רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חגיגה ספונטנית – סוף שנה אזרחית

האם נתקלת בסיטואציה הבאה? בנית על ערב כייפי בבית בחברת גלון גלידה בעודך מתהדרת בפיג'מה החביבה עלייך ובוהה בטלוויזיה. לפתע, ידיד טוב (שבמקרה את דלוקה עליו מכיתה ו' בערך) מצלצל ומציע לך בספונטניות לקרוע את העיר. "מתי?" את שואלת בתמימות ומנסה להסתיר את התרגשותך, "10 דקות אני אצלך" עונה לך מעברה השני של השיחה. בשבריר שניה גלגלי ההחלטות בראשך מסתובבים ונופלת ההכרעה. "כן!" את עונה לו בחטף, מנתקת חיש קל את הטלפון ובעודך רצה לשלוף איזו שמלה מהארון, את אוחזת בראשך, משחררת צווחה מקפיאת דם ומבינה שלא נשאר לך זמן להתאפר.

 

 

 

הסירי דאגה מלבך, אנו כאן כדאי לעזור. לפנייך הטריקים השימושיים ביותר להשגת מראה איפור מרשים ומהוקצע, כזה שלא יסגיר את העובדה שיישמת אותו בדקות ספורות.

מתפנים לפנים – הרי עור נקי וחף מפגמים הוא הבסיס לכל מראה מוצלח:
• התחילי משטיפת הפנים בסבון ייעודי ובמים קרירים המכווצים נקבוביות (הם גם יעזרו לך להתעורר, במידה וחשת מעט מנומנמת).
• לאחר ייבוש הפנים, הניחי קרם לחות ותני לו דקה להיספג בעור. בזמן ההמתנה לבשי את שמלתך.
• לאחר מכן, הניחי קונסילר מתחת לעיניים, באזורים בעייתיים נקודתיים בעור וע"ג העפעפיים, ליצירת מראה חלק ואחיד.
• בחרי במייקאפ קליל והטמיעי אותו בעור בתנועות סיבוביות הממריצות את מחזור הדם ומחליקות את הנקבוביות, נסלח לך אם תבחרי להשתמש באמצעות הידיים ולא במכחול ייעודי, את הרי ממהרת.
• פדרי את פנייך קלות לקיבוע האיפור וקנחי בקונטור קל באמצעות מכחול זוויתי (הקפידי להשתמש במוצר חום בעל תת גוון אפרפר לצורך הצללת הפנים). אל תסגרי את אריזת הקונטור, עוד תשובי אליה בהמשך…
• הניחי מעט סומק מעל אזור הקונטור והדגיש את תפוחי הלחיים.


nenetus/Shutterstock.com


שמה עין – כעת, כשעור פנייך מוכן למסיבה, את יכולה ליצור את מראה העיניים המושלם:
• את הצלליות זנחי בצד, אין לך זמן להשקיע בלוק גרדיאנטי מושקע. על אחת כמה וכמה, אין לך רגע פנוי להתעסק עם נשורת הצלליות הבלתי נמנעת – פשוט טלי צללית קרמית בהירה בגימור מבריק ובאמצעות כרית האצבע מרחי אותה על גלגל העין. את שאריות הצללית השימרית באצבעותייך נגבי מעל אזורי ההסמקה כתחליף לשימר בוהק.
• באמצעות מכחול טשטושים הניחי צללית חומה בשקע העפעף וטשטשי היטב ליצירת מראה הרמוני (זוכרת את הקונטור שנשאר פתוח? השתמשי בו כעת).
• את אותו הגוון טשטשי קלות גם בקו הריסים לתיחום העין.
• מלאי בקלילות את גבותייך עם אותה צללית / קונטור מהסעיף הקודם – אין ספק שאנחנו מאוד פרקטיות כשאנחנו ממהרות.
• כיוון שאין מדובר באיפור יומיומי, אלא בלוק ערב גלאמי, שרטטי אייליינר והגדירי את העין בחתוליות. עכשיו בוודאי יקום קול צעקה: "מה פתאום אייליינר? זה עלול לקחת שעות! הזמן אוזל!" גם לסוגיה זו יש פתרון – אם אינך מיומנת במלאכת שרטוט האייליינר בדקדקנות, שרטטי את האייליינר באמצעות עפרון מחודד. הוא נמרח בקלות, קל לתיקון ואף ניתן לטשטוש במידת הצורך.
• קנחי בהנחת מסקרה נדיבה על הריסים העליונים והתחתונים ואת כמעט מוכנה לתזוזה.

מקור: Re_sky/Shutterstock.com

 

שפתיים יישקו – אנחנו מקווים שלשפתון תהיה סיבה טובה לא להישאר במקומו, אבל אין פטור ליציאה מתוקתקת מהבית:

בחרי שפתון (רצוי אדום, כיאה לאווירת המסיבה הלוהטת) והתאימי לו עפרון שפתיים בגוון תואם. העפרון יעזור להגדיר את גבולות השפה (מותר קצת "לרמות" בטוב טעם ולתקן חוסר סימטריה). שימי לב – שנות השמונים כבר מאחורינו, גבולות שפה משורטטים ובולטים לא מחמיאים לאף אחת; מלאי גם את השפתיים בעפרון וכך תשפרי את עמידות השפתון שיצטוות אליו.

הניחי את השפתון על השפתיים, הצמידי אותן קלות ופנקי בשכבה נוספת להגברת העמידות ועצמת הגוון.

Subbotina Anna/Shutterstock.com

 

זהו! תמה המשימה ועמדת בה בגבורה! הנך מוכנה ומזומנה לדייט הפזיז שלך, התיזי מעט בושם, סדרי את השיער (אם מצבו קטסטרופלי, פשוט אספי אותו לקוקו הדוק), עלי על עקבים ודרך צלחה!

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן