רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

זה לא הגיל, זה התרגיל

כולנו רוצות לחשוב שלנצח נהיה צעירות, אך לזמן תכניות משלו ועלינו לקבלן בברכה (זה לא שיש לנו יותר מדיי ברירות…) אז צעירות לנצח כנראה שכבר לא נהיה, אבל מי אמר שאי אפשר להיות יפות לנצח? במקום לחפש בקדחתניות אחר מעיין הנעורים, פשוט אמצו מס' טיפים פשוטים שיעזרו לכן לקבל את שנות בגרותכן בסבר פנים יפות.

• האיבר הגדול ביותר בגופנו נוטה להלשין ולגלות את כל סודותינו הכמוסים; הוא זה שיסגיר שגרת טיפוח לקויה, הרגלי עישון, חשיפה לשמש וגם, איך לא, את אותות הגיל. כמובן שמומלץ להתחיל לשמור על העור מגיל צעיר אך חשוב לזכור כי מעולם לא מאוחר מדיי להתחיל במשימה הפשוטה אך הכה חשובה הזאת. אל תשאפו להשגת "עור צעיר" אלא תתמקדו ביצירת "עור בריא"; שנו את "שנת היופי" שלכן, שמרו על תזונה נכונה רוויית נוזלים, הקפידו לנקות את העור מהצטברות זוהמת היומיום והתמרחו בסרום ובקרם המתאימים לעורכן.

• מי אמר שבעלות עור בוגר לא יכולות להתאפר? שקר וכזב! נהפוכו, לפעמים קצת צבע מצליח ליצור מהפכים בלתי נתפסים, בתנאי שמיישמים אותו בצורה מחמיאה. כמו בכל שגרת איפור, יש להכין את העור וללחח אותו. הזנתו תגרום לכך ששכבת המייקאפ תראה טבעית ומחמיאה. ואם כבר דיברנו על מייקאפ, בחרו במייקאפ קליל ורווי לחות והניחו שכבה דקה ממנו.

מעט קונסילר בהיר על הקמטים השקועים "יגהץ" אותם אופטית, רק הקפידו לטשטשו ולהטמיעו במייקאפ ליצירת מראה הרמוני וטבעי.
את קיבוע המייקאפ עשו בקמצנות ע"י מ-ע-ט פודרה פן תדגיש את קמטוטי הפנים.

• אחרי יצירת בסיס עור טוב, ניתן להשתעשע עם קצת צבע. התחילו מהגבות הנוטות להידלדל עם הגיל ותקנו את הנדרש: צורה מוגדרת ומילוי קרחות. הופ, הפנים קיבלו מסגרת חדשה המסוגלת להפחית כמה שנים טובות מגילנו הכרונולוגי.

צללית בגימור מאט ובצבעים מתונים תחמיא לאזור העיניים המקומט אך כדי להדגיש את העיניים ולשוות להן מראה פקוח ומתוח, דווקא צללית כהה בקפל העין המטושטשת כלפי הגבה תחולל את אשליית "מתיחת הפנים".
רפרפי מעט ברונזר עדין באזור הרקות ומתחת לסנטר כדי לחטב את פנייך וקנחי בשפתון מחמיא ועדין המונח על תוחם בגוון תואם למניעת זליגתו לחריצי השפתיים.
על המוצרים השימריים למיניהם מומלץ לוותר וגם להיפרד בידידות מהגלוס לשפתיים. כל מה שמסגיר את גילנו ומדגיש את מה שאנו מנסות להסתיר אינו רצוי בשידת האיפור שלנו.

• לעת בגרות הולכות ומתרבות השערות הלבנות שעל ראשנו בקצב מסחרר מה שמאלץ צביעות נשנות ותכופות שבסופו של דבר פוגמות בשיער ומייבשות אותו. טרנד השיער הכסוף היכה גלים לאחרונה וגרם לצעירות שבחבורה לצבוע את מחלפותיהן לגוונים מהם אנו מנסות להיפטר. אולי הן יודעות משהו שאנחנו לא? מסתבר שחוטי הכסף בשיער הם לא פחות ממחמיאים ורעמה כסופה היא יותר ממרשימה.

עולם נטול "שעבוד צביעתי", שגרת טיפוח טובה וגזירת קצוות מעת לעת יחשפו בפניכן צד חדש שלא הכרתן בשיערכן. זכרו, כמו שכל קמט הורווח ביושר, כך גם כל שערה לבנה.

• אז מה…? חושבות על מתיחה? אנו ממליצים לדחות את הקץ כמה שניתן ואף ליהנות מתהליך ההזדקנות הטבעי הנלווה לעשרות שנות החכמה שצברנו בקילומטראז' המכובד שלנו. שגרת חיים בריאה תלווה אותנו עוד שנים ארוכות נאמנה, הטריקים הפשוטים יכולים לעזור לנו להיראות צעירות מגילנו ואף לא מעט חידושים בתחום היופי יבואו לעזר בשמחה וימתחו קמטים מתחת לשכבת האיפור (גם אם באופן זמני).

יפות אפשר להיות בכל גיל, קבלו אותו בזרועות פתוחות!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן