רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חדשות מגמת השיער

שבוע האפנה בפאריס נערך זה עתה. על המסלול הוצגו מראות החורף לסתיו- אביב 2013-2014. מעבר לגזרות , לצבעים ולטקסטורות  שהולכות ללוות אותנו בעונה הקרה הקרובה, בחרנו הפעם להתמקד בעיצוב השיער של הדוגמניות . כידוע תצוגות האופנה המוצגות בשבוע האופנה העולמי, מכתיבות טרנדים ולהן חשיבות רבה. הטרנדים מוצגים מדגמי מעצבי העל כשלכל דגם מורכב טוטאל לוק המחזק ומעצים את הבגד אותו לובשת הדוגמנית. האיפור ועיצוב השיער הם שחקנים חשובים על במת התצוגה ולהם משמעות רבה. בחרנו לחקור אודות עיצוב השיער בתצוגות המובילות, מי עומד מאחוריהן? ומה יש לו להגיד על עיצוב השיער לעונה הבאה… 

בראיון לעיתון ELLE  היוקרתי התראיין לואיג'י מורנו – מאסטר בעיצוב שיער עולמי. לואיג'י מורנו, נולד בסרדיניה ואת הידע בעיצוב תסרוקות רכש במהלך השנים.הוא ידוע במיומנותו ליצור תלתלים מרהיבים, "גלים" קלאסיים ופיסולי שיער ייחודיים. תחת ידיו המיומנות עברו לא מעט ראשי מפורסמים בניהם: מדונה, סקארלט ג'ונסון, גווינת' פלטרו וקיית מוס היום זוגתו לחיים. בנוסף היה אחראי לעיצוב שיערה של קייט מוס בקמפיין של חברת מוצרי השיער העולמית "קרסטס", קמפיין בו הוא משמש כמנהל האומנותי של קו המוצרים החדש.

לואיג'י מורנו טוען כי "להיות מעצב שיער זה לא מספיק- חשוב שיהיה לך חזון, אם אין לך חזון  עדיף למות…" על הטרנדים בעיצוב השיער לעונה הקרובה הוא מעדכן כי יהיו תספורות קצרות יחד עם שיער המעוצב כ"מדורג" באורך בינוני עם משחק של שכבות של אורכים שונים.

תספורת מסוג זה- מאפשרת משחק מעניין ודמיון רב. עוד הוא מוסיף ומעניק טיפ לשיער בריא: שימוש נכון במסכה עשירה לשיער הוא בגדר חובה בעיקר לבעלות השיער הצבוע. את ההשראות לעיצוב השיער והתסרוקות הוא לוקח בעיקר משנות ה70 ואיקוני אופנה של אותה התקופה: מריאן פייתפול, ברדז'יט ברדו וסופיה לורן. 

לואיג'י נשאל על עיצוב התסרוקות בתצוגות האופנה שהוצגו לאחרונה בפאריס על ידי מעצבי העל…כשנשאל אודות מעצב אהוב ענה: "כולם היו נהדרים, לדעתו ג'בנשי ופוצ'י היו מתוחכמים ומעניינים במיוחד"… 

על מראה עיצוב השיער לג'יבנשי – "עיצוב השיער מאוד גרפי ואדריכלי, החלק הקדמי היה בעל מראה "רטוב", צמוד ומהודק לקרקפת, החלק האחורי היה משוחרר בעל טקסטורה מחוספסת ויבשה.

עיצוב השיער ל"מקס – מארה": סגנון קל וספורטיבי, נוצר בשימוש בפן ומברשת עגולה בקצוות.

עיצוב השיער ל"וויקטור&רולף" : הדוגמניות היו צריכות להראות כמו פסלים אבל השיער העניק להם חיים – תלתלים מתנפנפים…נעשה שימוש במוס וסרום לפני הייבוש והסלסול בקצוות.

למי שרוצה תסרוקת מהירה – לואיג'י מציע את מראה ה"כדור" המגולגל יחד עם יצירה של טקסטורה מעניינת בשיער בשימוש במוס.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן