חדשות מעולם הסטיילינג

 כבית הספר המוביל למקצועות היופי אנו מבטיחים לעדכן אתכם בטרנדים המובילים בעולם היופי כמידי עונה אנו עוקבים באדיקות אחר הלוקים המוצגים בשבועות האופנה של מעצבי העל. חדשים בתחום הסטיילינג: מגמת הסטיילינג של "ירין שחף" אספה למענכם מידע שימושי שיבהיר לכם איך לזהות את הטרנד הבא…

איך מתחילים?

חשבתם פעם מי מחליט שהעונה הקרובה תלווה בקולקציה פרחונית? המשבצות הסקוטיות מככבות בכל פינה? ומי אמר שירוק בגוון מנטה הוא הטרנד הבא בכל הקשור לצלליות ? לפני שהרשתות המסחריות מתחילות לתכנן את הקולקציה החדשה הן עוקבות באדיקות אחר שבועות האופנה. בשבוע האופנה בתי האופנה מובילים מציגים את קולקציית העונה הבאה בארבע בירות אופנה מרכזיות בעולם: לונדון, מילאנו, ניו-יורק ופריז. בתי אופנה מציגים קולקציות של "הוט קוטור" ו"מוכנים ללבישה"  בכל עונה. קיץ, סתיו, חורף, אביב. מעצבי האופנה המפורסמים כיום בבירות העולם הם שקובעים , למעשה , את תחזית האופנה לעונות שיבואו . התחזית נקבעת על פי הבגדים שהם מציגים על מסלולי התצוגות פעמיים בשנה , הן מבחינת פריטי הלבוש והן מבחינת הבדים והצבעים. תחזית האופנה מופיעה כ : 12-18 חודשים לפני העונה ומתווה את הקווים המומלצים לאותה עונה . שבוע האופנה מתקיים פעמיים בשנה: מראה הסתיו / החורף תתקיים בחודש פברואר, ואת קולקציות האביב / קיץ מוצגים בספטמבר.

מי תלבש את הבגד הזה?

לא פעם,או צופים בתצוגת אופנה מרשימה ותוהים על העיצוב בסגנון אוונגרדי המוצג על הדוגמנית… אנו מעריכים את כישרונו ודמיונו של מעצב האופנה, אך יחד עם זאת תוהים על האישה שתחליט להסתובב עם השמלה ה"נפוחה"/"חסרת הצורה"/ ה"מוגזמת" ביום –יום…

אז למה בעצם זה קורה?

בתי האופנה מציגים קולקציות שלעיתים מתפרשות כתמוהות וזאת על מנת  לעורר השראה. הרשתות המסחריות והמעצבים המתחילים לומדים על: שילובי צבעים, צורות ומרקמים המוצגים על הבמה. מכאן דרכם על עיצוב הקולקציה הפרטית שלהם מתחילה… הכיס המוזר יהפוך לבגד, שילובי הצבעים יראו בסקאלת הבדים שתבחר ועוד. סיבה נוספת וחשובה- תצוגה מוגזמת – תיזכר על ידי הצופה למשך זמן רב, אם ידו אינו משגת לרכוש את החליפה של "GUCCI" יסתפק ברכישת אביזרים נלווים כ: משקפיים שעונים ואף איפור. מוצרים אלו אמנם אינם זולים אך בהחלט ניתן לרכוש אותם מבלי לקחת משכנתא…היום בתי האופנה מתפרנסים בעיקר ממכירת אביזרים ותצוגת אופנה אוונגרדית היא דרך שיווקית טובה להשאיר זיכרון מתוק ולמכירת מוצרים אלו.

איך ניתן לעקוב ולהתעדכן?

למי שלא רכש כרטיס לשבוע האופנה ועדיין רוצה לדעת לפני כולם מהו הצבע/סגנון הלבוש והטרנד החם הבא: קיימות מספר דרכים- לגזור ולשמור…

1.אינטרנט

ברשת קיימים אתרים רבים המפרסמים מיד לאחר התצוגות של בתי האופנה המובילים את הקולקציות

האתר המפורסם ביותר הוא WWW.STYLE.COM

 

האתר מתעדכן מידי יום ומעלה תמונות הישר ממסלולי התצוגה ואף סרטוני וידאו, תמונות של "מאחורי הקלעים" , ביקורות על התצוגות ועוד.

מגזינים נחשבים :VOUGE, ELLA

המגזינים מעדכנים בכל גיליון את הטרנדים המובילים בעולם האופנה, ניתן לעשות מנוי לגיליון או לבקש מחבר טוב שמגיע מחו"ל את הגיליון העדכני…

קטלוג הטרנדים של "ירין שחף "

ירין שחף מוציא מידי שנה קטלוג טרנדים המשקף את המגמות הבולטות לשנה הקרובה על פי תחזיות ומקורות השראה מרחבי העולם . בקטלוג תמצאו הצעות לאיפור המתייחסות לצבע, מרקם וצורה יחד עם סטיילינג ועיצוב שיער תואם.

 

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

רק נשאר למלא פרטים ותוכנית הלימודים בדרך אלייך

×
דילוג לתוכן