רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חייבת להתאפר לים או לבריכה? הכירי את מוצרי האיפור העמידים בשמש ובלחות

איפור לים או לבריכה? יש דבר כזה

פעם קראו להם משוגעים,  אבל היום יותר ויותר אנשים בוחרים להתאפר לפני היציאה לים או לבריכה וממש לא אכפת להם שהם מוקפים במים ובגרגירי חול. איך עושים את זה נכון?

גם אם אתם משתייכים לקבוצת הטיפוסים שלא מתאפרים כמעט בקיץ וההעדפה שלכם היא להעניק חופש לעור הפנים בעונה החמה הזו וכמה שיותר, לכו תדעו, כל זה יכול להשתנות יום אחד וכדאי שתדעו איך להתאפר לקראת יציאה לים או לבריכה מבלי לפסול את כל הקונספט הזה מראש. מספיקה מריחה חטופה של מסקרה או מגע עדין (אך נראה לעין) של זוהר לפנים על מנת להעניק את הטאץ' הנכון שיביא איתו את המראה המושלם לכל מקום שאליו ייקח אתכם האקלים החם והלח שעומד להגיע אלינו בחודשים הקרובים.

הכנת עור הפנים והבסיס:

במקום פריימר מסורתי שמבוסס על נוזל סיליקוני שעלול להכביד על מראה העור, העדיפו להשתמש בפריימר במרקם ג'ל קליל שיעשה עבודה טובה בהכנת עור הפנים שלכם ליום של הזעה בשמש.

את ההגנה לעור הפנים אתם חייבים, מאידך לפעמים לא בא לכם למרוח מייקאפ שיעניק מראה עמוס. בדיוק לשם כך נוצר קרם ה- BB שמשלב הגנה מפני שמש בדרגה גבוהה, לחות לעור הפנים ופיגמנט ליצירת גוון מושלם לעור הפנים ללא צורך בשימוש במייקאפ מעל.

פריימר ג'ל לרכישה באתר!
קרם BB ניוד לרכישה באתר!

אם אתם סובלים מגוון עור פנים שאינו אחיד, חייבים לנטרל את הבדלי הגוונים בעור הפנים אך מאידך לא מעוניינים לעשות זאת באמצעות ה"כבדות" של המייקאפ, תוכלו להשתמש בקרם CC שמתקן את גוון עור הפנים ועושה זאת במרקם קליל מאד, תוך שהוא מכיל גם בתוכו מסנן קרינה בדרגה גבוהה.

מרגישים שחייבים מייקאפ? רוב המייקאפים נוטים "להתפרק" בחום ולהעניק מראה מגוחך עד מביך לעור הפנים ולכן מומלץ לוותר לוותר על המייקאפ ה"רגיל" והיומיומי שלכם.  יחד עם זאת, אם אתם ממש חייבים כיסוי, כדאי להשתמש במייקאפ -מוס שאינו מכביד על עור הפנים ומעניק מראה טבעי מאד.  המיוחד במייקאפ הזה, שגם אם יתפוגג במהלך היום הוא עדיין לא יותר שאריות של כתמים על עור הפנים אלא ייעלם בצורה טבעית יחסית ומדורגת מעור הפנים, מה שיחסוך לכם מבוכה רבה.

קרם CC לרכישה באתר!
מייקאפ מוס לרכישה באתר!

זה הזמן לצלליות וסמקים במרקמי קרם:
 זה הזמן להכניס לשגרת האיפור שלכם את מוצרי האיפור שמבוססים על נוסחאות קרם נוזליות ולוותר על מוצרי האבקה שעלולים להתמזג עם הזיעה ולייצר  לוק שנראה כמו בוץ על עור הפנים.
המוצרים הנוזליים או הקרמיים, ידעו לייצר עבורכם את מראות האיפור הטובים ביותר בגלל העובדה שהם מעניקים גימור שנראה טבעי יותר ורך יותר וכמובן בגלל האופן בו הם ניתנים לטשטוש ולעיבוד על עור הפנים.

זכרו כי המפתח הינו לא להגזים: תנו לעור הפנים שלכם "להיראות" מבעד לכל האיפור הזה ושמרו עליו במראה עדין ביותר ומינימלי כך שמוצרי האיפור יוכלו לעשות את העבודה שלהם מבלי להיראות מוגזמים או כבדים.

הצלליות, האיילינר והריסים:
שלום לאיילינר ג'ל המקבע ולהתראות לעפרון העיניים שעלול להימרח!  שלום למסקרה העמידה במים ולהתראות מסקרות רגילות, זה לא הזמן שלכן!

ברור לכולנו שכדי לקבל מראה שלא נצטרך לבדוק או לתחזק, אנו חייבים להשתמש במוצרי תיחום עינים וריסים עמידים במיוחד ושלא  תעזו לוותר עליהם… חפשו את המילים  WATERPROOF בבואכם לקנות את האיילינר או המסקרה העמידים שלכם.

בעניין הצלליות, זכרו שדווקא סומק יכול לשמש גם כצללית ולכן בבואכם לאפר את העיניים תוכלו לנצל את הסומק הקרמי או הנוזלי שלכם למטרת יצירת צלליות. אפשר תמיד גם לבחור בצלליות במרקם קרמי ולטשטש אותן עד לקבלת המראה הרצוי.

צללית קרם לרכישה באתר!
אייליינר ג'ל לרכישה באתר!
מסקרה עמידה במים לרכישה באתר!

וכדי שהגבות לא יזוזו:
תכירו את הסבון לגבות, אותו מוצר שמקבע את צורתן, מעניק להן סירוק נכון ושומר על הקיבוע לאורך יום שלם. את הסבון כדאי למרוח בגמר העיצוב ולאחר איפור הגבות באמצעות איילינר ג'ל עמיד ייעודי או באמצעות מסקרה עמידה לגבות.

ג'ל גבות לרכישה באתר!
ג'ל צבע לגבות לרכישה באתר!
סבון לעיצוב וקיבוע הגבה לרכישה באתר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן