לחליפין בימים חמים מאד, מומלץ להכניס את מוצרי הטיפוח שלכם למקרר הרגיל או למקרר המוקטן, אם יש לכם או רכשתם לעצמכם אחד כזה.

חשוב לזכור כי בדומה למוצרי מזון, גם למוצרי טיפוח יש תאריך תפוגה אולם הקירור מאט משמעותית את קצב צמיחת החיידקים והדבר מקבל משנה חשיבות במיוחד כשמדובר על מוצרים כמו קרמים שאנו נוגעים בהם בעת השימוש באמצעות האצבעות ומחדירים לתוכם חיידקים.

 

קירור עור הפנים מסייע בעיכוב תהליך ההזדקנות
לדברי מומחים בתחום הטיפוח, מריחת מוצרי טיפוח קרירים על עור הפנים עשוייה להוריד את טמפרטורת העור באופן זמני ולהוריד סיכוי לדלקות בעור, שגורמות בסופו של דבר להזדקנותו המואצת.

קירור עור הפנים תורם להרגשה רעננה ולמראה בריא:
מריחת מוצרי טיפוח קרים תורמת להרגשה טובה ומרעננת אבל יותר מכך, היא גם מכווצת את כלי הדם וכתוצאה מכך מפחיתה מראה אדמומי ומסייעת לכיווץ נקבוביות בעור הפנים. בנוסף יש לקור השפעה מנקזת ומפחיתת גודש ולכן מריחת קרם עיניים שהיה בקירור עשויה להפחית נפיחויות באזור העיניים. לקור יש גם השפעה מרגיעה וממצקת על עור הפנים ולכן מריחת סרום ו/או קרם לחות קרירים מסייעת להידוק פני העור וגורמת לו להיראות מתוח יותר.

אילו מוצרי ביוטי כדאי לאחסן בקירור ולמה?

  • ספריי מקבע איפור – מלבד קיבוע הוא יעניק תחושת ריענון מוגברת בכל התזה
  • פריימר לעור שמן – הקור יסייע לכווץ את הנקבוביות (מה שהפריימר עושה) וישמור על מראה עור שאינו מבריק לאורך זמן.
  • קרם ומסכות עיניים: הקור יסייע להפחתת נפיחויות באזור שמתחת לעיניים מיד עם המריחה.
  • קרם, סרום ומסכות פנים: הקור יתרום להידוק עור הפנים ויעניק מראה ממוצק יותר
  • בושם – כל התזה ממנו בימי הקיץ תהפוך לחוויה מרעננת בפני עצמה ותוסיף מלבד ריח טוב גם תחושת רעננות.
  • בנוסף- אם אתם גרים או מתכננים נסיעה למקום חם במיוחד וחייבים להתאפר, ניתן לאחסן גם את הליפסטיקים ויתר מוצרי הקרם (סומק, צללית, הייליטר, הצללה או מייקאפ קרמי או במרקם סטיק) במקרר על מנת שלא ימסו.
 

אילו מוצרים אינם מתאימים לאכסון במקרר? 
מסכות לעור שמן שמבוססות על חמר אינן מתאימות לקירור במקרר וכן מוצרים שומניים במיוחד שכן שני החומרים הללו(0חמר ושמן) נוטים להתגבש בעת הקירור ולשנות את מרקמם. עוד חשוב לזכור לעקוב תמיד אחרי תאריך התפוגה של מוצרי הביוטי שלכם. מוצר שהינו  פג תוקף, לא ניתן להאריך את חיי המדף שלו (גם לא באמצעות קירור) ומומלץ לא להמשיך ולהשתמש בו.

ושאלת מיליון הדולר: איפה קונים מקרר כזה?
מקרר קטנטן למוצרי איפור אפשר לקנות כיום ב"אמאזון" או באתר "עלי אקספרס" ובאתרים הדומים להם. במבחר תמצאו מקררים חשמליין או כאלה שנטענים בחיבור USB. תוכלו למצוא מקררים שבחזית שלהם או בדופן הפנימי תלויה מראה ותאורת לד, מה שיאפשר לכם נוחות מרבית בעת מריחתם. בנוסף גם תמצאו מקררים שבלחיצת כפתור הופכים גם למחממים (!) ומאפשרים חימום של מוצרים ו/או מגבות רטובות לצורך ביצוע טיפולים קוסמטיים ביתיים.

לפני שממהרים להוציא כסף אל תשכחו שמוצרי הביוטי שלכם תמיד יוכלו להתארח גם במקרר הביתי הרגיל , אם תחליטו לשריין עבורם מדף או מגירה ייעודית או לחליפין להשתמש במקרר קטן (מקרר מיני בר או מקרר יינות) לצורך אחסון מוצרי הביוטי שלכם. כך או כך, מדובר בגאדג'ט מטורף שנחשב בעונה הזו לאחד מהמובילים בתחום איכסון מוצרי הביוטי הביתיים בכל העולם. כמה עשרות דולרים והוא שלכם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן