רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חג המים (שבועות) – הכל על קרמי לחות כדי שלא תישארו יבשים

שבועות בפתח ואתם הולכים להתפרע עם המים? אל תשכחו שגם עור הפנים צריך לשתות וחשוב שתדעו באיזה קרם לבחור

רובנו מורחים על עצמנו קרם לחות מדי בוקר וערב, ואף לפני תחילת האיפור אך לא ממש מבינים תמיד מה הקרם הזה עושה. חשוב לזכור, כי קרם הלחות הינו תכשיר אשר נמרח על העור במטרה לשמר את הלחות אשר קיימת בו. במילים אחרות, אותו "קרם לחות" מסייע לעור הפנים לשמור על כמות המים אשר נמצאת בו ולמנוע מאותם מים להתאדות. אם המים בשכבת העור מתאדים, הגוף ישתמש במצבורי המים של השכבה התת עורית, ובכך "יבזבז" לחות מיותרת של עצמו.

למה בכלל חשוב לשמור על רמת מים אופטימית בתוך העור?
איזון אופטימאלי של מים מעניק לעור שלנו מראה בריא וקטיפתי, ברק, אלסטיות וויטאליות (מראה חי. כשקיים מחסור במים בתוך העור, הוא מתייבש, נוטה להתקמט והופך את מרקמו למחוספס.  וחיוני). ככל שאנו מתבגרים, יכולתו של העור לשמור על המים בתוכו הולכת ופוחתת ולכן יש צורך באמצעים מלאכותיים על מנת לסייע לו לשמור על רמת לחות תקינה.

איך עובד קרם הלחות?

חלק מהקרמים פשוט יוצרים שכבה שומנית אטומה על העור ובכך מונעים את התאדות המים מעור הפנים.  חלק אחר של הקרמים, הנחשב ליותר מתוחכם, מכילים מרכיבים אשר "קושרים" את מולקולות המים אליהם וכך בעצם מבטיחים את הישארותן על פני העור ומונעים את התנדפותן.

איך אפשר להפיק מקרם הלחות את המקסימום?

ניקוי:
על עור הפנים של כולנו קיימת שכבת שומן טבעית אשר מתפקדת כחסם, המונע את התאדות המים מהעור. במקביל, אותה שכבה צוברת עליה לכלוך המסוגל לפגום ביעילותו של קרם הלחות. ניקוי פנים יסודי לפני מריחת קרם הלחות, ישפר פלאים את ביצועיו של הקרם. 

התאמה :
חשוב מאד להתאים את קרם הלחות לסוג העור של מי שצפוי להשתמש בו. לכל סוג עור קיים צורך שונה ולכן קרם הלחות האידיאלי אמור להכיל חומרים המותאמים לשמירת הלחות לכל סוג עור בצורה ספציפית. בחלוקה גסה, ניתן לומר כי קרם לחות לעור שמן עד רגיל יהיה על בסיס מים או במרקם ג'ל ואילו קרם לחות לעור יבש יופיע במרקם שומני ועשיר יותר.

לחות על בסיס ג'ל לרכישה לחצו כאן

לבעלי עור מעורב מומלץ להשתמש בשני סוגי הקרם: באזורים השומניים (אזור ה-T) כדאי להשתמש בקרם לחות לעור שמן, ואילו באזורים היבשים בקרם במרקם העשיר יותר.

תחליב לחות לרכישה לחצו כאן
קרם לחות לעור יבש לרכישה לחצו כאן

שווה לחכות:
לאחר מריחת קרם הלחות יש להמתין כ- 20 דקות בממוצע (מומלץ להתחיל ולאפר את העיניים בזמן הזה) על מנת לאפשר לו להיספג בעור בצורה אידיאלית ורק אז להתחיל במריחת המייקאפ. אם לא תמתינו מספיק זמן – המייקאפ לא "ישב" על העור בצורה טובה ו"יצוף" מעל הלחות.

יש כל כך הרבה סוגים של קרמי לחות, איך יודעים במה לבחור?

רגע לפני שאתם רצים לרכוש את המוצר הראשון שתמצאו במבצע חשוב לזכור שעור הפנים שלנו לא נמצא במבצע. להתאמת מוצר הלחות לעור הפנים קיימת חשיבות עליונה. חשוב מאד לא להשתמש על עור שמן או מעורב בקרם במרקם עשיר, משום שהעור לא יהיה מסוגל לספוג אותו בסופו של דבר, דבר שיפריע למריחה אידיאלית של המייקאפ.

מצד שני, חשוב גם לא למרוח קרם לחות קליל מדי על עור מאד יבש, משום שמראה העור לא יהפוך לרווי, סימני היובש יישארו וישוו לפנים מראה עייף.

מה ההבדלים?
במה שונה קרם לחות שמיועד לשימוש ביום מקרם לחות המיועד לשימוש בלילה? קרם היום מתאפיין בדרך כלל במקרם קליל יותר, מה שמאפשר היספגות מהירה יותר והנחת איפור מעליו.

מצד שני, חשוב גם לא למרוח קרם לחות קליל מדי על עור מאד יבש, משום שמראה העור לא יהפוך לרווי, סימני היובש יישארו וישוו לפנים מראה עייף.

 

מצד שני, חשוב גם לא למרוח קרם לחות קליל מדי על עור מאד יבש, משום שמראה העור לא יהפוך לרווי, סימני היובש יישארו וישוו לפנים מראה עייף.

קרם הלילה לעומתו, מתאפיין במרקם עשיר ו"כבד" יותר.  לקרם היום גם מקובל בחלק מהחברות להוסיף מסנני קרינה בגלל החשיפה שלנו לשמש. לקרם הלילה מקובל להוסיף חומרים פעילים שלא מומלץ (ואף אסור) להיחשף איתם לשמש.

קרם לחות לשימוש ביום לרכישה לחצו כאן
קרם לחות לשימוש בלילה לרכישה לחצו כאן

בעלי עור שמן: הכירו את המושג OIL FREE   (נטול שומן) והמושג NON COMODOGENIC  (אינו אוטם נקבוביות) והקפידו לרכוש רק קרם לחות שעל אריזתו מצויינים שני התקנים הללו, אחרת אתם צפויים לסבול משמנוניות יתר על עור הפנים לאחר מריחת הקרם וגם מסכנים את עור הפנים שלכם בהופעת קומודונים (ראשים שחורים), פצעונים ופצעים. חשוב לזכור כי ככל שמדובר בעור שמן יש להעדיף את מוצרי הלחות שלכם במרקם ג'ל נטול שומן או תחליב נטול שומן

קרם לחות לעור שמן לרכישה לחצו כאן

בעלי עור שמן: הכירו את המושג OIL FREE (נטול שומן) והמושג NON COMODOGENIC  (אינו אוטם נקבוביות) והקפידו לרכוש רק קרם לחות שעל אריזתו מצויינים שני התקנים הללו, אחרת אתם צפויים לסבול משמנוניות יתר על עור הפנים לאחר מריחת הקרם וגם מסכנים את עור הפנים שלכם בהופעת קומודונים (ראשים שחורים), פצעונים ופצעים. חשוב לזכור כי ככל שמדובר בעור שמן יש להעדיף את מוצרי הלחות שלכם במרקם ג'ל נטול שומן או תחליב נטול שומן

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן